23 April 2006 Legale Scooter & Brommer Meeting Lelystad

RobertD; Ja das zon busje daar vervoere ze altijd die mongolen mee!
JeroenS.; Ja daar smeren ze limonade aan de ruiten omdat ze altijd tegen die ramen kwijlen

DSCF0267.jpg

DSCF0266.jpg

DSCF0259.jpg

DSCF0258.jpg

DSCF0256.jpg

DSCF0246.jpg

DSCF0217.jpg

DSCF0202.jpg

DSCF0198.jpg

+ralf+

Nouja robert had bijna ruzie:P

Hij zag dat meisje staan en liep ernaar toe en ging met zijn hand bijhaar reed zitten en moest ik een foto van schieten alsof hij haar aan haar kont zat maar die kerel ( vriend ofzo) die had dat in de gaten dus die kerel werd pissig op robert 8P8P

Waar was trouwens de burn corner?, graffitie spuiten?, Stunt show?

Stond in eerste post..., kan het ook gemist hebben hoor :D

Ik vond het echt super. Heel veel vriendelijke lui, erg leuke scooters gezien en zelf blij dat me Speedy nrg het ook ging doen.

Beetje jammer van sommige reacties hier. Dat van de entree/sprint had idd beter geweest. Entree goedkoper en sprint een prijsje voor vragen.
Hoorde ook van 'wat is het onduidelijk waar je mag gaan staan'. Tja das niet zo gek als je 3u van tevoren aankomt en de hekken voor de entree enz nog niet op hun plek stonden. Dus die mensen wandelden zo het terrein op en zetten hun tent in het midden op wat niet de bedoeling was.
Hoor hier ook wat mensen 'kutmeeting' roepen die ik amper binnen de hekken heb gezien. Beetje vreemd. Wat zich buiten het terrein afspeelt heeft hier niks mee te maken. Daar is het ieder voor zich.
Sprintbaan was inderdaad jammer. Maar geef toe, jullie bleven echt wel langer dan 100 meter gassen, ook toen die kuil kwam blazen er mensen gewoon volgas over heen. Een asfalt mogelijkheid was er domweg niet. De stadsbus rijdt namelijk over die weg en daar mocht dus niks georganiseerd worden.
Dus..geslaagde meeting! Aantal leerpunten voor de organisatie, maargoed dit was ook de 1e keer voor hun om het zo te organiseren. Je moet het ook niet te serieus nemen. Was gewoon gezellig, en als je pure topsport ofzo wilt moet je maar sbo ofzo gaan rijden :)

ps: Wil nog ff de gasten bedanken die me HPI op tijd hebben gezet :)..hij rijdt nu echt super!!

Ow, ben jij Robert, met dat petje. Jij vroeg wat aan me toen ik bij titus stond :D.
Ik dacht echt, owja.... Maarja :W, verklaart een boel :P

leuke meeting:)
alleen jammer van de sjonnies die wheelies boekte buiten de hekken en langs bopten met 90/100:P
maarja verder geslaagd.. wie was trouwes die tjap die rond 1 uur op ze bek ging?

Speedy NRG said:
Ik vond het echt super. Heel veel vriendelijke lui, erg leuke scooters gezien en zelf blij dat me Speedy nrg het ook ging doen.

Beetje jammer van sommige reacties hier. Dat van de entree/sprint had idd beter geweest. Entree goedkoper en sprint een prijsje voor vragen.
Hoorde ook van 'wat is het onduidelijk waar je mag gaan staan'. Tja das niet zo gek als je 3u van tevoren aankomt en de hekken voor de entree enz nog niet op hun plek stonden. Dus die mensen wandelden zo het terrein op en zetten hun tent in het midden op wat niet de bedoeling was.
Hoor hier ook wat mensen 'kutmeeting' roepen die ik amper binnen de hekken heb gezien. Beetje vreemd. Wat zich buiten het terrein afspeelt heeft hier niks mee te maken. Daar is het ieder voor zich.
Sprintbaan was inderdaad jammer. Maar geef toe, jullie bleven echt wel langer dan 100 meter gassen, ook toen die kuil kwam blazen er mensen gewoon volgas over heen. Een asfalt mogelijkheid was er domweg niet. De stadsbus rijdt namelijk over die weg en daar mocht dus niks georganiseerd worden.
Dus..geslaagde meeting! Aantal leerpunten voor de organisatie, maargoed dit was ook de 1e keer voor hun om het zo te organiseren. Je moet het ook niet te serieus nemen. Was gewoon gezellig, en als je pure topsport ofzo wilt moet je maar sbo ofzo gaan rijden :)

ps: Wil nog ff de gasten bedanken die me HPI op tijd hebben gezet :)..hij rijdt nu echt super!!

Jij was diegene die ze vliegwiel er niet af kreeg van die HPI dus :P En toen kwam ik met een zelfgebeunde vliegwieltrekker aanzetten :D

P1100996.jpg
Van wie is die linker scoot?Wat is z'n nickname?Heb namelijk ffies een vraagje over z'n scoot.
Alvast bedankt;):D

Verder geslaagde meeting alleen misschien beetje chaos maar dat kwam ook mede doordat er te weinig ruimte was.

Last edited:
Back