Emmen/Pottendijk, 29 April 2006

zo , ik heb weer Malossi stickers erbij :) , oh , en er zat dan ook nog een cilinder tussen , kan ik ook nog wel goed gebruiken :p
 
Wij zijn uiteraard ook weer aanwezig, vrijdag nog ff trainen en zaterdag dik knallen... ik ga weer voor het podium, denk dat op een stuurcircuit als emmen de verschillen niet groot zullen zijn. We zullen het zien, op koninginnedag :L.
 
Ik ben er ook weer, als het goed is ook vrijdag trainen en zaterdag volop knallen. Heb er echt veel zin in, hoop nu eens geen pech te hebben....denk dat er nog wel iemand is die zo denkt ;)

Eerst de scooter weer puik maken. Maar we hebben er zin in })
 
Misschien moet je dan zo'n rijstijl aannemen waarmee kil vorig jaar reed. Verdomd lastig om er met die breedte nog langs te komen :D
 
Niels said:
Precies dit keer rijdt ik iedereen er gewoon vanaf :W

ik gok dat team thoms de eerste 3 tijden in de tijdtraining neer zet, en dan in de eerste ronde kegelt kervin die 3 er al af. netzoals 2 jaar terug in brakel... met Ge en wilco
 
Kerbinos said:
ik bedoel met de laatste 5 ronden, dat ik NUL, NUL MM open laat voor iemand die achter mij zit!!

nog veel te doen tot emmen!!

-:-

dat wat op brakel en vw gebeurde, daar kan je weinig aan doen dat is het voordeel van de slip-stream.

daarbij komt dat je Rik niets meer hoeft te leren over strategisch rijden, die weet precies wanneer hij moet toeslaan.
beste remedie voor de laatste 5 ronden > ultra hoog tempo rijden of zorgen dat je al een gat hebt. (maar dat is makkelijker gezegd als gedaan)
 
g-one said:
dat wat op brakel en vw gebeurde, daar kan je weinig aan doen dat is het voordeel van de slip-stream.

daarbij komt dat je Rik niets meer hoeft te leren over strategisch rijden, die weet precies wanneer hij moet toeslaan.
beste remedie voor de laatste 5 ronden > ultra hoog tempo rijden of zorgen dat je al een gat hebt. (maar dat is makkelijker gezegd als gedaan)


rede jij ook nie bij de sbo Gé, helaas ;)
 
g-one said:
dat wat op brakel en vw gebeurde, daar kan je weinig aan doen dat is het voordeel van de slip-stream.

daarbij komt dat je Rik niets meer hoeft te leren over strategisch rijden, die weet precies wanneer hij moet toeslaan.
beste remedie voor de laatste 5 ronden > ultra hoog tempo rijden of zorgen dat je al een gat hebt. (maar dat is makkelijker gezegd als gedaan)

:D
Tempo van Kerv was hoog zat om Rik zich te laten verbijten.
Er voorbij is 1,er daarna op blijven zitten is twee.
De zadelvastheid van van Rijssen is drastisch afgenomen.
De valkans op dit moment is 50%.

Btw:Heb gevonden wat je bedoelde Gé,best handig jah.;)
 
g-one said:
dat wat op brakel en vw gebeurde, daar kan je weinig aan doen dat is het voordeel van de slip-stream.

daarbij komt dat je Rik niets meer hoeft te leren over strategisch rijden, die weet precies wanneer hij moet toeslaan.
beste remedie voor de laatste 5 ronden > ultra hoog tempo rijden of zorgen dat je al een gat hebt. (maar dat is makkelijker gezegd als gedaan)

Werk er hard aan met Patrick :L

-:-
 
Back
Top