Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Sandor
Lees dat stukje is na de foto van de solenoid :*

Daaronder valt ook het afwerken van dat gat, ik heb nu gewoon de slijptol gepakt en de onderkant weg gehaalt via de binnenkant :P.
Als de fles definitief zit weet ik hoe die zit bij het gat. Dan kan ik dat gat ook nog iets kleiner maken plus meer gericht op de fles. Nu is het 1 groot gat ;), dus komt ook nog een ronding in zodat die wat netter / dichter loopt.

Lezen is een vak apart....

hmm ik vind het geheel iets te hoog staan
ik had voorkant zowiezo nog omlaag gegooid
en ik vind de wielbasis erg kort lijken door de uitstekende achterkap
het blok 6/8cm naar achteren zal een hoop goed maken.

verder is hij erg mooi en die 2 voorschijven zijn wel grappig.
nos fles staat daar ook wel netjes succes

damn, vette shit hoor jordy ;)
Maar beter verlaag je je voorkant meer man. Want dit is niet echt mooi ;)
Maar dat PSSSSST doet het wel hoor ! :D NX

spreek je wel weer op msn :D succes, wesley

1. Heb geen zin om andere klasse te rijden, deze discussie is vorig jaar ook al geweest. dus verlengen zit er niet in.

2. Achterkap steekt zeker niet uit (zie oude topic foto van achterkap erop en achterwiel tegen muur. Zit 2cm tussen, wel meer...

3. Verlagen, lees SBO regels eerst even voordat je reageert ;).
Maximaal is 5cm toegestaan. Die van mij staat op 4.5cm lager kan niet eens anders komen de poten tegen de beenkappen aan met sturen.

En waarom meer verlagen? Hij heeft altijd zo gestaan, vorig jaar zeiden jullie er ook niks over...

Last edited:
Sandor
Lees dat stukje is na de foto van de solenoid :*

Daaronder valt ook het afwerken van dat gat, ik heb nu gewoon de slijptol gepakt en de onderkant weg gehaalt via de binnenkant :P.
Als de fles definitief zit weet ik hoe die zit bij het gat. Dan kan ik dat gat ook nog iets kleiner maken plus meer gericht op de fles. Nu is het 1 groot gat ;), dus komt ook nog een ronding in zodat die wat netter / dichter loopt.

lezen is een vak apart....
juist :W
enkel dacht ik van noohhhh, dit kan niet, direct maar even vermelden, volgende keer zal ik door lezen ;)

Jordy, denk aan je hart :*. NX gewoon voor de lol erbij dus? voor aftermeetings enzo :D, zie je volgend jaar wel weer. :)

Nog even iets anders, vorig jaar op Street or Track waren er proffesionele foto's gemaakt maar die hebben we nooit gehad.
Eindelijk hebben we hi-res foto's op CD-Rom. Dus bij deze een mooie er tussen uit gehaald ;).

3012sot.jpg

Staan nog wel meer mooie fotos op Jordy... :+

331dnid.jpg

Het ziet er allemaal weer erg lekker uit. :~ Prettige jaarwisseling alvast!

Erwin.
Mjah wil eerst weten hoe en wat op straat enzovoort ;).
Ga dus std klasse rijden @ SBO

Bojt
Ik wacht met smart af op de CD-rom :).
Alleen ze zijn wel erg overbelicht :+.

Petrik
Idd nu je het zegt :X, valt me nu pas op...
Keertje om laten gooien dan maar ;).

De rest
Thnx voor reacties en fijne jaarwisseling

Status
Not open for further replies.
Back