meeting Ede

Tjeerd.W

gaat ie hard he?
hey

in de voorjaarsvakantie ben ik van plan om een meeting te houden. Nu wil ik graag weten of er mensnen zijn die mee willen gaan. heb je suggesties dan hoor ik het graag van je.

mzzl

phantom lover
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by aerox-evo70
waar ligt ede :p bij amerfoort of nie ?

Amersfoort is in Utrecht
Ede is in Gelderland

Welke basisschool heb jij gezeten? Die school mag je meteen aanklagen :D

Als het weer mee zit komen wij ook, het is iig te vroeg om mijn setup af te krijgen... dus nog met std. cilinder ben ik daar...
 
ok leuk dat je komt

de locatie is bekend ik ben er net ff geweest met eric achter het gebouw johanus als je vanaf ede komt rij je langs het bouwcentrum krijg je na 300 meter een gebouw aan de linker kant dat heet johannus ga je meteen de eerste weg links rij je uit en daar op die weg is het. de bedoeling is dat we op die weg gaan sprinten en dan een tour tochtje gaan maken, maar als je ideeen hebt meld het me.
 
Last edited:
Idd, vanaf Sjoerd zijn huis ben je er in een poep en een scheet :p
Het gebouw is trouwens van Johannus Orgelbouw, en daarnaast is idd een goede locatie om te sprinten, mits er geen VNV rond rijdt :|
Volgens mij was het de 2e meeting in Ede....
We besloten wat te sprinten @ industrieterrein, uiteindelijk zijn er drie sprints getrokken, en de rest van de tijd hebben we Kat en Muis met de VNV gedaan.

Waarom wordt er nou in een keer besloten een meeting te houden, het weer blijft nog wel ff kut en ik denk dat opkomst even hoog zal zijn als bij de vorige die gepland stond.

Als mijn scooter dan weer rijdt, en mijn vergadering van die dag niet doorgaat, ben ik ook wel bereid ff langs te komen :D
 
Last edited:
jullie moeten niet zoveel meetings organiseren en het dan weer ineens aflassen :|..... schiet niet op en draait weer uit op niks als ik het zo weer lees/hoor

nofi

alleen het idee erachter.....

bepaalde mensen zijn hier meeting-addict ofzo :?
 
hoezo slecht weer het is nu toch ook mooi weer en de laaste meeting was in november dus wordt wel weer is tijd.
maar ja als geen belangsteling is
 
Last edited:
dit is die plek waar gesprint kan worden

en de straatnaam erbij

sprintlane.JPG

meetstraatnaam.JPG
 
mja het ligt er dus aan of ik kom... want inderdaad misschien ligt mijn scooter ook uit elkaar, maar dat is nog niet helemaal zeker ik ga morgen ff spullen bestellen en dan volgende week ff naar de brommerboer bellen wanneer ie tijd heeft om krukasje erin te zetten zodat ik later zelf het cilindertje erop kan beunen... moet eerst driftig opzoek naar een 19 mm carbje daarna kan ik dus pas beslissen of ik kom ja of nee....

Hopelijk is het weer dan weer een beetje beter wat vandaag al weer de goeie kant op gaat...:D
 
Back
Top