Emmen/Pottendijk, 29 April 2006

emmen rampen circuit

Zo zo emmen zit er weer op! pffff wat een rampen circuit is dat...
allereerst moet je te vroeg op om daar op tijd te zijn, daar overnachten heb ik n.l. slechte ervaringen mee :(
uiteindelijk daar naar toe gereden en ook nog ff op de foto gegaan :(, wel op tijd aangekomen en tent opgezet bladiebladiebla.
tegen de middag toen de kwalies begonnen startte het met regenen en er leek geen eind meer aan te komen.
'tijdens de kwali reedt ben niet echt door, maar hij wilde ook niet vallen vandaar. trouwens ging er een persoon echt als een motherfucker zo hard en dat was ron steenwinkel ;)
na de kwali stond ik ben zijn bandenwarmers te monteren en het begon te waaien niet normaal. De eerste hagelstenen kwamen uit de lucht vallen en we kregen verschrikkelijke rukwinden... ik aan de tent gaan hangen, welke ook al met haringen en gewichten aan de grond stond genageld, en ineens hop daar ging ie..... kutzooi!!!! tent numero twee
ik boos en een filmpie gaan kijken in de bus ff peukie gerookt en toen klaarde het op.
het werd droog?
ja een wonder... benji als 6e nog getraind, 3e rij tsja met een goede start kon ie wel eens gelijk eerste liggen. en daar stonden ze te wachten tot het rode licht uit ging en .......... bonus start voor benji!
eerste bocht ging ie in als eerste en hij kwam over de finisch als eerste.
heel even leek het nog spannend te gaan worden toen rob maier erg snel naar benji toe reedt maar jammer genoeg viel ie en toen was de winst eigenlijk al binnen.
na de std scoot ook nog ff expi gekeken en daar ging het er ook spannend aan toe tussen kesselaar en schmidt.
toen als laatste de topscoot.. 1 , 2 en 3 was bekeken, maar het gevecht om de 4e plek tussen kil en boot was spannend om te zien. volgende keer beter nilsch!
al met al toch nog een leuke dag gehad maar ik zit nu wel zonder tent!
 
BT39 said:
Zo zo emmen zit er weer op! pffff wat een rampen circuit is dat...
allereerst moet je te vroeg op om daar op tijd te zijn, daar overnachten heb ik n.l. slechte ervaringen mee :(
uiteindelijk daar naar toe gereden en ook nog ff op de foto gegaan :(, wel op tijd aangekomen en tent opgezet bladiebladiebla.
tegen de middag toen de kwalies begonnen startte het met regenen en er leek geen eind meer aan te komen.
'tijdens de kwali reedt ben niet echt door, maar hij wilde ook niet vallen vandaar. trouwens ging er een persoon echt als een motherfucker zo hard en dat was ron steenwinkel ;)
na de kwali stond ik ben zijn bandenwarmers te monteren en het begon te waaien niet normaal. De eerste hagelstenen kwamen uit de lucht vallen en we kregen verschrikkelijke rukwinden... ik aan de tent gaan hangen, welke ook al met haringen en gewichten aan de grond stond genageld, en ineens hop daar ging ie..... kutzooi!!!! tent numero twee
ik boos en een filmpie gaan kijken in de bus ff peukie gerookt en toen klaarde het op.
het werd droog?
ja een wonder... benji als 6e nog getraind, 3e rij tsja met een goede start kon ie wel eens gelijk eerste liggen. en daar stonden ze te wachten tot het rode licht uit ging en .......... bonus start voor benji!
eerste bocht ging ie in als eerste en hij kwam over de finisch als eerste.
heel even leek het nog spannend te gaan worden toen rob maier erg snel naar benji toe reedt maar jammer genoeg viel ie en toen was de winst eigenlijk al binnen.
na de std scoot ook nog ff expi gekeken en daar ging het er ook spannend aan toe tussen kesselaar en schmidt.
toen als laatste de topscoot.. 1 , 2 en 3 was bekeken, maar het gevecht om de 4e plek tussen kil en boot was spannend om te zien. volgende keer beter nilsch!
al met al toch nog een leuke dag gehad maar ik zit nu wel zonder tent!


ik vind het ook zeer kut dat ikgevallen ben, en de precies toen het gevecht zou komen. berghem beter ;) heb er nu al fucking veel zin in
 
Benji reed netjes en beheerst.
Feli dewd.
@ kees & benji,kwam je nog testen morgen???? bel ff.


