Legale meeting harenkarspel & Wieringermeer 31-08 & 14-09

Ik ben zelf nooit op een Scooter-Power meeting geweest maar het valt me op dat er altijd zeer negatief over word gedaan. Mischien is het wel heel erg terrecht maar in mij ogen hoeft een meeting niet strak georganiseerd te zijn om het naar je zin te hebben.

over veiligheid valt toch niet te twisten? :)

ik ben benieuwd of de organisatie verzekerd is tegen ongevallen..
denk het niet aangezien je dan ook beschermende kleding aan moet :)

en het zal best strak georganiseerd zijn..
maar wat is er strak te organiseren? mensen die rondrijden rondjes laten rijden?
of een custom show?
 
Jij bent ook een debiel want je rijd met een t-shirt. Op hengelo was het 30+ graden en daar reed ik ook met een shirt en een volledige body protector (ook tegen schuiven).

Als ik oefen thuis dan sla ik mijn helm / handschoenen / trui en protector nooit over.

Verder ziet het eruit als een kansloze meeting. Beter stoppen ze er gewoon mee en sponsoren ze de SBO o.i.d.

Over veiligheid ben ik het volkome eens met je kees. Zulke personen hebben duidelijk nog nooit het asvalt van dichtbij gezien, als het dan eens zou gebeuren zullen ze daar hun conclusies wel uit trekken punt!

Wat betreft de meeting... Vind het leuk dat er zulke meetings worden georganiseerd maar de organisatie is meestal gewoon drama. Het idee is wel oké want niet iedereen kan SBO gaan rijden zoals jouw kees, er zijn mensen die er geen tijd voor hebben of die het gewoon te ver rijden vinden. Voor zulke mensen is dit een leuk alternatief waar ze toch eens hun scooter al dan niet sjonnie "race" ding kunnen tonen. Maar zoals ik al zei ... een goeie organisatie is de basis van een geslaagde meeting en dat is niet altijd het geval.

Voor de rest ... ik kom niet geen zin om mij te mengen onder mensen die met hun DR & C21 erop 25pk + scoren. Je kunt er wel eens om lache maar na 3 verhalen ben je het ook beu.

@ show rox: Tof dat je 24pk hebt man maar mss een tip... iedereen lacht zich hier een deuk!

Ontopic:

Hoop dat de organisatie wat volk heeft en niet alleen kansloze mannetjes! :W
 
Ja jij bent echt goed, net alsof jij "vroeger" nooit op je straatscootertje met korte mouwen of mischien wel een zwembroek hebt gereden 8P. Dat is tog wel een tikkeltje riskanter dan een 300 meter rechtdoor rijden.

Ik ben zelf nooit op een Scooter-Power meeting geweest maar het valt me op dat er altijd zeer negatief over word gedaan. Mischien is het wel heel erg terrecht maar in mij ogen hoeft een meeting niet strak georganiseerd te zijn om het naar je zin te hebben.

Toen ik 16 was reed ik weleens met mijn straat scooter in een t-shirt. Echter ging mijn straat scooter nooit harder als ongeveer 50.

Als je een keer gevallen bent en je hebt in het ziekenhuis gelegen ondanks je behoorlijk beschermende kleding aan had, praat je anders.

En dat was op 100 meter, een sprintje.

Over veiligheid ben ik het volkome eens met je kees. Zulke personen hebben duidelijk nog nooit het asvalt van dichtbij gezien, als het dan eens zou gebeuren zullen ze daar hun conclusies wel uit trekken punt!

Wat betreft de meeting... Vind het leuk dat er zulke meetings worden georganiseerd maar de organisatie is meestal gewoon drama. Het idee is wel oké want niet iedereen kan SBO gaan rijden zoals jouw kees, er zijn mensen die er geen tijd voor hebben of die het gewoon te ver rijden vinden. Voor zulke mensen is dit een leuk alternatief waar ze toch eens hun scooter al dan niet sjonnie "race" ding kunnen tonen. Maar zoals ik al zei ... een goeie organisatie is de basis van een geslaagde meeting en dat is niet altijd het geval.

Tuurlijk, maar ik heb niks tegen non-sbo meetings zoals damwoude, genemuiden, etcetera. Die zijn ook gewoon goed georganiseerd, ook heb ik het idee dat de meetings die door Lieke georganiseerd zijn, al heel veel beter zijn als dit.

je hebt misschien gelijk dat ze nog wat moeten werken aan sommige dingen kwa organisatie. Maarja ze deden in ieder geval hun best ervoor!

Over veiligheid valt niet over te twisten, dat moet gewoon goed geregeld zijn. Ik bedoel als de WC hokjes er niet op tijd zijn o.i.d. is nog te overzien. Als iemand zichzelf zijn leven ongelukkig rijd wat te verwijten is aan de organisatie niet.
 
wel aanwezig (met paar maten van me) maar is deze meeting van 1 tot 6 of 1 tot 5? want deze tijden staan allebei op de eerste pagina.. en op scooter-power staat ook van 1 tot 5...ddduuussss???
 
Een meeting hoeft niet altijd goed georganiseerd te zijn om het leuk te hebben. Wanneer iets in ontwikkeling is kan het niet gelijk net zoals een SBO meeting zijn. Helaas rijd ik geen SBO dus ik kom zondag mischien even een kijkje nemen om er even te knallen met 2 vrienden...

Hopen dat de baan er goed is want anders zou het toch een tegenvaller zijn voor veel mensen met sprintscooters.
 
Lijkt mij niet inderdaad, maar ik weet er het fijne niet van dus kan niet oordelen.
Voor mensen die graag willen sprinten en geen sbo rijden is dit wel een goed alternatief.
 
harenkarspel ligt dat dicht tegen amsterdam?? want men gps doet nogal raar met het adres... het is maar dat ik de juiste weg neem...

ik heb ook al paar keer gezocht via routeplanner, en doet ie ook wel beetje vaag maar mijn conclusie is idd dat het achter amsterdam licht.
 
Back
Top