This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

Je bedoelt Joden :* ?

Maare, fuck dat gewicht. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de zippies, en dat moet wel goedkomen als ik zo naar de beta etc kijk

Mzzl

Nee kakneus... ik bedoel Kakkerlakken :*

Sorry voor het offtopic

Nutteloos?
De volgende die wat wilt zeggen, maar wat niet met ons of de zipjes te maken heeft.
Stuur dan gewoon een PM naar ons of naar wie dan ook. Maar niet in dit topic, de volgende die offtopic gaat haal ik een admin erbij.

Martijn
Heb vandaag gebeld, het komt onze kant op.
Hopelijk deze week nog binnen, dan kunnen we meteen aan de slag en kunnen ze eindelijk op pootjes staan.

Martijn
Effe? Ben je al verhuisd dan ?
De 19e zijn we er niet denk ik, want we gaan naar Marco. De 20ste is luieren denk ik.
Of verder aan ons MWS Dieet...

STR8ROX
Haha ja schiet jij nou maar op, maar we gaan het zelf doen.
Het gaat zeker niet makkelijk worden plus voor jullie spullen hebben we een groter bad nodig.

En hoe staat het met het MWS pakket? Heb zin in de volgende meeting :7 neem ik me velgen ook meteen mee! Mijn binnenkappen zijn nog wel even werk, eigenlijk heb ik daar nog geen tijd aan besteed...

zo mensen.
jordy en ik hebben vandaag voor het eerst gefolied
was zeer leerzaam natuurlijk veel mis gegaan maar we gaan gewoon door:winner:

na een instructie dvd gekeken te hebben van een duitse blondine die even voordeed hoe je moest carbonnen.
zijn we maar aan de slag gegaan

let niet op de glans dit is omdat het nat is nu is het dof en er komt nog een matte lak overheen.

ook hebben we een goeie training gevonden
de nitendo wii

hier jordy en rico in actie. wat een conditie training zo'n apparaat..

oi

vergis je er niet in de eerste ding goed en de rest van de glaasjes moeten over krult heel snel op

me voorvelg wordt al wel wat die heb ik net gedaan..

Mooi dan kan je binnekort mijn velghart, knipperlichtglasjes en nog een hele hoop reut doen stefan:*

ps is die termometer tevens een verwarmer? Ik zie verder geen verwarmer voor het water? Mischien dat het daardoor niet lukte de 1e keer

Last edited:
Vet!!!! Ik ben toevallig net mijn velgen aan het schuren en de rand aan het polijsten om maar met de trend mee te doen volgende week vrijag zijn Frank en ik om +- 20:00 bij jullie! Dan neem ik me frame, voorvork, stuurdemper, subframe en velgen mee en kunnen we gaan klussen

Goed besuggg en doe de groeten aan Ricardo

Dat ziet er nice uit, jongens. Jullie zijn goed bezig. Lijkt me mooi als alle details van carbon zijn. Ik kan niet wachten op het resultaat eigenlijk:#.