Emmen 19 augustus SOBW

blijkbaar...

ik ga er de volgende keer met mn neus bovenop staan, als jij een technische keuring krijgt ;)

Daarnaast: elke wedstrijd vanaf NU een beker... dan wil ik best een 19mm monteren :P

Sander said:
blijkbaar...

ik ga er de volgende keer met mn neus bovenop staan, als jij een technische keuring krijgt ;)

Daarnaast: elke wedstrijd vanaf NU een beker... dan wil ik best een 19mm monteren :P

Volgens mij nog steeds 112 % regel.

omdat je 1 keer mag overstappen per jaar.

dus als je nu een 19 wil moteren om een beker wil halen in de topscooter en daarna weer wil teruggaan naar de standaart dat mag dus niet. en dat bedoel ik er alleen maar mee :D

Baco's gevraagd op Pottendijk (Emmen)

Voor de race op Pottendijk (Emmen) zijn wij nog op zoek naar baco's.
Degenen die ons willen assisteren tijdens de race kunnen zich melden tussen 8-9 uur bij de inschrijving in de kantine.

M.vr.gr.
SOBW

zal iemand dit doen met deze weersvoorspellingen.....:!:!:!

Het lijkt wel pacman vanavond. Rop je weet toch wie het zegt, niet zo happen hoor anders krijg je die beugel ook niet op Emmen :*

noum , heb ik dan weer , TT's binnen , is er 1 beschadigd , via iemand anders andere TT geregeld , klaar ...

nu zit de voorband van mij erop hobbelt dat ding gewoon 3mm 8P

en dat voor zulke dure banden :| gewoon 3 banden waarvan 1 flink beschadigd was en ingedeukt , de ander was ook gedeukt , en er is 1 gewoon zo rond als een ei...

achterbanden zijn wonderbaarlijk genoeg wel goed :)

denk je ook dat je goeie banden koopt :rolleyes:

lang leve Dunlop ....

Of je kan ze gewoon niet monteren? :D Eerste keer ff wat meer druk erop zetten, leeglaten, nochmal aufpumpen, moet toch wel wat helpen?

Ralf said:
Of je kan ze gewoon niet monteren? :D Eerste keer ff wat meer druk erop zetten, leeglaten, nochmal aufpumpen, moet toch wel wat helpen?

vertel mij ff hoe ik een band erom moet zetten ;) dat doe ik zeer vaak , alleen deze band :|

ik heb m al 20x leeg laten lopen en opnieuw oppompen ,en dan nog eens op een ander plek draaien etc. , met zeep ertussen uiteraard. die band is gewoon niet goed...

kloten gewoon ...

melf #50 said:
vertel mij ff hoe ik een band erom moet zetten ;) dat doe ik zeer vaak , alleen deze band :|

ik heb m al 20x leeg laten lopen en opnieuw oppompen ,en dan nog eens op een ander plek draaien etc. , met zeep ertussen uiteraard. die band is gewoon niet goed...

kloten gewoon ...

Als je dunlop NL beld dan kun je m gewoon ruilen hor

Back