This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Eigenlijk wil ik er maar 1 woord aan vuil maken, en dat woord is "zonde", maar het lijkt me toch slimmer om het te onderbouwen..

Ikvond de carbonbeta echt mooi, lekker donker lekker zwart, zoals iedereen dat hier tegenwoordig mooi vind..
Je zegt dat je dat carbon eigenlijk niks vind/vond, waarom heb je het dan genomen en zeg je nu ineens dat het niks was? sommige kappen zijn toch zelfs nog een 2e x gedaan?
Toen ik dit zag dacht ik wie heeft hier nou weer lopen photoshoppen :? :?

Ikvind het gewoon weer een kleinbeetje op dat 2004 blauwe kleurtje lijken..

Toch succes ermee!!

Stephan Pepping
Kom dan een keer langs lampswanz.

Daan.
Dan argumenteer ik even mijn mening .

Achjah zwart en helemaal donker is zo 2006 bedoel je :emo:, maar iedereen ragt er nog een jaar achter. Iedereen mat zwart.

Waarom moet ik met de rest mee gaan "alles donker" omdat iedereen dat tegenwoordig heeft?
Beetje trieste gedachte als je dat gaat doen wat de rest ook doet.
Tegen in werken, dan heb je gewoon ballen :*. En gewoon je eigen ding doen, daarom is elke scooter uniek.

Ben wel blij dat je je eerlijke mening geeft zoals de rest, niet dat mensen zeggen "Mooi" terwijl ze dat niet vinden.

Ik was snel op het Carbon uit gekeken en ergerde me telkens meer en meer aan die lijntjes in de folie. Kappen zijn trouwens nooit een 2e keer opnieuw gedaan, hij was alleen 3 weken bezig om de achterkap een beetje netjes te laten lijken wat igg niet was gelukt. Dat kun je wel zien op de foto's van SoT.
En igg kreeg ik te veel PM's over dat carbon folie hoe wat en waar, helft van Nederland heeft nu dat carbon...

En
Toen ik dit zag dacht ik wie heeft hier nou weer lopen photoshoppen
http://mostwantedsprinters.nl/jordy/.../0604beta3.jpg
Ikvind het gewoon weer een kleinbeetje op dat 2004 blauwe kleurtje lijken..
Dat vind ik wel erg beledigend :X, niet alleen tegenover mij maar ook tegenover Maickel waardoor het spuitwerk gedaan is.

Kom maar in het echt kijken dan praten we verder .

Natuurlijk, op fotos ziet alles er anders uit dan in het echt, mijn uitlaat blingt ook op fotos terwijl ie zo dof is als maar kan.
Je moet ook lekker je eigen ding doen, helemaal waar, ikzeg alleen even wat ik er van vind (ook omdat "iedereen" dat altijd wil), ook omdat ik zwart niet bij DEZE kleur oranje vind passen. de kleur zelf is HELEMAAL top, het is een beetje de kleur van die focus ST, naah, das een prachtige bak.
Maar deze kleur bij jou halfzwarte scooter vind ik minder, alles is aangepast en past bij de carbonnen kappen... de velgen, het frame, zelfs de remleidingen..
Nu heb je "carbonnen" remleidingen en oranje kappen, ik vind het dan nietmeer 1 stijl maar meerdere kleuren en dingen enzo.. dat is gewoon zonde..
Het spuitwerk is wel prachtig, maar het is zo een fel kleurtje en het schiet er zo fel uit op de foto dat het bijna een shop lijkt, ikzeg dit ook omdat mensen vaak als ze iets aanpassen geen "normale kleuren" kunnen kiezen en dus meestal pimpelpaars nemen als ze een foto aanpassen, bij wijze van spreke dan...
Vandaar dat ik dit zei, tuurlijk kan maikel goed verven, kijk naar zijn eigen scooter, maar het is nu ineens zo iets anders dat het wel lijkt alsof het met de computer is aangepast, natuurlijk geen offence naar maikel toe voor zijn werk!!!
BTW, over dat carbon, ikdacht dat het nog een keer was gedaan of opnieuw was gedaan omdat het mis ging? en omdat je een keer gevallen/omgevallen/beschadegingen had aan je onderkuip ofzo? correct me if i'm wrong...

