This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Ik zou zeggen grijp de kans en kom deze kant op, er moet gewoon genoeg vermogen uit dat blokje kunnen komen.

Sorry, maar dat raad ik jordy echt af, dat is zonde van z'n geld want in dit carter zit het gewoon niet anders hadden wij het er ook uitgehaald. Van dat geld wat ie nog kwijt zal zijn aan extra bank uren kan hij net zo makkelijk in een week tijd een nieuw cartersetje opbouwen.. Maar dat blijft z'n eigen keus natuurlijk

nieuws is hij ligt helemaal uit elkaar
blok eronder uit
komt een ander carter die is al geregeld
komt goed jor vlammen als een gek dikke score wordt het

marco , ik val jou niet aan , ik wist niet dat jij ook krukas enzo erin had gezet , ik dacht dat jij m alleen getuned had , dus niet dat je dat verkeerd opvat ofzo !! want dat bedoel ik niet

Is ook niet op jou bedoeld !!

krukas etc heb ik Niet gemonteerd, wat ik normaal juist wel graag doe !!

is dus enkel losse onderdelen getuned

ik zie hier veel verwijten naar mensen, maar ik denk dat niemand hier iets aan kan doen, ook jordy zelf niet, soms gaat het wel goed en de andere keer niet.

dennis melgers zei het vandaag op msn nog: das tweetakt

de een keer wil het wel en de andere keer niet. zowiso het blok in losse onderdelen tunen is altijd nadeliger als alles in een keer en op elkaar afgewerkt.

veel succes met het nieuwe blok en blijf hem ff volge

grt jordi

offtopic:
beetje jmmr dit allemaal..
dat er allemaal zo gehapt word op elkaar.
laten we gewoon weer ontopic blijven we verpesten zo alleen maar jordy's topic

ontopic:

Beter dat je zo snel een nieuw blok heb kunnen vinde:W
Hopelijk komt hier een betere score uit die richting jou wensen gaan..

succes nog :*:*

joyce

Jordy komt wel goed man!

Ik had ook men eerste paar runs met xsh evo 18+ en toen naar marco enkel andere uitlaat (HR4 ipv C21) en rolde er 21.4 uit!

Net onbewerkt carter laten bewerken, netjes monteren allemaal en dikke 27+ scoren :~

Idd jammer van de vele offtopic.
Speculeer of zeg gewoon niets als je het ook niet weet.
Ik respecteer jullie medeleven en de reacties dat zeker, en laten we even Rieel blijven. We zijn allemaal maar mensen en gelijkwaardig.

Ik kijk nog wel wat ik ga doen, dit is allemaal gewoon goed kut.
Vooral nu net een groffe maand voor Meppel.

Bojt ik ga zeker niet die kant op, niet omdat ik er iets tegenop heb ofzo. Maar me auto rijd ook niet op water. En omdat er de laatste tijd financieel meer bij komt, is er gewoon niks voor dit. Zeker nu niet even in een maandje tijd.
Dus wss zal ik ook niet aan de start staan op Meppel.

Ik heb Marco ook gesproken hierover en we willen het zeker gaan uitzoeken wat het probleem is enzovoort. Maar wat ik net al zei dit gaat zeker 300+ kosten, en dat gaat gewoon een probleem worden.

Dus we zullen wel zien of dit ding op Meppel staat, ik ga er niet vanuit.

Oi,

Jordy

Amen!

Ps: Tword in ieder geval wel un sköne beta , wit met paarse stippe

Last edited:
Maikel
Het is geel met paarse stippen, volgens mij was je even vergeten :*.

Ruud.
Dat is maar een kleine schatting als ik het door Marco zou laten doen.
Even alles nameten enzovoort, nieuwe spullen en montage.

En vergeet trouwens niet dat me ontsteking zo dood is als het maar kan.
Dus reken ook nog maar even voor een kleine 250 a 300 voor een rotor.

Oi,

Jordy

Is gewoon de schuld van de tuner.
(geintje)

Jordy je was me voor bij easy riders. ik had zaterdag door ook willen banken. maar dat kon helaas niet

maar die score komt vast wel goed.

Btw nog present @ meppel?

Ik citeer

Ben er zelf wel, maar of de Beta er ook is ga ik niet vanuit.

Oi

Ach joh, dan maar 1 sprint missen, dan knal je de rest toch gewoon mee. Alles op zn tijd, er zijn meer dingen dan scooters toch

Zie je @ meppel wel :*

idd tegenwoordig denken ze ooh 300 euro hmm fijn in orde..
maikel een blok opbouwen is niet veel werk met beetje ervaring ben je een avondje kwijt. niet iets om 300 euro voor te vragen.

door wie laat je dat carter nou bewerken dan als xsh je te duur word?
@ marco 1 ding snap ik niet als dat carter niet goed zou zijn waarom bewerk je het dan toch?

en tjah tegenwoordig is het ook mode om gelijk een tuner aan te wijzen. beetje jammer. en dit terwijl hij alles zelf heeft opgebouwd.

ik denk (hoop) datje je blok nu dus ff door degene op laat bouwen die je carters onder handen neemt. denk dat het dan wel scoren wilt.

Status
Not open for further replies.