Sprintdag Emmen 29 augustus

ja maar mol vind een zuiger al op als ie m ingesmeerd heeft met olie en gemonteerd heeft. :D
en nu geen pics zoeken en hier posten waar nx bij gebruikt is :p
 
aprillia sr2000 said:
ok stomme reactie maar is toch hetzelfde als je de carb leegrijd? :S
krijgt ie ook geen benzine

Wat is het verschil tussen carb leegrijden en geen benzine meer in je tank hebben dan? :?

m.a.w...als je mengsel plots op is, en je draait hoge toeren, en de boel staat zoals Joor zegt al kritisch, dan maakt zo'n ding toch nog ff 300 slagen zonder mengsel ofzo, dus ja, dan kan het over zijn.
 
A-Bizar said:
ja maar mol vind een zuiger al op als ie m ingesmeerd heeft met olie en gemonteerd heeft. :D
en nu geen pics zoeken en hier posten waar nx bij gebruikt is :p
Zo erg is het toch niet? Verder heb ik met NX aardig wat zuigers verbruikt. Ik denk dat het totaal rond de 15 zit nu. Daarvan zijn er 2 vervangen uit voorzorg/omdat hij het niet meer deed :X 1 was na Oisterwijk. Eerst 21,9pk op de bank, daarna erachterkomen dat je ontsteking nog "anders" stond en een dik gat in je zuiger branden op de weg @ aftermeeting.
De 2e was puur omdat er een heel klein beetje detonatie opzat. Verder heb ik ze gewoonweg allemaal geowned met NX, want het is toch zonde om een zuiger te vervangen als hij het nog kan doen. Of niet soms? 8P
 
Back
Top