Emmen/Pottendijk, 29 April 2006

jammer dat ik er niet bij kon zijn vandaag, rik kervin en dani gefeliciteerd +ralf+, ben, steven, doornbos ook natuurlijk klote voor arnoud en pronk
en waar waren arnoud en pronk oorspronkelijk geeindigt
 
Last edited:
zo dat gooit even alle verwachtingen door elkaar, dus arnoud reed dus op 8, arno 6 en pronk ergens tussen 7 en 1 dit had niemand verwacht denk ik
 
kwali plens nat, en de wedstrijd en zo goed als droge baan, paar kleine natte vlekken nog,



arno was ook gevallen op het punt waar ik ook gevallen was, wij gingen aardig gelijk op, maar spontaan misde ik hem achter me. bleek dus een rodne eerder als mij ge vallen te zijn op hetzelfde plekje!
 
de wedstrijden waren allemaal droog , de kwalificatie was natter dan nat , de training van std oneven was iig nog droog , begon wat te sputteren onderweg , std even was nat
 
Paulus said:
zo dat gooit even alle verwachtingen door elkaar, dus arnoud reed dus op 8, arno 6 en pronk ergens tussen 7 en 1 dit had niemand verwacht denk ik
Pronk 4e..

Je moet eens opletten tussen startpositie van Pronk & finish-positie... Daarnaast: Arnoud zat fout met zn machine.. Wij draaiden ook niet ons goede toerental, en de machine's van Benji & Steven liepen gewoon hard.

Op Berghem staat Pronk op het podium. Dat is een ding wat duidelijk is!
 
Zooo...wat een dag zeg...

Afgelopen week onwijs veel tijd in de scooter gestopt, ik had er zo'n zin in, en dan dit.

Training, nat & spekglad, beetje de baan verkennen, ongeveer in elke bocht uitglijden (water op rubber is dus bijna net zo glad als ijs, letterlijk). Dus toen ik een bocht nam met 15 km/h ofzo ging ik op me giechel, weinig schade verder, kon zo weer verder rijden.

Tussen de tijdtraining en de kwali een onwijze stortbui, met keiharde windstoten en hagel, toen had ik het dus echt gehad. 20% van alle aanwezige tenten op het circuit kapot gewaaid, het was 1 grote chaos gewoon. Toen had ik samen met een hoop andere rijders er geen zin meer in, en wilde we staken. De organisatie vond dit geen goed idee (terwijl er gewoon echt neit normaal te rijden viel!)dus alles ging gewoon door.

Ik met tegenzin de kwali gereden, weer een keer gevallen, had er gewoon zwaar de pest in, 11e tijd.

De wedstrijd vervolgens, had er echt geen zin in, maar het was zowaar droog, en de baan was ook al redelijk opgedroogd. Dus vol goede moed bij de start, en pakte gelijk een paar plaatsen. Ik was gelijk weer in me ritme en reedt snel van de 11e plaats naar de 4e plek. Hier was ik van plan om rustig achter steven fokkens te rijden, omdat Arno (de nummer 1 in het algemeen klassement) was gevallen, dus ik hoefde maar de wedstrijd uit te rijden, en ik zou 1e in het klassement staan.

IK reedt dus rustig achter Steven aan, met het idee om in de laatste ronde aan te vallen, omdat ik zo op de automatische piloot aan het rijden was en Steven op zijn hielen volgde had ik geen tijd om te reageren toen hij (naar mijn idee)heel erg vroeg in de remmen ging. Ik klapte er dus op, en viel voor de 3e keer deze dag.

Toen had ik het dus echt even gehad, tijdens de val de scooter niet losgelaten, gelijk weer opgesprongen (ik denk dat ik er sneller weer op zat dan dat ik eraf viel)en verder gereden. Toen ben ik gewoon helemaal los gegaan voor mijn gevoel, van de 9e plaats weer naar de 4e plek gereden. Maar in deze ' rush ' heb ik dus een foute actie gemaakt tijdens een gele vlag periode, ik haalde een achterblijver in, en daar ben ik voor gestraft. Helemaal terecht natuurlijk, maar wel erg balen omdat ik degene die gevallen was (waarvoor de gele vlag periode was) al voorbij was, en ik dacht dat ze niet zo moeilijk zouden doen als ik een achterblijver zou inhalen.

