Emmen/Pottendijk, 29 April 2006

race_typhoon

Well-Known Member
Okej vrienden en vriendinnen van de SOBW :W


Wat zijn de plannen & doelstellingen van jullie? Wat zijn de ontwikkelingen van de SOBW, gezien de recente carburatie/Diskwalificatie-meningsverschillen???

- Wie gaat er hard, en wie gaat er kapot?
- Wie gaat er plat, en wie gaat er TE plat??+pippi+
- Wie breekt zijn pols, en wie is er half verlamd?
- Wie doet stoer met vermogen, en wie neemt de underdog-positie aan?
- Wie parkeert zijn brommer in de sloot, en wie in de banden ;)


Pronk & ik hebben nog wat werk te doen.. we werken aan een nette kappenset, en hebben een een heel klein ideetje, waar het tekort aan topspeed te vinden moet zijn... Daarnaast moet het geheel weer allemaal worden nagelopen, enkele onderdelen worden vervangen, en het geheel weer knal-klaar maken...Dat word dus ECHT hard sleutelen komende 2 weken... (Gelukkig hebben wij het gehele inlaattraject (met name de carb) al jaren volgens het regelement, dus hoeven we daar geen tijd & moeite in te steken ;).)
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

ik moet eerst nog de scooters goed klaarmaken , dan nog ff een keer trainen , hopen dat ze dan wat beter lopen dan op Brakel..

nog ff een paar spijltjes in de carburateur maken :*
 
zal ik dan maar de 1e voorspelling neerzetten?

top:
1 dani
2 rik van opdorp
3 niels boot

st. scoots: weer 2 groepen
A
1 benji
2 arno
3 dennis de lijster

B
1 dirk huismans
2 jeroen v.d. stelt
3 monique
 
Mijn voorspelling:

Standaard A:

1,2,3 verdeeld over Arno, Benji, Steven ( hoop ik )

Standaard B:
Deelnemers van The Big Bore Brigade:*

Top:
1 rik
2 kervin
3 dani
 
Twin said:
Mijn voorspelling:

Standaard A:

1,2,3 verdeeld over Arno, Benji, Steven ( hoop ik )

Standaard B:
Deelnemers van The Big Bore Brigade:*

Top:
1 rik
2 kervin
3 dani

en zo denk ik er ook over
 
Twin said:
Mijn voorspelling:

Standaard A:

1,2,3 verdeeld over Arno, Benji, Steven ( hoop ik )

Standaard B:
Deelnemers van The Big Bore Brigade:*

Top:
1 rik
2 kervin
3 dani

welke rik is dit dan?????
ik heb al vaker gezegd dat er achternamen of teamnamen bij moeten, t is anders wel erg verwarrend!!!! er rijden namelijk meer rikjes rond in de top! en aangezien je beide rikken op dezelfde manier moet schrijven, is dit erg verwarrend en lastig!

enne...de B is dus zo saai! dan moet je maar niet meer komen kijken naar de B. je hoeft t niet te zien hoor, niemand zal je dwingen om te kijken.
 
Lydje,

Met Big bore brigade bedoel ik de mensen met veel te grote carb's<]

En met Rik doel ik zoals de meesten denk ik op van Rijssen, zoals Kees van Dijk al zei is er niet veel spanning meer in de top van de top.
 
Twin said:
Lydje,

Met Big bore brigade bedoel ik de mensen met veel te grote carb's<]

En met Rik doel ik zoals de meesten denk ik op van Rijssen, zoals Kees van Dijk al zei is er niet veel spanning meer in de top van de top.

ok dan heb ik me daarin vergist! sorry dat ik zo boos reageerde op je.
dat je rik v rijsen bedoelde had ik wel verwacht, maar ik vind het heel lastig om alleen rik te zien staan. en de spanning in de top was ver te zoeken. wat ik ervan gezien heb, waren Rik van Opdorp en Thomas Blok de enige die de hele wedstrijd aan het strijden waren. Ik heb eerlijk gezegd niet echt op de rest gelet.
 
Ik ga de aankomende 2 weken weer hard werken aan,

* Extra fysieke conditie!
* Ook wil ik me vering nog iets laten veranderen, omdat het nog niet helemaal oké was.
* Scooter weer vers & beukend maken met Harm
* En kijken of ik kan leren om beter de laatste 5 ronden kan rijden!

St scooter:

1. Benji
2. Arno
3. Pronk/Rop
 
Last edited:
Kerbinos said:
* En kijken of ik kan leren om beter de laatste 5 ronden kan rijden!
Dan ga je 5 ronden voor het einde ff stop-en-go maken, doe je net of je weer opnieuw begint +pippi+
 
Twin said:
zoals Kees van Dijk al zei is er niet veel spanning meer in de top van de top.
Wat wil je met een deelnemersveld van 9 man :X.

Dan is het niet echt lastig, om het hele Thoms-team op het podium te krijgen... dat is namelijk 1/3e van het veld +pippi+
 
zo , neos ligt weer helemaal uit elkaar , kom er net achter dat er weer een scheur in het nicasil zit van weer een malossi cilinder , de wand zit er dus nog in maar 1 keer hoesten valt ie er gewoon uit :|

mja , nieuwe cilinder zal morgen wel komen :)

verder ga ik nu eens na 3 jaar serieus met de Neo's bezig , hopen dat ie dan wat beter stuurt ..
 
Back
Top