This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Ik vind dat je vormen van de kappen nu wel beter ziet .

De onderkuip lijkt wel ineens ontzettend hoog , das wel jammer .

Maar toch vind ik het mooi . Dat oranje staat me wel aan .

looking good looking nice

ik lees al vaak dit topic en nu is het dan zo ver eindelijk een kleur waar je wel lijnen in ziet en niet dat zwarte gedoe waar heel de lijn van de machiene uit gaat jordy mooie keuzen Respect voor je werk

als het er al niet mooier uit ziet, ziet het er iig een stuk aggresiever uit!

en dit laatste maakt hem imo echt ontzettend cool!

Zo dan Jordy, heel ander gezicht ineens! Ik vind em echt goed vet met deze nieuwe paintjob. Dat kleurtje op je binnekappen lijkt wel dezelfde als mijne :~

Succes er mee man en op Meppel gaan we wel ff lol trappe :W

Gedurfde keuze, maar goed, als het carbon niet was wat je zocht moet je gewoon iiets anders doen. Ik vind het niet perse lelijker als het carbon, maar ook niet mooier. Misschien een tip om het hart van de velgen dezelfde kleur oranje te geven? Of is dat te?

Hij blijft iig super verzorgd. Dus qua inzet is je niets te verwijten.

Zo dan, wat een reacties ineens.

Sandor
Ik zag die foto op je velg, lijkt idd erg veel op elkaar .

BT
Je moet hem even in het echt zien, de verhoudingen zijn echt perfect.
Op foto verschilt het in welke hoek je hem bekijkt.
En de vormen komen er idd mooier uit waar ik wel blij mee ben, dit komt door het parelmoer effect van licht naar donker oranje.

Antonrox
Heb je deze oranje dan ook ?
Nooit opgevallen...

Lucas
He jongen, thnx .
Dit is gewoon een zwart met parels en dan met een goedje erin.
Maikel had een reeks van die effecten verf staan, dus hadden we er een beetje goud/koper goedje erin gedaan . Vind het wel vet .

Meppel word goed vet .

Lulu
Ik denk dat het oranje dan overkill word, Achter vind ik het al iets te veel oranje...
En bij de voorvelg zie je toch niet welke kleur of die is .

Renzoke
Bedankt jongen .

Zo komt alles veel beter tot zn recht Jordy ,ik vind het vele malen beter dan dat foute nep carbon.
Nou maar hopen dat er veel pk's uit je blokje worden geperst maar dat komt vast en zeker wel goed.

ik vind em vet beetje jmmr dat jij nu met me klerurencomb0o rijdt mja

FF wat anders uitzoeken..

Zie em wel @ meppol:W

sonicsjezer
Je moet gewoon deze kleur nemen als je dat wilt, deze winter ik d8 doe is gedurfd en neem deze kleur.
Ik was een beetje laat met de kappen en zie ik opeens 4 a 5 scooters oranje :X. Het zijn trouwens wel allemaal een ander soort oranje die iedereen heeft. Doe je toch niks aan, gewoon de kleur nemen die je wilt .

Hihi, echt wel vet hoor

Nu maar hopen dat je blokje ook een beetje power levert :~

kleur keuze is zeker wel vet. vond et carbon ook gaaf, maar van een afstand leek het gewoon grijs/zwart.

dit daar in tegen!! wat een knal paint!
errug netjes! suc6 met je score.

Schat, waarom noem je nou blauw. Ik heb nooit gezegd dat mijn paintjob exotisch was, ik wilde juist alles behalve een exotisch lakje.

Ik ga ook niet uit van de carbon foto's. Ik ga uit van de nieuwe foto's en de oude foto's, aangezien dat alles is wat ik en 95% hier hebben om een mening vanuit op te bouwen. Als ik ze vergelijk vind ik het niet mooi, das alles. Verandert niks aan het feit dat ik nog steeds zwaar respect voor alles in het geheel heb.

En ja, ik hap :* Tis vroeg.

ziet er netjes uit maar vind het nou niet egt ruig ofzo.

betreft het blok.
dat is naar mijn mening veel te ver 'getuned' en dan doel ik met name op de krukwangen. mja we zullen zien wat hier uit komt.

succes

goede keus jordy.. carbon was ook tof maar dit springt er veel meer uit..
verder vind ik dat je Nx fles iets te weinig op valt..de mense moge best wete dat je het er op hebt tuurlijk zie je het wel maar als je de halve fles ziet is ook mooi ..maar het zit er in iedergeval op... ga je op testbank ook keer Dat mooie roode knopje indrukken ??

J²-Tuning

Status
Not open for further replies.