This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Geslaagd Dagje!

Zo'n 200 tot 300 foto's gemaakt, hier een flinke reeks, pm of mail maar even waarmee je reed, kijk ik evenof k er wat fototjes van heb, was alleen zondags geweest, dus foto's van zaterdag heb k niet



























































































































































































 
We hebben van het weekend zekers genoten !! onze groep was denk ik als 1 van de eerste al aanwezig met de scooters en sprinter op de camping vrijdagavond in meppel om al voor te bereiden en de tent op te bouwen . later kwamen er nog 2 jongens naast ons op de camping staan die dezelfde ingeving hadden. Het was wel afzien trouwens die avond in de tent bij -6 aan de grond. pweff dag erna nog de scooter afgebouwd in de kou, en daarna rustig naar de sprintbaan toe gereden vanaf de camping met auto begeleiding veel leuke mensen ontmoet en het was goed georganiseerd die dag daar zeker een complimentje waard.
kijk uit naar de volgende meeting !
 
Last edited:
Ik snap niet echt dat je als SBO-sprinter je broertje met je sprinter over de openbare weg naar de sprintbaan toe laat rijden

Waarom niet gewoon zoals alle andere 179 deelnemers netjes in een bus of aanhanger daarheen en daar warm laten draaien. Straks staan we weer negatief in het nieuws.......
 

had het niet beter kunnen verwoorden.
 
Wat waren eigenlijk de tijden van het 90cc TJ monster? zag dat hij wat problemen had tijdens het burnen voor de start...

de eerste run was 10.15 en zijn laatste run was 8.17.

maar hij had last van wielspin.
 
had je de weg voor onze camping s'avonds niet te hoeve zien niek daar werd door iedereen uitgebreid getest. ik zat chill met wat lui bij de tent die avond te genieten van een biertje.
 
Heeft iemand mijn flesje laxeermiddel gezien? Deze heb ik nodig vanwege medische klachten en heb er geen meer op reserve???
 
had je de weg voor onze camping s'avonds niet te hoeve zien niek daar werd door iedereen uitgebreid getest. ik zat chill met wat lui bij de tent die avond te genieten van een biertje.

Als het van vrijdag op zaterdag was had ik niet anders verwacht. Als SBO'er had ik sommige mensen die bij de SBO sprinten toch iets hoger ingeschat.
 
wel al aardig wat foto's gezien ben benieuwd naar de rest ! was de finale rit ook nog spannend geworden?, die heb ik namelijk niet gezien was helaas al weg.