Nja...later bleek dus van wel, zwaar balen dus :(

Enige lichtpuntje in deze dag is dat ik voor me gevoel goed heb gereden, ondanks een toerental dat 500 toeren te laag was, en een voorveer die ik van Arnoud heb kunnen lenen en nog niet echt vertrouwd aanvoelde, ondanks dat alles toch een van de 3 zijn die als enige een 52.x hebben gereden, en 2x een ' rush' gemaakt van achter naar voor..

Ik hoop dat ik op Berghem wat minder pech heb, dat de weergoden ons meezitten, en dat ik geen domme acties ga uithalen tijdens een gele vlag situatie, zodat ik misschien een keertje op dat hoogste plaatsje of de een-na-hoogste op het podium mag staan :)
 
Last edited:
En waar is Bart Klazen op zijn aquascooter geeindigd?
Hij zal het in ieder geval naar zijn zin hebben gehad, met al dat water.
 
Had hem al aan de telefoon, Laatste ronde schuiver gemaakt in de blinde linkse direct na de hairpin aan het eind van het rechte stuk.

Carters iid vol zand. ging 4e ofzo?
 
Pronk said:
Zooo...wat een dag zeg...

Afgelopen week onwijs veel tijd in de scooter gestopt, ik had er zo'n zin in, en dan dit.

Training, nat & spekglad, beetje de baan verkennen, ongeveer in elke bocht uitglijden (water op rubber is dus bijna net zo glad als ijs, letterlijk). Dus toen ik een bocht nam met 15 km/h ofzo ging ik op me giechel, weinig schade verder, kon zo weer verder rijden.

Tussen de tijdtraining en de kwali een onwijze stortbui, met keiharde windstoten en hagel, toen had ik het dus echt gehad. 20% van alle aanwezige tenten op het circuit kapot gewaaid, het was 1 grote chaos gewoon. Toen had ik samen met een hoop andere rijders er geen zin meer in, en wilde we staken. De organisatie vond dit geen goed idee (terwijl er gewoon echt neit normaal te rijden viel!)dus alles ging gewoon door.

Ik met tegenzin de kwali gereden, weer een keer gevallen, had er gewoon zwaar de pest in, 11e tijd.

De wedstrijd vervolgens, had er echt geen zin in, maar het was zowaar droog, en de baan was ook al redelijk opgedroogd. Dus vol goede moed bij de start, en pakte gelijk een paar plaatsen. Ik was gelijk weer in me ritme en reedt snel van de 11e plaats naar de 4e plek. Hier was ik van plan om rustig achter steven fokkens te rijden, omdat Arno (de nummer 1 in het algemeen klassement) was gevallen, dus ik hoefde maar de wedstrijd uit te rijden, en ik zou 1e in het klassement staan.

IK reedt dus rustig achter Steven aan, met het idee om in de laatste ronde aan te vallen, omdat ik zo op de automatische piloot aan het rijden was en Steven op zijn hielen volgde had ik geen tijd om te reageren toen hij (naar mijn idee)heel erg vroeg in de remmen ging. Ik klapte er dus op, en viel voor de 3e keer deze dag.

Toen had ik het dus echt even gehad, tijdens de val de scooter niet losgelaten, gelijk weer opgesprongen (ik denk dat ik er sneller weer op zat dan dat ik eraf viel)en verder gereden. Toen ben ik gewoon helemaal los gegaan voor mijn gevoel, van de 9e plaats weer naar de 4e plek gereden. Maar in deze ' rush ' heb ik dus een foute actie gemaakt tijdens een gele vlag periode, ik haalde een achterblijver in, en daar ben ik voor gestraft. Helemaal terecht natuurlijk, maar wel erg balen omdat ik degene die gevallen was (waarvoor de gele vlag periode was) al voorbij was, en ik dacht dat ze niet zo moeilijk zouden doen als ik een achterblijver zou inhalen.

Nja...later bleek dus van wel, zwaar balen dus :(

Enige lichtpuntje in deze dag is dat ik voor me gevoel goed heb gereden, ondanks een toerental dat 500 toeren te laag was, en een voorveer die ik van Arnoud heb kunnen lenen en nog niet echt vertrouwd aanvoelde, ondanks dat alles toch een van de 3 zijn die als enige een 52.x hebben gereden, en 2x een ' rush' gemaakt van achter naar voor..

Ik hoop dat ik op Brakel wat minder pech heb, dat de weergoden ons meezitten, en dat ik geen domme acties ga uithalen tijdens een gele vlag situatie, zodat ik misschien een keertje op dat hoogste plaatsje of de een-na-hoogste op het podium mag staan :)


pronk ik gok berghem in plaats van brakel;)
 
Back
Top