meeting Ede

ikke! En beetje voorzichtig op die plek waar jullie hadden afgesproken! Daar ga ik altijd otorije met mn pa :D hehehehe (die kerl geeft my beetje les :p)
 
ja ik ga ook nog met me neef ofzo ff in zijn bak rijden ghehehe voordat ik ga lessn.. dat komt wel goed.. :) hihi handrem.. maarre neeh gaan geen scoot kopen.. beter mooie auto.. scooter was leuk... nog steeds.. maja dan brute setup
 
Maar ik ga wel mee met jou en sergio deem!
Maar jongens wat zeggen mensen nu weer over een of andere meeting georganiseerd door niemand in ede ergens in april:|
Wat is dat voor onzin... die noob dingen waar de wouten opaf komen maken het alleen maar kut:|
 
moet je ff op scooter-freaks kijken daar staat het maar niemand weet wie het georganiseerd heeft. dat wordt dud een kut meeting als het op scooter-freaks staat.
 
Originally posted by phantom lover
moet je ff op scooter-freaks kijken daar staat het maar niemand weet wie het georganiseerd heeft. dat wordt dud een kut meeting als het op scooter-freaks staat.

Slaat HELEMAAL nergens op, de eerste (betere) meeting stond ook op Scooter-Freaks en die is prima gegaan...
 
jah omdat hij door eric is georganiseerd maar deze is niet door eric georganiseerd. en ook al is het een goede meeting dan komen er van die kut scooters dus is het nog niks aan.
 
Das als iemand anders dan eric iets organiseert dan is het nix????
Zit miss wat in want bij jou was er ook niet zo hoge opkomst, ookal was (tour) het miiss wel gezellig maar om het een goede meeting te noemen is ook weer overdreven vinnik dan!

Tis dus bullshit wie het organiseert dat het dan kut wordt bij de een wel en de ander niet....
Als wie dan ook alles goed regelt dan is het ok.... alleen hopen op opkomst :p
 
het is meer dat ik en anderen het niet vertrouwen die meeting de 20e april ofzo... ik ken de meeste scooteraars in ede die ook op de forums vertoeven en niemand kan mij vertellen wie het organiseerd.....

geen zuivere koffie lijkt me dat dan
 
Originally posted by phantom lover
jah omdat hij door eric is georganiseerd maar deze is niet door eric georganiseerd. en ook al is het een goede meeting dan komen er van die kut scooters dus is het nog niks aan.

Die was helemaal niet door Eric georganiseerd :|
 
dus conclusie.... het maakt niet uit wie! Maar hoe je het organiseert
EN HET MOET GOED gedaan worden anders verneuk je alles voor de rest!!!:(
 
Back
Top