Ik vond het echt super. Heel veel vriendelijke lui, erg leuke scooters gezien en zelf blij dat me Speedy nrg het ook ging doen.
Beetje jammer van sommige reacties hier. Dat van de entree/sprint had idd beter geweest. Entree goedkoper en sprint een prijsje voor vragen.
Hoorde ook van 'wat is het onduidelijk waar je mag gaan staan'. Tja das niet zo gek als je 3u van tevoren aankomt en de hekken voor de entree enz nog niet op hun plek stonden. Dus die mensen wandelden zo het terrein op en zetten hun tent in het midden op wat niet de bedoeling was.
Hoor hier ook wat mensen 'kutmeeting' roepen die ik amper binnen de hekken heb gezien. Beetje vreemd. Wat zich buiten het terrein afspeelt heeft hier niks mee te maken. Daar is het ieder voor zich.
Sprintbaan was inderdaad jammer. Maar geef toe, jullie bleven echt wel langer dan 100 meter gassen, ook toen die kuil kwam blazen er mensen gewoon volgas over heen. Een asfalt mogelijkheid was er domweg niet. De stadsbus rijdt namelijk over die weg en daar mocht dus niks georganiseerd worden.
Dus..geslaagde meeting! Aantal leerpunten voor de organisatie, maargoed dit was ook de 1e keer voor hun om het zo te organiseren. Je moet het ook niet te serieus nemen. Was gewoon gezellig, en als je pure topsport ofzo wilt moet je maar sbo ofzo gaan rijden
ps: Wil nog ff de gasten bedanken die me HPI op tijd hebben gezet
..hij rijdt nu echt super!!