Update 11
Zo dan, ondertussen het hoop geblaat en gepraat in het topic heb ik niet stil gezeten.
Topic titel is zoals jullie wel kunnen lezen veranderd, want nee hij is niet meer Carbon. Om die reden even simpel de hemel uit te brengen.
Ik vind het niet echt meer wauw, de kwaliteit van hoe het erop zat was zou ook weer niet zo en telkens meer mensen nemen het.
Niet meer origineel.
Dit keer wou ik zelf wat
Excotischer, dat is mijn ogen zeker wel gelukt. Zometeen hier wat meer over...
Omdat er iets mis was met me blok heb ik alles weer uit elkaar gehaald en alles opnieuw gechecked enzovoort.
Kwamen op wat kleine probleempjes uit onder andere het carter zelf, de vertanding en de HPI bobine...
Na het kopen van een ander carter meteen zelf getuned en geparelstraald.
Daarna nog het een en ander aangeschaft om verder te kunnen...
-RHQ
-SKF C4 Lagers
-HPI Bobine
Toen had ik nog via Bjorn een mooi resevoirtje gekocht want werd knettergek van dat lelijke logge SR ding...
Toen gauw begonnen met alweer de wederopbouw
.
SBO begint bijna, moet dus wel even haast achter zitten!
Meteen met het blok begonnen.
Krukas erin
Na een de rest erin te douwen was het blok klaar en kon de rest ook weer! Blok eronder en kijken of die het ook nog is doet.
En jah hoor "Vroem", hij ging ook wel vooruit, beetje rustig gereden want alles zit er weer net in.
Blok weer onder het frame en wat dingentjes erop...
Op de foto zijn de beenkappen zwart, goed gezien!
Maar die zijn ook opnieuw gespoten "Doe je iets, dan meteen alles en goed". Dus waarom die ook niet... Hier kun je goed zien wat voor zwart het is.
Dan natuurlijk de rest, om meteen even een goeie indruk te krijgen van de kleur zelf "Oranje parelmoer flipflop met wat glitter zooi erin"
Zonder flits is de kleur moeilijk te krijgen, dan maar het geheel
.
En dan nog één samen met Stefan's scheurijzer.
Ik ben zeker wel tevreden over de kleur, als anderen dat niet zijn. Lekker boeiend, het is mijn scooter
.
Meningen en smaak verschillen, maar goed ook anders is elke scooter het zelfde.
Oi,
Jordy