This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
rossi heeft het magische nog wel denk ik.

alleen het feit is dat de honda 3 a 4 jaar geleden enorm veel voorsprong had tov de overige fietsen..dat icm met rossi ging gewoon snoeihard.

of hij daadwerkelijk nog wat titels kan pakken moet hij nog laten zien..maar een titelkandidaat blijft hij nog wel even denk ik.

en dat lorenzo een tikkeltje arogant is klopt zeker..maar dat mag ik wel.
pedrosa is een goede rijder...maar hij lijkt altijd zo enorm sjago en serieus.

Vind die showtjes altijd wel leuk, alleen van lorenzo was het altijd een beetje té imo in de 250.

Kon dat bowlen van rossi bv wel waarderen, en die actie met nieto was ook erg gaaf.

Als Rossi motorsport verlaat dan zal ik zeker minder gaan kijken. De manier van rijden van Lorenzo is ook super, 1 en al respect voor hem maar de persoon Rossi is niet te evenaren. Zijn showtjes, daar komen mensen voor naar de wedstrijd. Zag pas ook dat hij aant rijden was en opeens ging zwaaien naar de camera op zn zadel.
Amen

Rossi was een lap gewoon 2 sec. sneller als de rest die achter hem lag, wat zeg je daarvan? 2 sec. is verdomd veel! Rossi kan icm een goede machine zeker nog wel een paar seizoenen top draaien, maar ik vind ook dat je hebt best kan stoppen als je gewoon de beste bent en genoeg hebt bewezen.

Heb btw Lorenzo nooit gevolgd, deed hij ook vaak stunts a la Rossi @ 250cc klasse of wat?

Schrijf Rossi NOOIT af!

Rossi zie ik dit jaar nog wel winnen. Zou ik iig echt super vet vinden.

Ik zeg niet dat ie daarna afgeschreven is, maarja als ik hem was zou ik wel stoppen op ''m'n hoogtepunt'' als je begrijpt wat ik bedoel.
Als je door blijft gaan en steeds idd buiten de top 3 eindigt dan word je een vergeten held. Helden die stoppen op hun hoogtepunt, blijven helden.

dan hoop ik stiekum nog dat we die italiaan nog op zo'n rode fiets rond zien gaan.....al is het voor 1 seizoen.

Rossi zal waarschijnlijk wel bijtekenen bij Yamaha, zeker als hij dit seizoen kampioen wordt. dat heeft hij ook in eerste instantie aangegeven dat hij wil stoppen met Yamaha.

Ik weet 100% zeker dat Valentino ooit Duc gaat rijden.

Ik denk het eigenlijk 100% van niet.
Ooit de biographie gelezen van Rossi?
Tuurlijk was een paar geleden... maar denk dat de kans even groot is als ik de loterij win.

Die fabrieks yamaha's lopen hard nu... waarom zou ie weg gaan ?

Om dezelfde reden waarom ie ook bij Honda weg ging misschien... om te laten zien dat ie ook kon winnen met een minder snelle motor. (als viel dat toch wel een beetje tegen :#)
Ben bang idd dat ie volgend jaar nog 1 x yamaha rijdt, en er dan mee stopt.

Hij was toch trouwens van plan om te gaan autoracen ? Is dat plan volledig van de baan nu ofzo ?
Duc rijden zie ik rossi niet meer doen.... niet in de motogp iig.

Laten we hopen dat hij niet gaat autoracen maar lekker op 2 wielen blijft knallen. Denk dat Rossi volgend seizoen of die daarna, veel beter uit komt in de Sbk. Net als "vroeger" de battles tussen hem en Biaggi.
Kan hij mooi de Duc van Troy Bayliss overnemen!

dat zou het meest trieste zijn dat die ooit gedaan heeft!

onderhand geen enkele SBK rijder heeft het ooit gemaakt in de Motogp, en dan zal hij daar gaan rijden en dan bestaat er uiteraard de optie dat die daar niet wint. het is toch wel algemeen zo dat MotoGp dé Koningsklasse is en niet de WSBK.

nee als Rossi stopt moet die voorgoed stoppen met motorracen.

prachtig om die gast te zien rijden, dus hij moet gewoon nog 5 jaar kont schoppen in de motoGP :W

Status
Not open for further replies.