1. Pedrosa (Honda) 1.34.652 76 ronde
2. Nakano (Honda) 1.35.446 23
3. Hopkins (Kawasaki) 1.35.879 69
4. De Puniet (Honda) 1.35.972 28
5. West (Kawasaki) 1.36.101 76
6. De Angelis (Honda) 1.36.120 37
tijden van de test maandag in Misano.
Pedrosa met Pneumatisch blok en Bridgestones wel te verstaan.
Nakano met het "oude" blok uiteraard ook met bridgestones.
en volgens gpone.it wordt de deal tussen Hayden en Ducati in Indianapolis beklonken.
van mij mag die in de stront zakken, big attitude, tof imago, maar een toprijder, no way. Stoner lacht zich rot met hem als teamgenoot
Ik denk dat jij en Stoner zich wel eens behoorlijk kunnen gaan vergissen in Hayden....
Vergeet niet dat de ducati best goed bij Hayden zijn rijstijl past. Lekker wild, fel, beetje glijden, laat remmen
Ik denk dat jij en Stoner zich wel eens behoorlijk kunnen gaan vergissen in Hayden....
Vergeet niet dat de ducati best goed bij Hayden zijn rijstijl past. Lekker wild, fel, beetje glijden, laat remmen
Toch kan die zeker beter dan wat hij nu presteerdHij was zowiezo top 3 rijder zeg maar. Nu is die gewoon een beetje aan het aanklooien en voelt die zich duidelijk ook niet op z'n plaats.
Op BBC zeiden ze wel iets interessants. Stoner rijdt in de trainingen nooit lang met een set racebanden terwijl je Rossi enz dit wel ziet doen. Daarna gaat Stoner echt 2x vol knallen op de kwali's waarmee die echt een zieke tijd neer kan zetten. Ik denk dat die daardoor te weinig feeling heeft met de racebanden waardoor die stomme fouten maakt.
sjonge, wat een onzin allemaal hier, wie zegt dat de Ducati bij Hayden past, hoe kan je zoiets nou zeggen zonder er een meter op gereden te hebben. miss dat als die duc begint te glijden hayden er iedere keer vanaf dondert, als hij op de honda lekker ligt te glijden en per rondje een seconde verliest, wat ik dus al niet snap, het wordt niks met hem, 800cc en hayden gaat gewoon niet samen, anders was die miss ook wel eens in de buurt van het podium gekomen dit jaar.
en trouwens EW: jij ziet liever 10 haydens dan 2 pedrosa's, nou dan was het motogp niveau toch wel heel erg laag geweest. ook wat men altijd zegt over hem, hij is de ontwikkelingsrijder blabla. dan toch wel een ontwikkelingsrijder zonder enig resultaat want hij heeft nog nooit iets gepresteerd met iets door hem ontwikkelt. ook in 2006 niet want die fiets was al klaar toen Rossi er kampioen mee werd en is altijd miss wel de beste motor geweest uit de 990cc tijd, zelfs al werd won Rossi in 2004 en 2005. er zaten wel 4 honda's om hem heen altijd. ik zie hem in de superbike ook niet zomaar winnen. biaggi is veel beter rijder dan hayden, laat staan bayliss icm een ducati.
dat je het Hayden het gunt is miss wat anders, maar hij heeft het gewoon niet, simpel. ik zie in Melandri een veeeeel groter talent dan hayden en die heeft ook niet waar kunnen maken op de Duc. het zal mij benieuwen maar verwacht er maar niet veel van.
Wij spreken elkaar als er 3 races zijn geweest in het nieuwe seizoen........
Ik zelf denk dat Hayden en Ducati een hele goede combi zijn.
Melandri had ik eigenlijk wel verwacht, hij is een europese rijder. De rijstijl van de ducati past gewoon niet bij hem.
haha prima.
ik vind het gewoon frapant dat hij altijd alle lof krijgt en pedrosa niet. terwijl hayden momenteel iets van 11de staat in het klassement en al 2 jaar een wanprestatie vertoont. hij is altijd trouw en ik denk te lief voor en Honda en Michelin en dat breekt hem nu dus op.
en juist omdat ook als je kijkt wie er op 1 t/m 5 staan, zie je allemaal rijders die de 125, 250 periode hebben doorgelopen. de huidige motogp motoren rijden qua stijl als 250cc fietsen en hebben niks meer met glijden en stop&go te maken. het gaat zich om vloeiend rijden. maaar het is toch ook een feit dat Rossi, Stoner, Pedrosa, Lorenzo en Dovizioso meer talent hebben, dat zie je toch ook aan alles.
ik hoop dat Melandri weer gaat presteren, op welke machine dan ook, hem gun ik het pas echt.
hij is een europese rijder. De rijstijl van de ducati past gewoon niet bij hem.
weinig feeling? kijk je wel eens? zie vorig jaar. hij won toch alles zonder onderuit te gaan. de aanpak zal nu heus niet anders zijn dan anders .