Ik kan voor een mooie en goedkopere prijs dan die folie echt carbon de delen laten doen.
D.J, dat was op basis van de kappen die in het carbon gaan.
Die spuiter vroeg 1000 ex btw, dus dat word zo'n 1200.
En het gaat niet om complete kappenset in carbon, maar om allemaal klein grut.
Als je overgens weet hoeveel de zip kappen origineel wegen is de rendament super klein dat je met echt carbon er in gewicht winst uit haalt. Dus wat Maikel zegt is dikke boelshit, dat die dan veel lichter is. En Maikel zelf weegt 2 x mij dus ik maak me niet zo druk.
En gewicht intresseert me nog steeds niet trouwens, want ik ga er toch niet vanuit dat in de top rijd @ SBO. Als we dat willen dan zouden we wel een sprintframe gebouwt hebben en het beste blok komt dan daar onder.
Dit is de laatste keer dat ik erop in ga en daarna niet meer want word er een beetje moe van.
maar mijn rijder weegt maar 53KG
Lol? Wat is daar leuk aan, je rijd sbo voor je zelf niet iemand anders laten rijden op je eigen scooter. Beetje erg nutteloos en zonde van het geld. Ik ga echt niet een scooter bouwen waar ik iemand anders op laat rijden.
En dan nog, kg's intresseren me totaal niet. Anders zou ik niet weer voor de mooiheid gaan.
Later
(jordy op stefan's acount)
Maikel je praat teveel Geen woorden maar daden zoals ik al op msn zei
1 om te laten zien dat je tegenwoordig de top 10
Oneens, 'wat is zwaar'? 5kg scheelt geen ruk, met iets meer vermogen kan je het nog net zo goed winnen. Maarja jij komt met een ooo zo brute scooter op SBO ik denk dat jij ons er allemaal uitrijdt
Maikel je praat teveel Geen woorden maar daden zoals ik al op msn zei
1 om te laten zien dat je tegenwoordig de top 10
Oneens, 'wat is zwaar'? 5kg scheelt geen ruk, met iets meer vermogen kan je het nog net zo goed winnen. Maarja jij komt met een ooo zo brute scooter op SBO ik denk dat jij ons er allemaal uitrijdt
Maikel je praat teveel Geen woorden maar daden
Hij wordt zeker netjes jordy
Eerlijk gezegt wordt dit meer een show scooter lijkt me want anders zou ik als het voor de winst was in jou klasse niet eens kappen nemen.
Wat een leuke vriendensport toch,
dat sbo
Inmiddels is het gewicht hip, mij boeit het absoluut niks.
ik bouw mijn scooter voor mijzelf, is er iemand die denkt grote muil te kunnen opzetten
dan wil ik gerust wel eens een sprintje trekken, maar ruzie maken over gewicht van een scooter.
dat is laag vallen...
Zeker Feyenoorder?:+
Nou die kakkerlakken maken ook niks klaar hoor... :winner: