meeting ede

Status
Not open for further replies.

Eric glacius

mr guitar man
wie heeft er zin in een meeting in ede ???

voorgaande meetings in ede waren een beetje warrig georganized
maar deze meeting ben ik van plan om het een beetje te doen als meeting ede 1 ,

ik zat dus te denken aan een meeting op 1 februari
om 13:00 op de nielsbohrstraat ( naast bouwcenter waar meeting ede 1 ook langs is gekomen ) bouwcenter kan je vinden op het industrie terein aan de galvanistraat.

als iedereen er is dan was ik van plan om om13:45 onder leiding van dna-glacius ''ik dus'' of fokke (zwartwitte sr) naar de kievietsmeent te gaan rijden om daar te sprinten (zoals met meeting ede1 ook gebeurt is) ,

als we dat gehad hebben , zat ik te denken om met z,n allen via de rietkampen over de laan der verenigde naties naar de snackbar op de stadspoort tegaan om daar een lekkere vette hap te halen om op een gezellige manier de dag te beeindiggen .


mensen die hiervoor in zijn , graag even ''pm''en hierover
en reply als je suggesties hebt


binnekort komt de route beschrijving ,

greetzz dna-glacius
 
Advertisement - register to remove this

het word verschoven naar zondag 2 februari !!!!!

we kunnen niet op zaterdag middag met grote groep scooters dat winkelcentrum ''de stadspoort'' op rijden

dat zou aso zijn en zondag komt veel mensen beter uit
 
Hmzz, als het goed weer is... lijkt me wel wat, mits het doorgaat...
Voor mij es niet zover...

Heb alleen niet zoveel tijd deze week, dus of ie goed is afgesteld dan ik weet het niet, dan zit sprinten er niet in...

Maar op top speed :p
 
jaja komt dat ff goed uit. driver2002 en ik zouden toch om 13:00 bij sjoerd zijn. kunnen we gelijk naar de meeting.

hebo aeroxje meeten in nijkerk/barneveld en dan gezamelijk naar ede?
 
Ok ik hoor het nog wel vanje of je komt ofniet. Straatnaam van dat concertgebouw is het Raadhuisplein.
 
Last edited:
Originally posted by SRurbanKID
Ow dus je zal niet weten waarom het topic "hoofddorp" in ene foetsie is :? Ik deed mn best voor je hoor.

dat heeft hier toch nix mee te maken??
 
NIEUWS !!!

er zijn een paar kleine wijzigingen in het plan :!

we meeten om 13:00 bij de bouwcenter en vanaf daar gaan we om 13:30 wegrijden richting veenendaal , gezien daar om 14:00 een meeting word gehouden kunnen wij ons daar bij aansluiten .

, wie is hier mee eens ??? laat het me weten !
 
Originally posted by dna glacius
NIEUWS !!!

er zijn een paar kleine wijzigingen in het plan :!

we meeten om 13:00 bij de bouwcenter en vanaf daar gaan we om 13:30 wegrijden richting veenendaal , gezien daar om 14:00 een meeting word gehouden kunnen wij ons daar bij aansluiten .

, wie is hier mee eens ??? laat het me weten !


Prima, driver2002 en ik zijn dan toch in ede we moeten om 13:00 uur bij Sjoerd zijn coor cilinder... dus kunnen we daarna naar de meeting komen... als we de cilinder ophalen breng ik meteen mijn velgen voor je mee eric... ik weet alleen niet wanneer dat is, denk ongeveer een weekje 2/3 er na?
 
Originally posted by ScootAsch
Prima, driver2002 en ik zijn dan toch in ede we moeten om 13:00 uur bij Sjoerd zijn coor cilinder... dus kunnen we daarna naar de meeting komen... als we de cilinder ophalen breng ik meteen mijn velgen voor je mee eric... ik weet alleen niet wanneer dat is, denk ongeveer een weekje 2/3 er na?


als je maar zorgt dat je dan voor 13:30 bij bouwcenter bent , dan rijden we namelijk weg naar veenendaal

oja die velgen weet ikniet of ikdie op die zondag in ontvangst kan nemen
want ik ben dan ook gewoon op mijn scooter
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Als het WEER goed is, gaat ik mee jongens...

In nijkerk afspreken dan, bepaalde tijd ?

half 1? halen we wel denk ik. ligt eraan of er trage scooters meegaan anders wat eerder.....

aan t einde van nijkerk bij dat pannenkoeken huis met die fontijn. na die lange bocht zegmaar voor die groene plateau-drempels, is dat wat?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top