Originally posted by MephistO 70 EvO
Ik ook ben heel erg benieuwd nou zal het me niet zo zeer echt boeie hoeveel pk ik wel heb maar het is wel leuk om het verschil te checken
over die speed cilinder dit is mijn 1e een maatje van me heeft er toen 1 bij ivo laten doen maar die wand is er uitgelopen...
en ik ga niet lopen sprinten met iedereen ik gooi ´m gewoon op de tovami en verglijk dan wel.
Greetz.
Originally posted by zagon
wat dacht je van ter aar, een lekkere meeting voor een paar snelle rijders?
en ik ga niet lopen sprinten met iedereen ik gooi ´m gewoon op de tovami en verglijk dan wel.
Greetz.
Originally posted by Enrico@nrg
Hij had waarschijnlijk een keer een speed cilinder voor hem bewerkt, maar aangezien deze niet tuned is zal het wel een andere zijn bedoelt hij..
hallo ik ben piet en heb 20+
Originally posted by Vinni007
Zet je eens naast Xander van IST ! En doe eens een Sprintje !!
Haalt bij ons 19.2 pk ! Afgaan zul je !!!
Runs doe je op dezelde bank en dan kun je spreken .
Weldra doen we een grote test tussen : C20,Kundo Racing,Evo,Mhr,Hebo Racing III,Jolly Moto,TJT GP-F1.
Xander, ben je kandidaat of Alfonso !? Kom maar af He !
Originally posted by Ridderruud
Hou toch op een vette scooter scoort altijd grote schommelingen heb je niet met verschillende dagen... een vette scoot zoals die van ist en van mij die van tino en die van twins enz. scoren altijd hoog.... dus maakt geen donder uit.....
En wat Jacco (mijn broeder) ook al zegt ze komen bij koopmans (jullie) wel erg makkelijk aan 20+ pk's .. ik kom wel een keer langs met mijn scoot eens kijken wat ik dan scoor.... 25+ ???
8)
Originally posted by Xyntaxis
waarom zegt iedereen een C20...jolly moto lijkt me nog beter ?
Originally posted by Joor
Hij had een cilinder klaargemaakt voor Jeffrey zelf (degene die het spul gemonteerd heeft). Deze scooter en dus cilinder zijn van Mephisto. Snap het commentaar dus ook niet helemaal.
Nog effe voor Fons. Dat die scooter steeds beter resultaat geeft kan natuurlijk best i.v.m. temperatuur. Je zult ook de nieuwe koeling wel hebben gezien. De NRG van Debbie begon in Klaaswaal ook pas na 5 runs ofzo echt goed te lopen.
Mijn persoonlijke ervaring is dat meestal na een runnetje of 3 a 4 de curves praktisch over elkaar heen komen te liggen. Als dit niet het geval is zit er meestal nog iets niet goed (of de benzine is op...). Hier kun je dat goed zien. De eerste twee runs is de vario nog koud (op de weg merk je dit door rare schommelingen in toeren) 3e is nog wat brak. De 4e, 5e en 6e grafiek liggen gewoon netjes over elkaar heen.