Emmen/Pottendijk, 29 April 2006

ik druf voor de standaart geen pol te maken. weet wel dat het zal gaan om : arno benji rop arnoud en pronk.

topscooter is 1kervin 2dani 3rijssen

ThundeRRacing said:
Als ik wist dat rikv rijsen en edwin kil geen koplopers waren liet ik ze niet voorbij de 2de reeks.
kut:)
had dus gewoon 4de kunnen weze:(

na jah volgende x beter:)
voor de rest was het wel leuk!
lekker lopen sporten met team thoms;)

sorry tim maar jack zn snelste ronde tijd is het zelfde als die van jou ... denk niet dat je rik achter je gehouden had

wij zijn der helaas niet bij :(

heb nog geen nieuwe zuiger na me zo goed als vastloper op brakel...

en de bus is totelos :X vrachtwagen zet em der ff in op een parkeer plaats :X

Wij hadden ook een 3/4 vastnaaiert op Brakel...., kapotte lagers, te hoge temperatuur, waardoor we last hadden van detonatie, etc etc..

Gewoon even doorwerken, een aanhanger fixen, en gewoon komen sjeezen :).

(laat Pronk de kappen heel...slooptie half het motorblok + voorveer :D)

Sander said:
Wij hadden ook een 3/4 vastnaaiert op Brakel...., kapotte lagers, te hoge temperatuur, waardoor we last hadden van detonatie, etc etc..

Gewoon even doorwerken, een aanhanger fixen, en gewoon komen sjeezen :).

(laat Pronk de kappen heel...slooptie half het motorblok + voorveer :D)

tja hij moet het je niet al te makkelijk maken natuurlijk ... die pronk houd je iig goed bezig :D

ben iig op emmen aanwezig als toeschouwer ... wel lekker naar de race zonder stress :D

Scarface. said:
heb jij ooit stress dan? ik heb je nog niet chagereinig meegemaakt

chagerijnig zijn is iets anders dan stress hebben ... ik heb een hoge dosis stress af en toe ja ... gelukkig kan ik me daar weer vrij makkelijk van ontdoen :D

chago ben ik idd nooit ... een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

haman said:
tja hij moet het je niet al te makkelijk maken natuurlijk ... die pronk houd je iig goed bezig :D

Hou mezelf ook bezig hoor... ;) Op de race doet sander 90% van het sleutelwerk, maar op het thuishonk sleutel ik net zo hard mee...dat vind ik juist net zo leuk! :)

hmm

kwam er gister achter dat mijn hele zuiger weg was gedetoneerd :S

maarja ff nieuw zuigertje erin en het liep gelukkig weer.
dus ik ben zeker aanwezig de komende wedstrijd :D

Back