23 April 2006 Legale Scooter & Brommer Meeting Lelystad

djfloris

L-Town Tuning
ScoBro-1.gif

De ScoBro (Scooter & Brommer) Meeting 2006 is voor scooters en brommers: een fijn samen zijn met veel mensen met dezelfde passie.

De Meeting is van 12 tot 21:00uur
Aan de Verlaatweg 2E Lelystad.
Op Industrie Terrein Noordersluis.

De kosten zijn € 10,00 inclusief consumptie bon.


Hier tref je een voorlopig draaiboek voor de dag aan. Wat je kan verwachten en wat we voor je hebben. Natuurlijk zijn er weer vele kortingen en acties.

Wat is er te doen?

Een heuse Testbank-wedstrijd* -Fred Motoren is er met hun testbank. Samen met je vrienden en 'bromgenoten' voer je een strijd om pure kracht. Wie haalt de hoogste score op de testbank? Wie wint de prijs..?

Sprintbaan* - Trek (gratis) een sprintje en verbaas iedereen over je snelheid. Wie trekt de rechtste lijn? Wie heeft de meeste grip? De baan is afgezet en is +/- 300m lang dit kan ook nog verkort worden naar 150 meter. Lekker uitsloven zonder bang te zijn voor een prent of boze mede-weggebruikers.Er is "GEEN" tijdswaarneming, maar als het goed is wel een Scootertuning.net startsysteem.

Entertainment - Diverse bands zullen de dag verrijken met diverse soorten muziek variërend van Street tot Hiphop. Ook komen een aantal debuterende DJ's die onder professionele begeleiding hun kunsten zullen vertonen. Op het mobiele podium is er de hele dag muziek. Wie er allemaal komen? Verrassing!!

Aanbiedingen - De hele dag gelden er leuke aanbiedingen. Diverse onderdelen zoals uitlaten, carburateurs, cilinders, banden, etc. Kijk maar lekker rond en zoek voor jou de beste set. Het is mogelijk om korting te krijgen op een 'dagbesteding' (=extra korting!). Ter plekke monteren is, uitaraard ook met korting, mogelijk.

Stuntshow door de boys uit Utrecht, Almere en Lelystad. Wil je meedoen? Gedurende de dag kun je zelf ook stunten. Laat zien wat je kan of leer van de pro's!

Consumptiebonnen - Natuurlijk moet de innerlijke mens ook verzorgd worden. Na het voeren van je brommer, scooter, quad of trike is er tijd voor een snack en een blikje. A & D van Looy Groente en Fruit is present met gratis groente en fruit om toch nog een beetje verantwoord te snoepen.

Graffiti - De beste spuiters uit Amsterdam zijn aanwezig om je favoriete vervoersmiddel te laten pimpen! Neem een leuk plaatje, poster of foto mee en kijk wat ze doen met je tweewieler.

Burnout Corner - Heb je nieuwe banden nodig? Breng dan eerst je banden op een waardige manier weg in de Burnout Corner. Rij je banden aan pulp, sleep het ding naar de andere hoek om je velg te demonteren en zoek een mooi, nieuw stel banden uit.

Vraagbaak - Kennis is er genoeg! Iedereen helpt natuurlijk iedereen. Kom je er echt niet uit? Vraag het dan aan het BRON-ScoBro Team. Ze zijn de hele dag aanwezig om je vragen te beantwoorden. Let er wel op dat zij ook van deze dag willen genieten, dus is het niet echt dringend, surf dan, als je 's avonds thuis komt, naar het forum en stel je vraag. Hier kunnen anderen al je vragen proberen te beantwoorden. Ook kun je natuurlijk zelf je kennis naar buiten brengen.


