Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

erg vet ja

he warneer gaan jullie dat carbon roggelen? Ik wil ook wat dingen laten doen maar custom painting holland is veel te duur net zoals bij jullie vroeg die bij mij een bonk geld.

Hey Martijn,

had je het nog voor me nagevraagd?
Hij vroeg bij mij 1000 ex btw, en dan moest het matzwart nog opnieuw ook wat niet meegerekend was. Je moest is weten hoeveel het eigenlijk kost wat ik nu dus weet, dan lag je je kapot.

Ik ga na kerst even contact opnemen met het bedrijf en kijken of wij ook importeur kunnen worden. Maar dat gaat wel goedkomen want ze zijn opzoek naar nieuwe importeurs.

Gr,

Jordy

Hey Martijn,

had je het nog voor me nagevraagd?
Hij vroeg bij mij 1000 ex btw, en dan moest het matzwart nog opnieuw ook wat niet meegerekend was. Je moest is weten hoeveel het eigenlijk kost wat ik nu dus weet, dan lag je je kapot.

Ik ga na kerst even contact opnemen met het bedrijf en kijken of wij ook importeur kunnen worden. Maar dat gaat wel goedkomen want ze zijn opzoek naar nieuwe importeurs.

Gr,

Jordy
Nee ik ben nog te lamlendig geweest om te gaan, ik had olof wel gemailt erover maar hij zei dat ik ff langs moest fietsen. Ik zeg liever MWS carbon op mijn scootie:love:

Met echt carbon ga je zeker harder :L.
Ik kan voor een mooie en goedkopere prijs dan die folie echt carbon de delen laten doen.

Maar ik vind het het gewoon niet waard, dus waarom zou ik het doen.
Het is allemaal al duur genoeg dus ben ik opzoek gegaan naar een alternatief.

Voor de rest ben ik nog steeds maar een student voor 5 dagen in de week, dus ik ben blij dat ik dit allemaal al kan realiseren.

Met echt carbon ga je zeker harder :L.
Ik kan voor een mooie en goedkopere prijs dan die folie echt carbon de delen laten doen.

Maar ik vind het het gewoon niet waard, dus waarom zou ik het doen.
Het is allemaal al duur genoeg dus ben ik opzoek gegaan naar een alternatief.

Voor de rest ben ik nog steeds maar een student voor 5 dagen in de week, dus ik ben blij dat ik dit allemaal al kan realiseren.

haha wat een reactie :) en jah, met echt carbon ben je uit eindenlijk sneller, alles van carbon scheelt gewicht = sneller, tegen woordig draait alles toch om gewicht? of geld dat nu opeens niet meer :P
en echt carbon ziet er toch echt wel mooier uit, dat krijgen ze niet precies het zelfde met foli :).
maargoed je moet mijn reactie niet zo aanvallend nemen. ik wou alleen zeggen dat ECHT carbon ook best wel voor een redenlijke prijs geregeld ken worden ;)
maargoed :P

Last edited:
Altijd die aanvallende reacties in project topics toch, t is kerstmis|( :P

Het zipje van Stefan ziet er echt al vet uit:W

En over dat carbon, Jordy je moet gewoon bepaalde keuzes maken, als student is niet alles betaalbaar;)

Suc6 jongens!

idd uit eindelijk ziet het er nagenoeg hetzelfde uit en als het echt allemaal licht zou moeten hadden ze wel een framepje gelast:P Ziet er ziek uit jongens.

idd...
die paar glaasjes ga ik niet van echt carbon maken :P

iedereen die hier praat eerst eens zelf hun eigen kapjes carbon doet ik zie het niemand doen.

het is ieder ze eigen scooter..

fijne kerst nog:D

idd...
die paar glaasjes ga ik niet van echt carbon maken :P

iedereen die hier praat eerst eens zelf hun eigen kapjes carbon doet ik zie het niemand doen.

het is ieder ze eigen scooter..

fijne kerst nog:D

haha :P dat het niet op het forum staat, wil niet zeggen dat niemand het heeft :W ;)

als je het hebt post je toch even wat foto's en gebruik je daar niet dit topic voor om te zeggen dat je het hebt:)

erg vette zip's positie van de fles vind ik erg tof.

waarom heb je eigenlijk voor een koso carb gekozen en niet voor een keihin? want het is toch een 28?

miss heb ik het gemist maar met welke overrange gaan jullie rijden? miss een idee om het ene blok met EVO en de ander met Malossi overrange op te bouwen om het verschil te testen?

veel succes iig en ik blijf deze zeker volgen

stelletje beunhazen:S

uwahahha:P grapjuhh..
kep nognooit zohard en zolang iemand aan een carterdeksel zien schuren..
jordy is helemaal leip:P hwahuah

op de foto's ziet het dr goed uit!!

kom nieuwe jaar welweer ff kijke in de loods ofzo:)

succes dr mee he!!;)

Ziet er inderdaad goed uit mannen, beunen zullen jullie. Achterkap is 70% nu ik hoop hem over 1 á 2 weken af te hebben. Daarna maak ik snel de voorkap af en de kuip deze kunnen in prinsiepe dan al naar de spuiter! Aan de binnenkappen heb ik nog wel wat werk.

Hoe staat het met jullie kappen ? Wordt MWS een carbon center? :p Owja en Jordy hedendaags krijg je een brief/pakketje thuis ;) dus houd de voordeur in de gaten :D

Streetzipsp
Paul je lijkt wel een breezer boi met je nederlands van je....

Kees
Wat heb je opgestuurd dan, ik heb nog niks ontvangen.
En wanneer kom je samen met Frank weer hierheen dan?

Die dealer laat niks van zich horen, dus maar even meer onderzoek gaan doen en op een andere manier contact opnemen.

Driftpromotion
Bedankt voor je reactie :).

Gr,

Jordy

Back