Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

Update

Gezamelijke update

En dat is zoals Stefan al liet zien het Carbon.
We zijn zelf importeur geworden van het spul, na veel mislukkingen en tegenslagen beginnnen we het nu toch een beetje door de knie te krijgen.

Heb even bij het kleine spul wat foto's gemaakt zodat iedereen het kan zien.

Netjes de folie op het water.

carbonfolie01.jpg

De Chemische troep aanbrengen

gemisch01.jpg

Na wat beleid en handigheid kregen we

roosterklein02.jpg

En nog wat dingentjes

roosterklein01.jpg

rooster01.jpg

carbonvelg01.jpg

Op sommige plekken zie je rare lijnen etc lopen, dat komt omdat het net uit het bad komt.
Het slijm laat je dan zitten, dat is wat je ziet. Dat word er later vanaf gehaald / bewerkt.

Oi,

Stefan & Jordy

*Update staat ook in eerste post

Ik vind het eigenlijk niks, het ziet er leuk uit dat gecarboniseerde, maar niet overdreven prachtig. Wel vind ik het knap dat jullie het doorhebben, en er zijn vast een hoop mensen die gebruik willen maken van jullie kunsten. Lijkt me een leuk centje in te zitten. :)

Ik vind het eigenlijk niks, het ziet er leuk uit dat gecarboniseerde, maar niet overdreven prachtig. Wel vind ik het knap dat jullie het doorhebben, en er zijn vast een hoop mensen die gebruik willen maken van jullie kunsten. Lijkt me een leuk centje in te zitten. :)

Als je goed in de markt zit dan kan je hier volgens mij idd best wel wat mee verdienen... maar vaak zijn dit soort dingen te duur voor de doorsnee scooterpimper. (ik zou dan ook proberen een bredere markt aan te spreken)

Ziet er verder wel grappig uit. moet zeggen dat ik nu de afwerking nog niet zo mooi vind maar zoals je zelf al zei lijkt dat zo...

Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Dit folie te laten doen door een normaal bedrijf kost heel veel, ik schrok toen ik mailde voor een prijs opgave. Daarna maar meer onderzoek naar het folie gedoe gedaan en wat rond gebeld onder andere naar me oude spuiter die dit deed. Zodoende dit zelf te kunnen importeren.

We willen het zeker voor anderen gaan doen voor een leuke aannemelijke prijs zodat het voor iedereen leuk blijft. Ik moet wel zeggen dat de folie en activator een godsvermogen kost, voor de rest kun je zo goed als 2k lakken gebruiken om te verwerken.

Bojit
Ik zal je wel aanspreken op msn.

John G
Wat je over het folie heen ziet is slijm resten wat veroorzaakt word onder het dombelen, dat word pas verwijderd na een uur verwerkingstijd. Dan word die ook helemaal strak en mat. Daarna kan het gelakt worden.

Zoals je zelf al zegt in de bredere markt is er zeker geld aan te verdienen, er zijn weinig tot heel weinig bedrijven / mensen die dit doen. Terwijl het er wel vet en goed uit ziet.

Putten SR
Best kut werk hoor, goed het geduld ervoor nemen. We zijn van 6 tpt 12 uur vanavond bezig geweest met wat kleine dingentjes... Ja we willen het voor anderen gaan doen.

Maar dan moeten we eerst een goeie en echt grote bak hebben en een aparte ruimte ervoor maken zodat we alles netjes kunnen doen. Dit zullen we ook niet zelf in de loods gaan doen, het moet namelijk in een stofvrije kamer gebeuren.

@ Dennis ik krijg eind van de maand ook mijn benodigdheden voor Carboniseren binnen, daarom ook de ervaringen uitwisselen:)

@ Jordy, ja ik weet nog niet of ik langskom, anders bellen we wel.

Ik heb het zelf ook een keer geprobeerd met die folie maar is lastig strak te krijgen en het krult snel een stuk moeilijker dan het eruit ziet! Die grill vind ik wel heel netjes al

Wel vet dat jullie dit proberen, weten jullie mischien ook een adres waar ze een groot "bad" hebben? mag via pm ;)

Suc6 veder

Stephan
Yo man, leef jij ook nog. Hoe is het met jou project dan?

Thys
Me oude spuiter had een groot bad, hij is er alleen mee gestopt...
Vandaar dat we het nu zelf doen, we zijn even bezig met wat andere dingen en dan willen we dit ook doen voor anderen. We zijn ook bezig met een groot bad. Want dat werkt ook lekkerder...

Back