Check: http://www.scobro.com voor meer info en foto's!!
En meld je aan op de site!
Heb je nog vragen?
Stuur gerust een mailtje naar:
info@ronvanbron.com

foto's van vorig jaar:
24-04-0024.jpg.jpg

24-04-0021.jpg.jpg

24-04-0014.jpg.jpg

24-04-0004.jpg.jpg

24-04-0006.jpg

24-04-0003.jpg

24-04-0001.jpg

Resize.jpg


Hier de foto's van de sprintbaan en nee het is geen asfalt.
Maar er zitten niet veel hobbel's in de weg dus daar heb je vrij weinig last van.

000_0496.jpg


Even voor de duidelijkheid, dit is dus niet een meeting van mij! Ik help de organisatie alleen maar een beetje, o.a. door voor hun hier even een topic aan te maken.
Voor vragen kan je een mailtje sturen naar: info@ronvanbron.com

Er wordt af en toe ook wat ge-update en tips zijn altijd welkom.

----------------!!!!!!!De VERGUNNING IS BINNEN!!!!!-------------------
Alleen mag er pas NA 13:00uur herrie gemaakt worden dus er moet nog het 1 en ander afgesproken worden met de gemeente.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

is dit die meeting bij ron??? of weer een andere..

beter zet je hier ook gewon in je post een adres, tijden, prijzen etc.
 
denks een compleet meeting weekend :D maar er kan dus ook gesprint worden? is de totale baan 300 meter? of is dit incl remweg? gr thijs en wat voor een testbank komt er btw?
 
Ik was er ook vorig jaar. Toen geen sprintbaan. Dit jaar wel. Met startsysteem. 300meter is de hele baan, maar er wordt wss op 100 of 150 meter geklokt.
 
vorig jaar hadden de jongens uit zwolle tog een prijs van 50 euro gewonnen die ze niet van de organisator kregen omdat die niet kwam opdagen:rolleyes:
 
OK VETT MAARE : hoelaat begint het wanneer ist afgelopen ? ist 1 dag of een weekend zoja ist een weekend overnachting mogelijk ?
is er goed toezicht en word het geen bende ?
van wie komt het startsysteem ?

dat is misschien allemaal wel handige info
 
op wat voor weg of straat is de sprint daar ligt er asfalt of steenen

op de foto s bak steenen te zien

leg is wat meer uit over prijsen over vermogen 50 70 80 cc

welk startsysteem komt er
 
Misschien een tip voor de organisatie.
Zorg dat mensen die zonder helm rijden van het terrein verwijderd worden anders krijg je een ongeluk en wie krijg dan de schuld.... Jij ja :*
 
20 min doorrijden las ik me aan de snelheidsregels hou :)

Dus kom vast wel ff kijken :) als ik alles heel hou in Meppel :D
 
ghost-dna said:
OK VETT MAARE : hoelaat begint het wanneer ist afgelopen ? ist 1 dag of een weekend zoja ist een weekend overnachting mogelijk ?
is er goed toezicht en word het geen bende ?
van wie komt het startsysteem ?

dat is misschien allemaal wel handige info

Als je even leest het is 23 april anders stonden er wel 2 datum's;)

Maargoed mijn fout ik heb het 1 en ander verbeterd aan de tekst zoals tijden enzo.Ik was dat idd helemaal vergeten toch bedankt voor je reactie man;)

ltrz!
 
Last edited:
Plakkie said:
Misschien een tip voor de organisatie.
Zorg dat mensen die zonder helm rijden van het terrein verwijderd worden anders krijg je een ongeluk en wie krijg dan de schuld.... Jij ja :*
Daar moet inderdaad goed op gelet worden.
Vorig jaar was dat inderdaad niet altijd mogelijk maarja dat was je al duidelijk;)
plakkie said:
Dit was toch die meeting waar al die neg0rs wheely's boekte door het publiek zonder helm?
Ik heb geen idee ik was er niet.
Dit is uiteraard niet de bedoeling.
 
sonicsjezer said:
Vorig jaar idd nogal een chaos maar opzich wel gezellig:)

Maar zijn er geen foto's van de sprintbaan??

ooi

Denk dat ik dat vandaag wel even ga doen is wel belangrijk inderdaad.
Bedankt voor de tip;)
 
Back
Top