23 April 2006 Legale Scooter & Brommer Meeting Lelystad

ik vind het nu ook niet gek waarom pattie een heineken scoot heeft:p
kheb vooral erg gelachen om iederen van 5th en die daar stonden whaha
en dat rubber op die rode civic hehe
 
Furious Beta said:
nee die minbikes waren door hun gejat, dat is pas drama!
ik heb er nu 1 terug want een stel vrienden van me die in lelystad wonen zagen alle 2 de minibikes rijden. en 1tje hebben ze kunnen aanhouden.

dus ik heb de rode minibike terug, nu die andere nog :x

Blijf het gewoon #%$^@* zielig vinden, je komt toch op een meeting om andere mensen te meeten en voor de goede sfeer en zo, die mensen die jatten verpesten het echt....:(
 
ja maar dat zijn apen en die snappen dat niet, die snappen ook niet dat je niet mag stoppen op de sprintbaan om met je vrouwe-aap te gaan praten
 
JeroenS. said:
ja maar dat zijn apen en die snappen dat niet, die snappen ook niet dat je niet mag stoppen op de sprintbaan om met je vrouwe-aap te gaan praten


:L Er was ook gekleurd volk dat zich wel netjes aan de regels hield...

De overgrote meerderheid zelfs ;)
 
JeroenS. said:
ja maar dat zijn apen en die snappen dat niet, die snappen ook niet dat je niet mag stoppen op de sprintbaan om met je vrouwe-aap te gaan praten

warned

wil jij svp normaal blijven doen ? woorden als ''apen'' enzo kunnen mensen in het verkeerde keelgat schieten
 
>purple-horse< said:
ik vind het nu ook niet gek waarom pattie een heineken scoot heeft:p
kheb vooral erg gelachen om iederen van 5th en die daar stonden whaha
en dat rubber op die rode civic hehe




hahah was het zo erg dan ??

bij wat kwam jij tot die conclussie dan 8P ???

greetz

Wim said:
Niemand foto's gemaakt van de heineken SR en mijn Beta naast elkaar?

ja die foto zal ik ook wel willen zien
anders moeten we het maar op de volgende meeting doen wimma.
greetz
 
Dennis MHaRea said:
Blijf het gewoon #%$^@* zielig vinden, je komt toch op een meeting om andere mensen te meeten en voor de goede sfeer en zo, die mensen die jatten verpesten het echt....:(

Maar goed, het hoort hier miss niet helemaal thuis, maar een vriend van ze Scaryneo''s is ook donderdagnacht in Almere gejat....Ik hoor de laatste tijd niet anders....

...maar goed, we blijven doorgaan met scootertuning....:W
 
mjah over dat stelen in almere is beetje offtopic, die van martijn uit MWS is ook gestolen.

maar trouwens patrick, mooie sr velg had je :p :rolleyes:
 
Back
Top