Sprintdag Emmen 29 augustus

ik heb nog veel foto's, maar heb ff andere dingen te doen die iets belangrijker zijn..

wat ik wel jammer vind is dat de betrokken personen zelfs nieteens even reageren...
die borg komt er sowieso door situaties als dit (10 Euro)

omg inne, mis je er toch wat, k dacht ze iedereen zo netjes was om ze trug te geven, maarjah natuurlijk moete er weer lui tussen zittu die het verpestuh...

Made in AJ said:
omg inne, mis je er toch wat, k dacht ze iedereen zo netjes was om ze trug te geven, maarjah natuurlijk moete er weer lui tussen zittu die het verpestuh...

Ok.....dus wij zouden iets verpesten?
Wat je daar natuurlijk mee wilt zeggen = dat we het opzettelijk doen, althans suggereerd.

Fijn danku:)

KnaPuH said:
das klote inne ik denk dat ze dan ook niet welkom zijn de volgende x ofwel ?
Jij moet niet zo liggen te stoken.. Ik zal de desbetreffende ballies van STH eens even flink 8er de kont aangaan dat het nu eens even geregeld wordt met alles. Ellende met dat volk..ik had voor mezelf moeten beginnen:)

@ mtv@JagQ je moet gewoon niet zo dom zijn om zoiets te vergeten... niet zo moeilijk tog? :rolleyes:

nog wat pix:

DSC74.jpg

DSC00033.jpg

DSC75.jpg

DSC77.jpg

DSC78.jpg

Inne,

De hesjes zijn de 3e op de post gedaan, dit is niet eerder gebeurd omdat we allemaal naar school moesten en onze rooster met elkaar in de clincé lagen. Daardoor zijn we niet eerder in staat geweest om de hesje te sturen, hiervoor iig onze exuses.
Zelf zijn we ook niet conform met dit soort situaties, dus we hebben begrip voor de reactie.

Groeten sth

PS: ik ga Lars ook hard schoppen... dat is dan het laatste hesje dat ontbreekt..

@ mtv@JagQ: thnx, kan ik ze nog ff in de was gooien voor 19 september

ben momenteel erg druk met andere dingen.. onder andere voorbereiding voor speelmansplaten, morgen Wieringerwerf, zondag optreden stunt team en komende week ben ik 3 of 4 dagen naar Duitsland (intermot)

Enrico@Sprinter said:
Dat heb ik al wel 30x gehad.. Hij naait daarop echt niet vast hoor..

Kan wel op het moment dat de vlotterkamer bijna leeg is en hij benzine en lucht door de mengbuis zuigt. Als alles kritisch genoeg is is het dan over..

Razma said:
PS: ik ga Lars ook hard schoppen... dat is dan het laatste hesje dat ontbreekt..

@ mtv@JagQ: thnx, kan ik ze nog ff in de was gooien voor 19 september

Sorry, lees het nu pas :X :P

Mjah, ik was in de veronderstelling dat Thijmen ze had terug gebracht, maar ik heb m nu al terug gebracht voort de duidelijkheid :)

Back