Emmen 19 augustus SOBW

2 man aan de start van de tobscoot...
Dan gooien we er toch maar een paar stnd scooters tussen 8P

Arnoud ook weer voorin te vinden bij de standaard, het was dus geen eendagsvlieg actie. Gefeli :W
 
god zeg, maar 2 man aan de start, en 1 man uitgevallen.

Ik ben blij dat ik geen persbericht hoef te schrijven naar mijn sponsoren, over hoe het een felle en zwaarbevochten overwinning was en er terloops ook nog ff een ronde record werd gereden in het heetst van de strijdt.

hier valt voor geen enkele rijder eer aan te behalen, ik hoop dat Kervje een supah race rijdt @Spa (echt waar) , om een beetje eer van z'n inspanning te hebben, want kampioen worden van 1 concurrent is niet iets wat je op partijen er verjaardagen gaat vertellen.

jammer, maar het zat er al ff aantekomen.
 
Het zal best prima werken ja, hebben de toeschouwers (voor zover die daar komen) in ieder geval wat te doen he. Het is alleen jammer dat het zover is gekomen.
 
naja , zo kon ik nog een extra ritje doen , en wel op Christiaan de koning zijn malaguti , keer wat anders :)

ik vond het wel fun iig
 
w8 ik loop naar de auto en pak de uitslagen lijst....

1 rob maier
2 arnoud v d sanden
3 arno bremer
4 steven fokkens
5 dennis de lijster
6 benji klok
7 berry van mourik
8 bart klazen
9 jacky stolk
10 johan vos
11 dennis doornbos
12 fernando goeree
13 christian de koning
14 robbert pronk (na val)
15 michel elhorst
16 monique oldengram (snellere tijd als melf)
17 jim megchelenbrink
18 mike megchelenbrink
19 roelof-jan krist
jeroen v d steld
dirk huismans (kaplose gierende man)
tim nieuwenhout.

die laatste 3 DNF
 
Last edited:
4. fokkens
5. ddl junior

pronk touchdown vanaf de 5e plek

Hoorde dat Arnoud zich weer van zijn goede kant heeft laten zien, maar dat Robke net wat vlotter was aan het eind.
 
In de kwali reden rop en arno als enige onder de 50, ik dacht dus echt dat ik achter beide personen zou eindigen. Uiteindelijk bijna de hele race vooraan gereden met Rop die telkens in mn achterwiel zat. 1 foutje zou genoeg zijn om hem voorbij te laten want hij was ook echt sneller en ik maakte dus ook 1 foutjex| . Was toch wel gezellig zo in de std klasse en weer een bokaal mee naar huis:winner:

ps: edwin kil stopt ook bij de sobw liet hij weten.
 
Back
Top