meeting ede

Status
Not open for further replies.
Originally posted by driver2002
kheb t over overdag...of ga je ´s ochtends vroeg al vertrekken voor uitgebreide macterror:D

Euhm hier staat 1 graden overdag MAXIMAAL.. hoeft dus niet te betekenen dat dat 1 graden word kan makkelijk eronder zitten..? en aangezien wij rond 12/half 1 vertrekken is het dus gewoon f0cking koud.. COM-PRENDE?
 
Originally posted by Glenn
de kou is geen probleem voor mij hoor.. maar ik denk toch eerder het gladheid.

als het vriest is het meestal ook glad maby dus weer uitstel hoop ik want een meeting in de kou is niet zo leuk loopt toch iedereen de hele dag te zeiken dat het koud is
 
Kou en Gladheid is niet zo'n probleem, maar dan is het gewoon niet meer relaxt, het is juist de bedoeling om buiten te cruisen en elkaars scooter te bewonderen, dit is denk ik niet volledig haalbaar.
Het lijkt wel of iedereen komt om te bikken en friendjes te maken :p.
Ik heb er iig weinig zin in, de scooters en mensen die komen wegen voor mij niet op tegen de kou...
 
Ik ben het eens met menno!
sorry.... ik zie desnoods geen probleem om de meeting nog een x te verzetten tot het weer wat betr is.... dit zal de gezelligheid een stuk ten goede komen dan!
 
Originally posted by aerox terror
Ik ben het eens met menno!
sorry.... ik zie desnoods geen probleem om de meeting nog een x te verzetten tot het weer wat betr is.... dit zal de gezelligheid een stuk ten goede komen dan!

Precies hier ben ik het ook volkomen mee eens... :D
 
Wat mij betreft is dit hele topic (een beetje niet *) voor Jan Lul geweest.
Voor mij hoeft het niet door te gaan als Eric het goed vind is het beter hem af te lassen...
En dan tot niet nadere bepaalde datum te verzetten (anders blijf je verzetten!)
 
Originally posted by DNA-Menno
Wat mij betreft is dit hele topic (een beetje niet *) voor Jan Lul geweest.
Voor mij hoeft het niet door te gaan als Eric het goed vind is het beter hem af te lassen...
En dan tot niet nadere bepaalde datum te verzetten (anders blijf je verzetten!)

Tot dat het weer een beetje beter weer is.. ergens april? Heeft iedereen ook nog tijd zat om nog wat dingen te veranderen aan z'n scooter...!!
 
Originally posted by DNA-Menno
Wat mij betreft is dit hele topic (een beetje niet *) voor Jan Lul geweest.
Voor mij hoeft het niet door te gaan als Eric het goed vind is het beter hem af te lassen...
En dan tot niet nadere bepaalde datum te verzetten (anders blijf je verzetten!)


lekker positief jongens !!!! :|

valt me zwaar tegen :(


ik steek nog eens mijn nek uit voor jullie :|
 
Originally posted by dna glacius
lekker positief jongens !!!! :|

valt me zwaar tegen :(


ik steek nog eens mijn nek uit voor jullie :|

Het is niet verkeerd bedoeld natuurlijk eric.. het komt de sfeer gewoon niet ten goede... en dat vinden meer mensen.. zeg nou zelf een meeting met een temperatuur van 10-15 graden is toch veel beter dan eentje met -1 / +1?

Jij woont dichtbij, wij moeten uit zeewolde komen en terug.. dus als de meeting voorbij is heb je het wel gezien en moet je ook nog eens terug rijden in de kou dat is totaal niet leuk gewoon met een beetje weer is het gewoon veel leuker!! :W
 
denk het niet het is nu weer kouder als gisteren maar ja wie die gasten zitten er vaak naast ff naar hard van nederland kijken die hebben het meestal goed
 
Originally posted by phantom lover
denk het niet het is nu weer kouder als gisteren maar ja wie die gasten zitten er vaak naast ff naar hard van nederland kijken die hebben het meestal goed

Tsja dat dacht ik ook totdat ik de vooruitzichten van onze piet tegen kwam

verwachting.asp


zoals je ziet gaat de windrichting steeds meer vanuit het oosten waaien wat dus zeer Ongunstig is voor het weer je ziet ook dat de maximale temperatuur steeds verder zakt naar de 0 graden...
 
Originally posted by ScootAsch
Het is niet verkeerd bedoeld natuurlijk eric.. het komt de sfeer gewoon niet ten goede... en dat vinden meer mensen.. zeg nou zelf een meeting met een temperatuur van 10-15 graden is toch veel beter dan eentje met -1 / +1?

Jij woont dichtbij, wij moeten uit zeewolde komen en terug.. dus als de meeting voorbij is heb je het wel gezien en moet je ook nog eens terug rijden in de kou dat is totaal niet leuk gewoon met een beetje weer is het gewoon veel leuker!! :W


als deze meeting nie door gaat dan ga ik naar meeting hoofddorp en dat is niet dichtbij

als je weet dat het -1 gaat worden dan trek je toch warme kleren aan

ik snap het probleem nie
 
Originally posted by dna glacius
als deze meeting nie door gaat dan ga ik naar meeting hoofddorp en dat is niet dichtbij

als je weet dat het -1 gaat worden dan trek je toch warme kleren aan

ik snap het probleem nie

Jij houd van lange stukken rijden, ik vind dat ook leuk in mindere mate maar vooral niet met dit weer ik had eigelijk gehoopt nadat we anderhalve week terug in ede toen het al rond het vriespunt zat dat de temperatuur weeg zou stijgen naar een graad of 10 maar helaas gaat het weer hard vriezen.... :|
 
Ik snap je ook wel Eric, maar ik begin me de laatste tijd te realiseren dat het best wel lame is om met een lelijk scooter te komen, die ook nog is niks voorsteld qua prestaties.
Als ik nou mijn DNA helemaal inc. snelle setup af zou hebben was ik wel van de partij.
 
maar wat maakt het nu uit je zet hier ff neer dat het verschoven wordt en klaar iedereen weet dat het een week of misschien 2 weken later is
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top