RoP#6 said:melf weet jij zo te zeggen of er de vrijdag ervoor gewoon getraind kan worden?
Pronk said:Mooi zo melf, lekker Gummen, zou leuk zijn als je een keer meerijdt in de A, aangezien ik niet verwacht dat ze de klasses weer gaan samenvoegen @ Emmen, ik hoop het niet tenminste.
Ik heb er iig erg veel zin in! VW probleem is waarschijnlijk opgelost, dus hopen dat ik weer kan meegummen in de kopgroep!
melf #50 said:ik heb het hele weekend al in de A gereden :*
ik moet nog wel ff bezig voor nw weerdinge , de zuiger had iig wel vrij veel speling dus die moet iig vervangen worden , hij moet alleen nog ff wat beter oppakken van onderuit , maar gelukkig is het een stuurbaan
melf #50 said:waar je aanremt voor de kombocht is verbreedt naar links , dus de bocht is groter geworden , en als je de kombocht uit komt heb je dan een linker en een korte rechter , uitkomende uit deze rechter licht nieuw asfalt links , en volgens mij was er nog iets veranderd, is al een poosje anders , het scheelt niks maar meld het ff ik heb er al op gereden (niet dat dat wat uit maakt want de baan is eigenlijk nog gewoon hetzelfde) , dat was al voor de sbo-ers die er ook al gereden hebben..
mja boeie , gewoon knallen
melf #50 said:oh , dat vond ik wel meevallen , maar volgens mij pak ik ook net niet dat stukje mee ,als ik daar te wijd uit kom kan ik niet de volgende linker volgas nemen namelijk.
dat asfalt aan het einde van het rechte stuk ben ik nog mee bezig ,als ik m helemaal buitenom neem (bij het aanremmen) maak ik volgens mij meer meters ,aan de andere kant zou je dan meer gang kunnen houden omdat je de bocht wijder neemt.. ik vind het iig fijner om gewoon de oude lijn te volgen