Emmen/Pottendijk, 29 April 2006

Als ik wist dat rikv rijsen en edwin kil geen koplopers waren liet ik ze niet voorbij de 2de reeks.
kut:)
had dus gewoon 4de kunnen weze:(

na jah volgende x beter:)
voor de rest was het wel leuk!
lekker lopen sporten met team thoms;)

Last edited:
Jeeehj, Bitubo WC voorveer lek...:|

Speling tussen de gaspot en de veer, klein beetje olie gelekt, heb het nu weer vastgezet, binnenkort ff testen of ik nog wel druk heb. Anders heb ik een probleempje voor emmen denk ik :+

Pronk said:
Jeeehj, Bitubo WC voorveer lek...:|

Speling tussen de gaspot en de veer, klein beetje olie gelekt, heb het nu weer vastgezet, binnenkort ff testen of ik nog wel druk heb. Anders heb ik een probleempje voor emmen denk ik :+

je hebt toch nog wel reserve?

ThundeRRacing said:
Vraag het aan Rik en Edwin zou ik zeggen:*

maakt verder niet uit!weet zelf wel
haha.gif
volgens mij had jij zaterdags er nog moeite mee om twan nelissen bij te houden en dan zou je nu ineens rik en edwin achter je kunnen houden....
emo.gif

ThundeRRacing said:
Als ik wist dat rikv rijsen en edwin kil geen koplopers waren liet ik ze niet voorbij de 2de reeks.
kut:)
had dus gewoon 4de kunnen weze:(

na jah volgende x beter:)
voor de rest was het wel leuk!
lekker lopen sporten met team thoms;)

correctie 5e

Paulus said:
haha.gif
volgens mij had jij zaterdags er nog moeite mee om twan nelissen bij te houden en dan zou je nu ineens rik en edwin achter je kunnen houden....
emo.gif

Edwin is nog wel mogelijk hoor.

Rik ze snelste rondje was een 1.2 seconde sneller dan jou snelste rondje timmy.

Last edited:
robinho said:
thunder racing now way dat je rik bij had kunnen houden..:S
maargoed..:D
ik weet wel dat rik sneller is dan mij maar in die laatste 2 ronde`s ging dat niet lukken geloof me hij moest inmiddels vanachteren beginnen.

maar maakt verder niet uit!
sorry dat ik op verkeerde topic heb gereageerd

ThundeRRacing said:
ik weet wel dat rik sneller is dan mij maar in die laatste 2 ronde`s ging dat niet lukken geloof me hij moest inmiddels vanachteren beginnen.

maar maakt verder niet uit!
sorry dat ik op verkeerde topic heb gereageerd
Gast, wordt eens wakker.

Back