meeting Ede 14-09-2003

Originally posted by [=D3M1=]
hapkar? ohh dan kom ik ook met me ijscocitta :) t00t pasqual kkom je ook joe weet mang dat er veel dushi's komen:) nee kom wel ff loeren misschien gaat me vriendin ook mee :p

Mijn scooter heeft nog een weekje extra de tijd nodig, is het dan goed als ik op jou vriendin mee rij :~ :rolleyes:
 
hehehe dit is wel leuk. eric en ik gingen net ff een stukje rijden komen we 2 scooter tegen. eric hun aanhouden ff praatje gemaakt enzo. zeggen ze ja iedeen heeft het erover, word vast heel groot. vond wel leuk hele scooterrijdend ede heeft het erover
 
die jongen met die gele dna is het broertje van collega van mij.... ding loopt wel leuk... maar ja meer ook niet :)ow ja... en hij weet niet wat een helm is :rolleyes:
 
ik kan je wel zegge keb in ede op school gezete en ik heb er kennise voor de rest nix maar zo als ik dat zo hoor mag je er een beste plek voor hebbe anders heb je de coppers er al weeer staan zoals bij ONS
 
oh dat is heel erg vreemd want er zijn al verschilende meetings hier in ede geweest. en er was nog nooit politie bij gekomen of zo dus ik heb er dit keer ook weer vertrouwen in. en anders maken we gewoon een praatje met de smurfjes en als ze gek gaan doen. zeggen we gewoon later en rij je allemaal andere kant op.
 
Back
Top