Emmen/Pottendijk, 29 April 2006

Is dat stuk langs het groene vlakje wel een chicane zoals het er nu uitziet? of kan je er echt gewoon rechtdoor knallen? Wel heel erg balen dat zelfs Emmen nu al iets meer een powerbaan is geworden ipv een stuurbaan :(

Sander said:
Ff het tofste circuit van de kalender aanpassen... DAN SPOOR JE TOCH NIET :?

Uhm..de SOBW vind het zelf ook niet leuk lijkt me. Voor de eigenaar van Emmen is het logisch, aangezien er nu ook een stukje onverhard is voor de supermotards..

Pronk said:
Uhm..de SOBW vind het zelf ook niet leuk lijkt me. Voor de eigenaar van Emmen is het logisch, aangezien er nu ook een stukje onverhard is voor de supermotards..

is niet onverhard , er is gewoon een quad baantje zo bovenop gezet. en het stuk gras waar je naat het huisje op de heuvel kunt lopen is een grote zandbult geworden , voor de bezoekers is het uitzicht dus ook nog flink verneukt..

het enige wat je vanaf de kant mooi kunt zien dus is 3/4e recht stuk en het stukje vlak langs de hekken , de beste plek om de kijken is dus aan het hek in het hoekje ,dan zie je dus het meeste..

verder is het niet echt een chicane , denk dat je met de scooter gewoon rechtdoor kunt , karts slingeren wel iets maar geen gas terug

Sander said:
Och...

Ik doe mn ogen wel dicht.. Ik schijt toch altijd peentjes, als Pronk zn ronden maakt in de wedstrijd!!

Je bent een mietje...:P Ik val niet meer zovaak als vorig jaar...(ff afkloppen) :+

Tis maar beter dat je het ding voortaan op 2 wielen houd!!!! Ik haaaaat stress-sleutelwerk.. :@

Daarnaast kosten die Sp2000 kappensetjes handevol geld!!!

BT39 said:
Als je deelneemt dan zie je het meest.

Kees rijd dus achter de stnd klasse aan...:)

Pronk said:
Is dat stuk langs het groene vlakje wel een chicane zoals het er nu uitziet? of kan je er echt gewoon rechtdoor knallen? Wel heel erg balen dat zelfs Emmen nu al iets meer een powerbaan is geworden ipv een stuurbaan :(

dat stukje langs het groene vlak is geen chicane en ook geen recht stuk.
er zit een klein knikje in.
maar ik kon hem daar gewoon open houden.
k heb nooit op de oude baan gereden, dus zou niet weten, hoe het eerst reed.

heb gister getraind op emmen en wat melf ook al zei de baan is behoorlijk VERNEUKT!!
het is nu puur een snelheids baan want de leukste bochten zijn eruit gehaald.

Beetje jammer!! :(

BART#21 said:
Beter ideaal circuit geworden voor mij dus

valt wel mee , ik kon met met std scooter de rest toch wel redelijk meesturen , het is eigenlijk alleen het rechte stuk nog steeds waar je wat aan snelheid hebt..

okeej...

vandaag geweest... En het is dus een powerbaan ipv stuurbaan geworden... Toch kan je er nogsteeds leuk rondgaan, en zijn er genoeg plekken, om je scooter voor een andere te zetten :)

Back