This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Titus
Moet je idd doen :*, ik wou in de zomer tijd meetingkje geven bij ons :W :*.
Dus even kijken hoe en wat .

41mitch
Thnx, is wel zo lekker om daar te kunnen sleutelen .

Heb trouwens net ook nieuwe Delta Clutch en rode drukveer en nieuwe trekveertjes binnen gekregen. Van de week erin zetten en knallen maar .

Oi

ik denken dat mijn beunplek luxe was: goed geïsoleerd, verwarming, radio voldoende licht, koelkast vol met bier en een sauna

maar jij hebt ook wel lekker veel ruimte he

beta staat er heel netjes bij. hoe zit het nu met al die motorische problemen?
komt allemaal wel goed toch

De allerheilige
Dan is jouw beunplek ook niet verkeerd .

Ik ga vanavond weer verder aan de Beta dus even kijken hoe en wat met de nieuwe koppeling en beetje afstellen. Als het goed is moet dan alles 100% goed zijn .

Heb je beta gezien in meppel en ziet er echt super uit, vooral die kleur oranje komt echt mooi uit in de zon.

Ik had deze foto nog op me computer staan k weet niet of je hem al hebt.

Ah CJ bespaar me de moeite :emo:.

Gaat weer lekker met mij en de Beta.

1. Probeert ander stuurtje, bam dubbele banjo bout kapot.
2. Banjo bout schiet ervan af bam tegen me beenkap (pit eruit)
3. Eindelijk nieuwe banjo bout, nog slapper dan plastic. Vaag materiaal
4. Banjo kapoet, remdruk kapoet. PFFFFF kom net terug van de loods na 5 uur pompen en nog geen druk. Alleen omdat de banjo bout kapot is gegaan :X.

Dan nog niet eens over de 2e pit in de beenkap en de EVO die stuk is.
Gaat voor de rest allemaal top! Dikke schijt dus, word het echt zat.

die is toch gepeerd als ik het goed had, als gevolg van een te kleine sproeier. Toch reed hij 30-4 nog goed in heerle.

damn zonde jordy.... wrom kickte jem steeds @ laatste moment weer aan in heerlen..?? was wel vet om je te meeten en we moeten effe over die coater babbele:W spreek je nog ltrzzz

jor, mischien wat laat.

maar er ligt op de vliering nog een zip voorrem systeem op druk toch :# mischien iets voor 5 mei.

BT
Vastgenaaid vrijdag avond met testrit.
Zaterdag meteen cilinder opgepoetst, nieuwe zuiger gekocht (C) ivm (B) etc en toen weer knallen...

sonicsjezer
Mjah opzich wel volgens mij... De eerste run ging super kut, toen wat andere rollen erin gedaan en toen ging die best wel dus dacht laat maar lekker zitten .

Je sonic was wel vers , jullie reden idd verdomd hard voorbij op de snelweg. Damn .

Armon
Was idd kleiner in sproeier gegaan, van 150 naar 145...
Maar zuiger en zuigerveer waren al erg oud en zaten al wat plekkies op de zuigerveer... Hij had ook weinig compressie moet ik zeggen, nu is het weer goed.
Heb je trouwens al me sprints bijgehouden ofzo ?

HeavyAerox
Doe ik altijd... waarom zou ik lomp lopen gassen? Hij al warm, laat juist maar afkoelen gaat die een stuk beter vooruit. En het is toch 1 keer trappen en lopen...
Adres van de coater staat vaak genoeg in het optische gedeelte (Elektrocoat)

Petrik
Ze werken voor allebei alweer, na weer lang pompen en pompen en nog is pompen zat het is weer op druk.

:W

je weet toch hoek heet

en thnx voor de tip:W:W kank dat maybe dan via jouw regelen...?? anders hbben we het der wel over @ msn spreek je nog ciao

Status
Not open for further replies.