legale meeting Ede

Status
Not open for further replies.

Eric glacius

mr guitar man
hallo mensen ,


het word eens tijd dat ede ook eens legaal gaat , nu kwam ik langs een soort skate/atletiekbaan , en die is geasfalteerd

daar zie ik potentie in om een legale meeting te organizen op gesloten terein !!!

maar nu is mijn vraag is hier animo voor ???
zoja ga ik het proberen te regelen dat wij daar kunnen sprinten en dergelijken ZONDER politie problemen

naast dit terein is een parkeerplaats voor de gene die hun scoots met de auto vervoeren (aanhanger)

hier een fototje van die baan

meetring.JPG
 
Advertisement - register to remove this

Hey, als je het over goede banen hebt in die buurt kun je misschien beter die baan gebruiken die een klein stukje verderop ligt: Als je langs deze rijd (aan je rechter hand) ga je rechtdoor dan rechts en dan een stukje verderop aan je rechterhand.... Zitten betere bochten in.....

Greetz,
 
Ik heb daar ook aan gedacht eric!
Maar ben bang dat ze het niet willen doen, i.v.m. olie en benzine die zou kunnen lekker, klinkt dom, maar daar zijn ze echt heel streng in.
Stel dat er 100 man komt...
Die kan je daar ook niet allemaal bezig houden, daar is het te klein voor.
 
klein sprint stukje... of ligt dat aan foto ? denk ook dat de kans klein is dat het mag, maar is het proberen waard :) succes
 
hey ik heb 5 jaar bij de vereniging gezeten van wie die baan is. maar om daar nu te sprinten doen ze niet en lukt ook niet.
maar een paar honderd meter is een wielerbaan en die altijd open en ik hoor dat daar ook karts rijden dus kunnen wij daar ook rijden. die locatie lijkt mij ook wat beter want die baan is een paar km lang. maar komt er bij die meeting dan geen toer :? maar als je hulp nodig hebt eric dan hoor ik het wel.
 
Die wielerbaan zijn we al eens geweest en zij deden helemaal moeilijk i.v.m. benzine en olie die zou kunnen lekken, het is dan niet echt veilig meer voor de wielrennertje hè. :)
En wat betreft die karts die daar hebben gereden;
Dat was er maar één en gewoon door een sjaak die ook door het hele centrum heencruist op zijn kart, misschien ken je hem wel Casey McKenzie.
Dus dat zegt ook heel weinig....
 
ach we kunnen toch een keer met de gemeente en het bestuur praten.
en als het daar niet mag dan moet het maar op de edese ijsbaan
en misschien heeft de gemeente nog wel een idee
 
Ik denk niet dat die kut gemeente hier mee instemt... maar als je zoiets wil proberen zorg wel dat je een "oud" iemand als persoon gebruikt.... 316jarige scooterjochies(bij wijze van) word al gelijk niet serieus genomen....
 
Ga nou niet posten voordat je duidelijkheid hebt of je uberhaupt wel een meeting MAG organiseren!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top