Achja, misschien mis ik gewoon die mooie beta die in mn kalender en op mn poster en in mn agenda staan/staat :-: :-: :-:

Dat zijn meningen en keuzes wat idd verschillend is.

Enigste zijn idd die remleidingen, maar je ziet amper of niet dat het carbon is... Lijkt igg eerder zwart. Net zoals dat carbon van een afstandje dat het gewoon grijs leek :X.

En heb nog steeds maar 3 kleuren, alleen 1 kleur is nu anders. Dat gaat igg anders ogen . En dat het kleurtje fel is "dan is mijn keus juist perfect" , precies wat ik wou.

Last edited:
Er zijn/waren wel meerdere dingen van carbon..
Ikvind het nu gewoon minder 1 geheel, wat ik mooi vind/vond is 2 kleuren, zoals zwart/carbon en dan chroom/gepolijst of "naturel" ertussen.
Carbonnen kappen en carbonnen voorvorkpoten/accubakje, zwarte binnenkappen en velgen, past gewoon samen..

Nu heb je carbonnen remleidingen, zwarte binnekappen, oranje buitenkappen en dan weer zwarte velgen, ik vind het niet helemaal samen gaan..
Het zal al een heel verschil maken als er bijvoorbeeld ook oranje velgen onder kwamen, om maar iets op te noemen..

Maarja, zo zie je maar weer, iedereen zn eigen smaak.. ikvond het donkere "arkje" wel mooi, misschien ga ik deze in de loop van het verdere bouwproces ookwel lief vinden

Nogmaals, nogsteeds succes ermee en die dikke scores gaan hopelijk nogwel komen

Geef het anders wat tijd , ik kan me nog goed herinneren. Ging precies zoals nu. Toen het Carbon / zwart erop zat.
De ene helft vond het echt gruwelijk en de andere helft vond het echt niks.
Na het wat vaker te zien vonden ze het toch wel vet...

Vandaag ook weer veel gesleuteld eraan... ook iets betere foto's gemaakt. Ook zijn er filmpjes gemaakt door Dennis en Bas. Zal er dan wel een updatetje van maken. Igg hier 2 foto's.

Samen met de NRG van Kees die ook weer compleet in elkaar staat .

Beta en NRG in reflex van de ramen...

De kleur van 2007? *D

zit er aardig gelikt uit... al moet ik wel wennen dat je carbon weg is

Succes met het blok dit keer ! :*

De kleuren zwart met oranje doen me een beetje denken aan een Ice die hier tijden geleden online heeft gestaan
Ziet er goed uit iig

Zo he ik vind hem echt 10 x netter dan die carbon uitvoering..Je ziet nu echt hoe mooi dat kontje met de voorkant past..Ik voel wel weer een scootin aankomen

succes ermee

BT
Kijk, ik had de originele rand gebruikt van Beta.
Zodat de ronding en ophangingspunten overeen komen.
Dat scheelt veel werk en past het gewoon goed.
Daarna had ik het aerox gedeelte er zo losjes mogelijk aan gepolyesterd zodat er geen krachten op komen te staan. Maar Aerox onderkuip is veel breder dus heb ik heb ingekort. Anders lag die ook nog lager...

Dus dat het niet goed past is gewoon dat beta stuk zelf...
Ik zat gisteren wel te kijken wat ik ervoor kan fixen zodat het iets beter zit, maar kon me niks bedenken.

Ik ziet het idd al ja .

Normaal gesproken zit hij midden achter je wiel ook nog vast met 1 bout . Als ik die toendertijd niet erin had bij mijn ark , hing die kap ook op apengapen .

Kan je niet iets fixen dat hij vanuit het midden van de onderkap omhoog naar je frame getrokken word ?

Die nieuwe kleur staat hem zeker wel goed! Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gaat ergeren aan die zichtbare randjes van het carbon. Je kappen komen zo ook veel beter uit vind ik + het valt lekker op!

Status
Not open for further replies.