Emmen 19 augustus SOBW

RoP#6 said:
melf weet jij zo te zeggen of er de vrijdag ervoor gewoon getraind kan worden?

Ropje toch , je weet toch dat er altijd voor een wedstrijd getrained kan worden @ pottendijk ;)

en ik met tt's , ze zijn binnen :)

Mooi zo melf, lekker Gummen, zou leuk zijn als je een keer meerijdt in de A, aangezien ik niet verwacht dat ze de klasses weer gaan samenvoegen @ Emmen, ik hoop het niet tenminste.

Ik heb er iig erg veel zin in! VW probleem is waarschijnlijk opgelost, dus hopen dat ik weer kan meegummen in de kopgroep!

Pronk said:
Mooi zo melf, lekker Gummen, zou leuk zijn als je een keer meerijdt in de A, aangezien ik niet verwacht dat ze de klasses weer gaan samenvoegen @ Emmen, ik hoop het niet tenminste.

Ik heb er iig erg veel zin in! VW probleem is waarschijnlijk opgelost, dus hopen dat ik weer kan meegummen in de kopgroep!

ik heb het hele weekend al in de A gereden :*

ik moet nog wel ff bezig voor nw weerdinge , de zuiger had iig wel vrij veel speling dus die moet iig vervangen worden , hij moet alleen nog ff wat beter oppakken van onderuit , maar gelukkig is het een stuurbaan :)

melf #50 said:
ik heb het hele weekend al in de A gereden :*

ik moet nog wel ff bezig voor nw weerdinge , de zuiger had iig wel vrij veel speling dus die moet iig vervangen worden , hij moet alleen nog ff wat beter oppakken van onderuit , maar gelukkig is het een stuurbaan :)

Op een stuurbaan moet hij toch juist goed oppakken van onderuit :rolleyes:

ik heb eens getest met net iets te zware rollen ,toen bleek dat ik gewoon uiteindelijk harder ging , zal wel komen omdat ik dan eerder op het gas moest ..
en me meer concentreerde op het sturen..

uiteraard is het beter dat ie ook goed oppakt en daar ga ik nu ff aan werken , maar ik weet dus dat vermogen niet het belangrijkste is in nieuw weerdinge , alleen op het rechte stuk , maar omdat mijn scooter nu wel goed door wil lopen denk ik dat dat wel goed zit verder :)

ik moet alleen nog ff wat meten want ik denk dat neo's velgen te breed zijn voor de tt's , malaguti is iig net wat smaller weer dus komt de band beter in vorm , Jog velgens waren natuurlijk nog beter :P

is het bij de meesten btw al bekend dat de baan hier en daar wat is verbreedt met asfalt?

waar je aanremt voor de kombocht is verbreedt naar links , dus de bocht is groter geworden , en als je de kombocht uit komt heb je dan een linker en een korte rechter , uitkomende uit deze rechter licht nieuw asfalt links , en volgens mij was er nog iets veranderd, is al een poosje anders , het scheelt niks maar meld het ff :P ik heb er al op gereden (niet dat dat wat uit maakt want de baan is eigenlijk nog gewoon hetzelfde) , dat was al voor de sbo-ers die er ook al gereden hebben..

mja boeie , gewoon knallen :)

wij zullen er waarschijnlijk ook bij zijn als dat ding van mike is gaat lopen :( ff op de bank en wat andere uitlaatjes testen :D

die van mij loopt ondanks me vastloper ook ineens een stuk beter dan voor me vastloper maar eerst ff een keer op de test bank

melf #50 said:
waar je aanremt voor de kombocht is verbreedt naar links , dus de bocht is groter geworden , en als je de kombocht uit komt heb je dan een linker en een korte rechter , uitkomende uit deze rechter licht nieuw asfalt links , en volgens mij was er nog iets veranderd, is al een poosje anders , het scheelt niks maar meld het ff :P ik heb er al op gereden (niet dat dat wat uit maakt want de baan is eigenlijk nog gewoon hetzelfde) , dat was al voor de sbo-ers die er ook al gereden hebben..

mja boeie , gewoon knallen :)

Bij die korte rechter is het echt vervelend gedaan... Als je daar op het gas gaat wordt tie erg zenuwachtig.

oh , dat vond ik wel meevallen , maar volgens mij pak ik ook net niet dat stukje mee ,als ik daar te wijd uit kom kan ik niet de volgende linker volgas nemen namelijk.

dat asfalt aan het einde van het rechte stuk ben ik nog mee bezig ,als ik m helemaal buitenom neem (bij het aanremmen) maak ik volgens mij meer meters ,aan de andere kant zou je dan meer gang kunnen houden omdat je de bocht wijder neemt.. ik vind het iig fijner om gewoon de oude lijn te volgen

melf #50 said:
oh , dat vond ik wel meevallen , maar volgens mij pak ik ook net niet dat stukje mee ,als ik daar te wijd uit kom kan ik niet de volgende linker volgas nemen namelijk.

dat asfalt aan het einde van het rechte stuk ben ik nog mee bezig ,als ik m helemaal buitenom neem (bij het aanremmen) maak ik volgens mij meer meters ,aan de andere kant zou je dan meer gang kunnen houden omdat je de bocht wijder neemt.. ik vind het iig fijner om gewoon de oude lijn te volgen

maak er is fotos van jo melf:D en laat ons ook meegenieten :D

weet je wel wat voor weer het hier is ??

en ik ben te druk bezig met de scooters ;) heb al ff een ander kopje gemaakt , tt's er ff om smijten :P , heb ze vandaag allemaal ff opgehaald :)

Back