In hoevere kon die daar iets aan doen?
*filmpje*
In hoevere kon die daar iets aan doen?
die simoncelli flikt dit grapje iedere keer.
een aantal races terug flikte die hetzelfde toen met Kallio om plaats 2, ik meen portugal.
hij weet verdomdes goed dat barbera komt en hij kan hem ook horen en om dan zo´n smerige actie uit te halen, gaat mij echt te ver.
maar ja er gebeurt toch niks aan, alleen als het bij de Gp zou gebeuren misschien. zou wel hopen dat hij geschrapt wordt uit het WK van 2008, met z´n idiote kop haar:L
uhuh, die kerel kan dus echt wel goed rijden, hij is mischien een beetje in het nadeel door zn lengte. Die crash op dat rechte stuk lijkt mij trouwens gewoon een raceongeluk, niets meer en niets minder.
YouTube - MotoGP surprise
Aldus Dennis, de MotoGP-extremist.
2 seizoenen niet gewonnen door een langzamere motor, nu kan die yamaha weer meekomen met de rest en Rossi rijdt weer voor op!
wat denk je nou eigelijk, doe maar ff een stoer pedrosa filmpje, zodat je mij een hak kunt zetten ofwat?
offtopic:
wij zijn ajax, wij zijn de beste: zet er dan maar een filmpje neer van hoe ajax ieder jaar weer de CL mis loopt:L
Zie het als een 800-blok ontwikkelen
Oh, hoe zat dat dan ? Kan je miss stukje tekst copy/pasten ?
Ik weet er het fijne niet van namelijk...
@ alle knapen, ik snap dennis dat hij zo reageerd..het is wel dat hij altijd in de zeik wordt genomen of dat mensen over "zijn honda praten...hij geeft ook goed commentaar wat niet altijd lovend is naar pedrosa en slecht over de rest.
/ontopic.
wie gaan er eigenlijk allemaal naar assen?
ik iig wel.
euj