Emmen/Pottendijk, 29 April 2006

Zo ik ben er ook klaarvoor!! Nieuwe veertjes zijn er (Let btw niet op de afstelling, dat word morgen gefixed :) ):

rs2410achter.jpg
rs2410voor.jpg

Leuke bloemetjes 8P
bloemetjes.jpg

Morgen ga ik trainen op Amsterdam en dan de dag erna naar Emmen :)

Truste!!

Last edited:
Zometeen ook maar eens op weg om te trainen. Word nog gezellig zo met die drukte:p
Hoop dat het droog blijft, anders is de lol er snel vanaf!

melf #50 said:
zon schijnt hier op dit moment ook nog volop :)

mijn pa is zelfs bezig de tuinstoelen aan het schoonmaken, dat doet ie niet zomaar :P

Hoezo?? krijgt ie er nu voor betaald, of heeft ie strafuren-dienstverlening, Halt, of gaat ie ze verkopen.

tja als ie het nooit zomaar doet dan hou hem maar in de gaten, of hij heeft een opleving, of een nieuwe relatie.

tenminste, dat wordt ooit gezegd als mensen dingen doen die ze normaal nooit doen, ik citeer:
melf #50 said:
mijn pa is zelfs bezig de tuinstoelen aan het schoonmaken, dat doet ie niet zomaar :P
dus een gewaarschuwde Melf telt nu voor 2

precies en nee ben pas van baan gechanged en daar bij dat bedrijf mag ik weer naar school dus ik kom vandaag vrolijk op school aan, blijken er vndaag geen lessen te zijn dus maar een dagje vrij gekregen want om om 11uur nog naar Adam te rijden is gekken werk zijden ze

Nou, trainen ging lekker!! Ik zit nu veel anders op de scooter en ben veel meer 1 geworden met de scoot :) hij stuurt igg erg fijn!

alleen de scoot zelf loopt totaal NIET hard! geen idee wat het is. hij heeft gewoon geen snelheid :(

cunoh said:
Nou, trainen ging lekker!! Ik zit nu veel anders op de scooter en ben veel meer 1 geworden met de scoot :) hij stuurt igg erg fijn!

alleen de scoot zelf loopt totaal NIET hard! geen idee wat het is. hij heeft gewoon geen snelheid :(
aan de rechterkant van je stuur zit een hand vat, maar niet zomaar een, nee eentje die je kan verdraaien, als je hier aan draait gaat je scooter harder of zachter lopen probeer het maar eens<]

Scarface. said:
aan de rechterkant van je stuur zit een hand vat, maar niet zomaar een, nee eentje die je kan verdraaien, als je hier aan draait gaat je scooter harder of zachter lopen probeer het maar eens<]

......

Jap dat word hoog tijd denks :D incl andere uitlaat ook...
Morgen igg geen Emmen, word niks zo dat heeft niet eens zin om mee te rijden.

Back