Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

carb.jpg

Grondig schoon zeg je? ik vind de vlotterbak anders nog donders vies :P
De Zipjes worde nu al aardig gek! ga zo door:)!

Ik vrees dat dit 2 verschrikkelijk mooie zipjes worden... :rolleyes:

Beide zips hetzelfde doet me weer denken aan "The good, The bad & The ugly" scooters van vroeger. Érg tof jongens! :W

Jaja staan er aankomend seizoen 4 mooie scooters aan de start met de zelfde kleurtjes :love:

Ziet er goed uit collega's :W ben benieuwd hoe het er uit gaat zien wat erop komt :)

Ik vrees dat dit 2 verschrikkelijk mooie zipjes worden... :rolleyes:

Beide zips hetzelfde doet me weer denken aan "The good, The bad & The ugly" scooters van vroeger. Érg tof jongens! :W

Klopt idd wel een beetje jah!

Maar the bad is nog steeds in gebruik hoor :D

Tadaaaa:

Bild0011.jpg

Btw: de beenkappen zijn zeker wel netjes gedaan hoor stefan!

491-boy
Had ik zelf btw sinds 2006 op de Beta, maar dan met afgedraaide randen.

Bas.
Haha ging om de kelk, de rest boeit niet.

Bojit
Hoezo doet je dat denken aan die projecten? Ken die niet...

Dennis
Toch een tegenslag! Belde vandaag Marcel voor de Carbon spullentjes om een afspraak te maken, is die er mee gestopt. Dus dat word een nieuwe spuiter nr 1 zoeken...
En als de velgen niet gedaan zijn kan er ook niks op pootjes worden gezet.

Gr,

Jordy

Dennis
Toch een tegenslag! Belde vandaag Marcel voor de Carbon spullentjes om een afspraak te maken, is die er mee gestopt. Dus dat word een nieuwe spuiter nr 1 zoeken...

Gr,

Jordy
Altijd balen als iets niet op pootjes kan worden gezet omdat het dan ook lijkt dat je echt niet verder kan. :(

Voor de rest zijn verlengde Zipjes Race ;)

Dennis

Gr,

Jordy

Mijn velgjes zijn misschien volgende week klaar, kunnen die anders mee als we een ander gevonden hebben :)

Dennis

Gr,

Jordy

Ik hoorde het idd gisteren..:( Zie het zo; Als een project zonder tegenslagen verloopt, is het een saai project..het gebeurt gewoon,,jammer genoeg..aan de CNC dan maar?:*

Back