Idd erg jammer Rob dat je viel,had spannend kunnen worden want ben had nog over zei ie,dus had fele strijd kunnen zijn.
Berghem beter.
 
g-one said:
@ Tino

2 overwinningen en een derde plek in 3 klasses, not bad not bad at all.

Thanx Gé,het lijkt erop dat de moeite eindelijk vruchten begint af te werpen.
Moet nog even hard aan de slag met Daniels vering e.d,maar ook dat zal wel goed komen denk ik.
Zoals Patrick altijd zegt: Geen pech is geluk genoeg.
 
Valentino... said:
Benji reed netjes en beheerst.
Feli dewd.
@ kees & benji,kwam je nog testen morgen???? bel ff.


Idd erg jammer Rob dat je viel,had spannend kunnen worden want ben had nog over zei ie,dus had fele strijd kunnen zijn.
Berghem beter.


volgensmij niet tino, in het andere topic zeiden ze dat ie in de hoek ging!

of staat je testbank hok in een hoek:p
 
Deze gaat door voor de prijs "zo veel mogelijk individueel vallende mensen op één foto" :p

182-1146402756.jpg
 
Vrijdag:

Lekker getraind, veel aan de vering gewerkt, en aan de setup. snelste tijd 47.5! wat nog niet naar wensen was. Na enkele aanpassing was het doel voor zaterdag een 46.9 te gaan rijden.

Zaterdag:

REGEBx| lekker rondjes gereden in de training, in de kwali ging het ook lekker!!

Races was droog+ralf+ ik had een slechte start waardoor ik als 5de de eerste bocht in ging, gelukkig kon ik niels / Sam de eerste ronden in halen, nu was dani mn target. dani kon ik in halen na 2 ronden wat te lang duurde omdat rik gelijk een gat kon slaan, wat voor mij niet meer in te halen was. vooral omdat de wedstrijd maar 16 ronden was! Na het in halen van Dani, kon ik redelijk los komen van hem. toen gewoon constant blijven rijden, en weer 80 punten gepakt voor het kampioenschap! Snelste ronden 48.0/1, rik een 47.8 meen ik.

Al met al ging het redelijk naar wens!! Scooter liep weer naar wensen na hard werken van harm:+

-:-
 
Wat een weekend weer...pfff.
Vrijdagmiddag aangekomen @ circuit. Nog veel kunnen rijden en veel geprobeerd. Helaas kwam ik erachter dat ik toch wat snelheid mistte op het rechte stuk. Na veel proberen was het probleem gelukkig verholpen.
Na het trainen heerlijk naar het hotel gegaan waar het uiteraard erg gezellig was en vooral heerlijk goed vertoeven in de jacuzzi 8)

Zaterdagochtend, we kijken uit het raam en de zon scheen volop. Had er dus alle vertrouwen in. Helaas bleek dit niet erg gepast en kwam de regen (en wat er nog meer bij zat) met bakken uit de lucht. Had er meteen geeeeeen zin meer in. Had alleen de vrije training gereden. Moest dus achteraan starten.
Gelukkig was het met de wedstrijd droog en ik had wel even zin om te knallen. De start verliep niet erg goed, ook niet slecht...want ja, als niemand je kan inhalen kan het eigenlijk niet echt slecht verlopen :rolleyes:
Na wat battles gehad te hebben ben ik uiteindelijk nog 6e geeindigd. Met het commentaar van dhr van opdorp dat ik hem maar eens wat sneller voorbij moet gaan...thnx nog :+

Nu heb ik gruwelijk veel zin in Berghem alwaar het zonnig en droog zal zijn +pippi+
 
Back
Top