Emmen/Pottendijk, 29 April 2006

cunoh said:
Jap dat word hoog tijd denks :D incl andere uitlaat ook...
Morgen igg geen Emmen, word niks zo dat heeft niet eens zin om mee te rijden.
tuurlijk wel gewoon lekker meters maken en sturen...:)

cunoh said:
Of juist wel en je gaat meters maken en nog meer vertrouwd raken met de machine. Daarbij, als je hem wel uit rijd en andere niet, kun je nog altijd paar punten scoren :)

zo , ben er net weer , vandaag ff lekker wezen blazen :) ,2 keer benzine op :p

helaas geven ze morgen slecht weer op ,anders zag ik mijzelf wel kans maken op een redelijk tijd :) , mja , we zien wel ;)

om 22:00 nog ff wat van de bbq gehaald , dus was weer laat vanavond , mja , ga nu maar eens naar bedje toe , tot morgen..

En ik ben net klaar met sleutelen, pff...wat een pech. Gaskabel stuk op het laatste moment, draad van eprom naar cdi gebroken een half uur geleden. Al de hele dag van dat soort dingen, en heb te kampen met temp. problemen. Maargoed...we zien het morgen wel, hoop echt zo dat het droog is :( Maar gaat hem denk niet worden. Ik word er GVD schijtziek van, vetste baan van de kalender zo ongeveer, loop de hele week in me t-shirt met een 8) op me paasei, en net de racedag gaat het regenen !@#$%^%

cunoh said:

ik zou ook gewoon meters gaan maken net als wat arno zegt...
dan moet je emmen maar zien als traininggsdag..;)

goed gedaan blastie ;)

post-30-1146321752.jpg

:) , mijn verhaaltje van vandaag ff kort :

eerst de training direct lekker gereden ,nog nooit eerder gehad dat het zo goed ging de eerste training :) , toen tijdtraining , was nogal vochtig :p ,spekglad , onvermijdelijk lag ik dus ook onderuit , koelvin en koelkap finaal kapot ,nog ff een paar rondjes gedaan zonder al teveel koeling maar werd toch te warm , door dit gedoetje had ik een 21e trainingtijd , dus achterste rij..

wedstrijd ging direct goed , start was redelijk , paar mensen ingehaald en lekker achter Ben aan wezen rijden (bedankt nog voor de sliptream :P) ,resultaat was 12e , wat ik wel best vind :) , ik weet dat er meer in zat omdat ik in vrije trainingen gewoon veel harder ging , maar ik had gewoon nog teveel een natte baan in mijn hoofd...

en Monique zal haar verhaal zelf nog wel ff doen denk ik :)

uhm , Johan Vos 5e , Arno Bremer 6e , Monique 16e , Berry 15e verder weet ik het niet

Arnoud en Pronk zijn beide gediskwalificeert vanwege inhalen onder geel zoals de sobw heeft vermeld

melf ik reed gister een 50,890 op emmen:) en vandaag snelste tijd van de dag gehaald 52,800

dus gister ging het waarschijnlijk bij iedereen harder als vandaag:(

jammer van me val, anders had ik goede kanzen om me eerste overwinning te pakken....

Berghem pay back time

ps ben 7de geworden.

Back