Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Once an MWS member, always an MWS member :)

Algemeen reglement MWS memberschap
Artikel 1.0 De scooter en / of brommer wordt nooit verkocht.
De MWS member stemt ermee in dat hij/zijn zijn/haar scooter en / of brommer zal verkopen, weggeven of enig andere wijze van ontdoening van zijn/haar scooter en / of brommer.
Artikel 2.0 Lidmaatschap SBO
...etc bladiebla :P

uhhhhh.... kees wat fuck je mij nou :P ik heb geen sbo licentie :P

en jordy, t ziet er weer lekker uit hoor :) wil je van t weekend ff langs komen met dat fototoestel? en heb je nog gevraagd bij brezan voor dat ene?

later he banjo pooier!

Ik heb toen de banjo`s en de stalen remleidingen bij speed-parts besteld.Verschillende maten/hoeken enz enz. en snelle levering.

greets :*

Bedankt voor de reacties mannen, maar over dat blauw/witte.
Op foto's was die mooi, in het echt om te huilen. Dus laten we dat maar vergeten :*. Maar meningen verschillen ;).

Nu aan het echte werk, afwerkende fase ;).

haha hmmkai dan houd ik mn mond ;)
hiermee bedoel ik overigens niet dat ik hem nu niet mooi vind hor...om van te smullen!

mooi man dubbele rem voor.
ff uit nieuwsgierigheid werkt dut nu met 1 of 2 vloeistofpotjes? (voor dus)

Volgens mij 1, met n extra lange banjo bout :)

Verder blijft hij echt ongelofelijk vet, tof dat je toch doorgaat!! Remsysteem is natuurlijk helemaal geweldig, maar zo alles met t carbon enzo, t geheel is top :)
Succes dr mee verder :*

Update 2

Zeker niet stil gezeten deze week, daarom ook maar een update.

(MWS) Kees uit Roosendaal kwam 2 dagen op visite. Uiteraard kwam die niet met lege handen hierheen. Het volgende kwam mee terug.

-Frame
-Kroonstuk
-Subframe

Uiteraard netjes gecoat en al :), daarna het zooitje op wielen gezet :).
(Kees nog bedankt voor het brengen!)

Compleet op pootjes
3012wielen1.jpg

Blokje
3012wielen2.jpg

Dubbel disk
3112dubbeldisk.jpg

Zoals je kan zien heb ik het frame ook ernstig aangepast :).
Er is aardig wat af gegaan en heb het opgelost met de tapeinden die je omhoog ziet staan.

De volgende dag maar iets anders erbij gepakt. En even vergeleken met een cola fles :).

3112nxvscola.jpg

Na veel aanpassen en ge*** zat die fles erin zoals ik wou.

3112nx1.jpg

3112nxbuddy.jpg

Daarna de achterkap aangepast en tadaaaa!

Zicht vanuit buddy en achterkap
3112nx3.jpg

Vanaf de bovenkant
3112nx2.jpg

Vanaf de onderkant
3112nx4.jpg

Ben nog niet helemaal klaar met het instaleren van de fles zelf.
Moet nog één beugel maken zodat die goed vast zit en uitsteekt bij de achterkap.

En de solenoids in de buddybak gemonteerd
3012solenoid.jpg

Zoals je ziet is de achterkap ten eerste op sommige plekken beschadigd plus dat ik de onderkant van de tank eruit gehaald heb.
Ik ga de kap verbeteren en daarna word die opnieuw gecarboniseerd, evenals de voorkap...

Nog even iets anders, vorig jaar op Street or Track waren er proffesionele foto's gemaakt maar die hebben we nooit gehad.
Eindelijk hebben we hi-res foto's op CD-Rom. Dus bij deze een mooie er tussen uit gehaald ;).

3012sot.jpg

Oi,

Jordy

Fijn 2007 toegewenst

Ziet er echt vet uit zo met die nx fles op die plek. Is je frame trouwens gecoat bij electrocoat nederland in Standaardbuiten? Zag er daar volgens mij liggen. Veel succes verder met de ark.

Bedankt voor de reacties jongens,

Armon
Dat heb je goed gezien ;), dat waren inderdaad mijn spullen.
Laat me spullen daar altijd coaten, het zijn aardige mensen en het is bijna gratis.

Status
Not open for further replies.
Back