MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
Eey, Nicky Hayden werd in 2006 Wereldkampioen, omdat rossi technische problemen had, en blessure(s). Je ziet nu wel weer, dat Nicky Hayden dit jaar, maar ook vorig jaar niet echt dichtbij de kopgroep komt, dat wou ik even kwijt.
Ik denk dat dit jaar de MotoGp spannend word, ik heb hoge verwachtingen van Rossi dit jaar, maar ook zeker van Stoner en Pedrosa!

oneens, Hayden werd geen kampioen door Technische problemen bij Rossi, Hayden werd kampioen omdat hij het meest constant was over een heel seizoen gezien, dat is motorsport, hoort erbij, einde discussie;)

hayden zat er in Portugal & Jerez redelijk bij, P4 voor hij onderuit ging en P4 finish. China was wat wisselvallig.
hij is niet slecht, maar valt gewoon in ut niet bij Pedrosa, dat is gewoon een feit.

Spannende trainingen, met Pedrosa, Stoner, Lorenzo en Rossi er uiteraard dicht op. en leuk om Vermeulen weer te zien meevechten om de plaatsen die er toe doen:)

lekker belangrijk wie jullie wel en niet moeten:L
daar merken ze daar toch niks van.
dadelijk wordt hij kampioen en dan is iedereen ineens fan, net als met Stoner vorig jaar en nu begint men hem ook al uit te kotsen, als je wint heb je vrienden he, mja dat terzijde:L

Mja het is weer eens zover, er zal weer een klootviool winnen, want het regent weer eens zoals gewoonlijk:X:(

lekker belangrijk wie jullie wel en niet moeten:L
daar merken ze daar toch niks van.
dadelijk wordt hij kampioen en dan is iedereen ineens fan, net als met Stoner vorig jaar en nu begint men hem ook al uit te kotsen, als je wint heb je vrienden he, mja dat terzijde:L

Mja het is weer eens zover, er zal weer een klootviool winnen, want het regent weer eens zoals gewoonlijk:X:(

geweldig hoe jij altijd reageerd als het over Pedrosa gaat9||6

laatste bocht 250cc-klasse, deed met echt denken aan Rossi en Gibernau @ Jerez. Was niet zo heftig maartoch

Wat een mongolen van Eurosport. Je hoort die Duc stukgaan en zij blijven maar kermen over Stoner :+

Jah leuk voor dani dat hij de pole heeft...
Alleen jammer is dat ie het morgen niet kan omzetten in winst, want dat doet Rossi:W

klopt!

leuke race..erg netjes van lorenzo..wat een man!

kreeg een apart gevoel bij hayden's uitstapje..dacht echt dat hij het niet snapte.

en leuke actie met nieto

Rossi Rossi Rossi :W Ge-wel-dig! Wat een man zeg! Van de 6de plaats naar de 1ste met 10sec. voorsprong :W:W:W Die stunt op het laatste ook met pablo nieto (was iemand anders ofzo?) Echt typisch Rossi, steelt de show :W

Lorenzo ook erg goed zeg :W Wat een rijder!

Nee, het was de man zelf.

Stoner pech. Rossi dominant, Lorenzo knap.
Melandri.....

het was idd de echte Angel nieto:)

@Sinister: wat ben je toch een eikel:P;)

nja ik kan er kort over zijn, niet tevreden, goede race voor valentino, edwards ook goed. Stoner dikke pech, Pedrosa begrijp ik niet helemaal, en die Lorenzo snap ik helemaal niks van. ik vind het zelf onverantwoord hoe hij zo'n weekend doorgaat, die rijdt zichzelf nog wel een keer voorbij. ik vind het wel knap, daar niet van, maar hij is erg roekeloos.

Status
Not open for further replies.
Back