Tweede race, Brakel 17 april 2006

Sander said:
Jah... maar met z'n 2'en word het knap lastig om 30 dronken boeren opzij te zetten....:D

hahahahaha mijn mond is groot zat! ik had er wel 50 aangekund!
ik weet zeker dat als wij begonnen waren, dat er meer mee gingen helpen!
 
Sander said:
Scheldende hanggroepjongeren :W
Kleine kutkinderen die continu tegen die plees aan aan het duwen waren terwijl je daarin zat.

Losers die over de toerit aan het "sprinten" waren met 2 standaard scoots en een polini zip. Paar keer gezien dat ze bijna bezoekers omver reden. Mjah dat houdt je standaard.

Mijn mening: kappen met dat gezever over regels enzo. Is racen nou een leuke hobby of iets waarbij je de ander zo veel mogelijk in de zeik moet nemen en zo straks helemaal geen rijders meer overhoud? :?

Wees toch verdomme blij dat er mensen zijn die echt heel veel tijd in steken om het voor jullie mogelijk te maken. Maar goed, een aantal mensen zijn weer verwend en moeten gelijk afgeven op de organisatie, als er iets niet naar wens verloopt, terwijl ze zelf weigeren om iets te organiseren.
 
Slome said:
Wees toch verdomme blij dat er mensen zijn die echt heel veel tijd in steken om het voor jullie mogelijk te maken. Maar goed, een aantal mensen zijn weer verwend en moeten gelijk afgeven op de organisatie, als er iets niet naar wens verloopt, terwijl ze zelf weigeren om iets te organiseren.

Tja dan wordt het nu dus tijd om hierover te gaan zeiken!! ik zei al expres niks over organisatie's (welke dan ook)!! en jawel hoor nu doe je je naam dus eer aan!! SLOME!!
:winner:
 
Sander said:
Jah... maar met z'n 2'en word het knap lastig om 30 dronken boeren opzij te zetten....:D
echt niet!! gooi een blikje HAK het weiland in , moet je opletten hoe snel ze rennen, als dat niet werkt zeg dan dat er een bak bier staat, als laatste redmiddel een geplette uitlaat (kompleet met demper), gegarandeerd prijs!!
 
Beerke said:
Tja dan wordt het nu dus tijd om hierover te gaan zeiken!! ik zei al expres niks over organisatie's (welke dan ook)!! en jawel hoor nu doe je je naam dus eer aan!! SLOME!!
:winner:
ik vind jou ook lief hoor :henko:

Als je ook ff kan uitleggen wat je precies bedoeld, want ik snap het niet :p
 
Slome said:
Als je ook ff kan uitleggen wat je precies bedoeld, want ik snap het niet :p

hahaha tja op zich zegt dat al genoeg!! :-:
je kan verwachten met jou verhaaltje en met name:

Slome said:
Wees toch verdomme blij dat er mensen zijn die echt heel veel tijd in steken om het voor jullie mogelijk te maken. Maar goed, een aantal mensen zijn weer verwend en moeten gelijk afgeven op de organisatie, als er iets niet naar wens verloopt, terwijl ze zelf weigeren om iets te organiseren.[/b]
dat er uitgerekend mensen zijn die dan gaan roepen "doe het goed of doe het niet"

en ja ik voorop !!

snappie Slome!!
 
lydje said:
hahahahaha mijn mond is groot zat! ik had er wel 50 aangekund!
ik weet zeker dat als wij begonnen waren, dat er meer mee gingen helpen!


uhm , wou je 50 man gaan pijpen dan zodat ze weg gaan :?
 
ruud. said:
zegt bij de schakelblokjes ook al wat minder he, die lelijke piekwaarden ;)

1 die vooraan meerijd rijd dzcht ik rond de 17 pk, maar dat ik dat hoorde was ook al weer even terug. Noem geen namen verder

pieter s 20.4 pk bank mario
den bekker 19.8 bank mario
machine martin barte 19.6 bank barte

maar goed, wat is een pk en welke bank meet dat exact, ik weet het niet
 
Last edited:
lydje said:
ik kan nog wel iets noemen van Brakel waar we over kunnen zeiken hoor!

*edit*
ik had niet gelezen wat Tino daar ook al over gezegd had.
namelijk dat Rik v Rijsen te laat is voor de training en dan in de expi mag meerijden. daarbij zijn bij de wedstrijd 3(!!!!!) rijders van het thomsteam niet 10 min voor de start aanwezig en er wordt gewoon niks aan gedaan.
naar mijn mening moet de sobw de regels (die ze zelf gemaakt hebben) naleven, bij IEDERE rijder! dus precies doen wat in het boekje staat!
als je dan om opheldering gaat vragen, krijg je van de juryvoorzitter te horen, dat het niet hoort en dat hij de wedstrijdleiding gaat inschakelen. dan ga je voor de zekerheid nog maar even naar de voorzitter en dan krijg je een lullig antwoord: 'anders moest de topscooterklasse met 6 man van start gaan'. In mijn ogen hadden ze dan moeten zeggen: ok, je bent te laat, achteraan starten.
uiteindelijk ga je naar de wedstrijdleider om hierbij ook nog even je verhaal te doen van je bevindingen en dan krijg je als antwoord: 'ik heb t niet gezien en ik heb t ook niet doorgekregen'.
Er wordt dus niks aan gedaan!


Wat een gezeur zeg!!! Als iemand er problemen mee heeft, DAT IK VOOR HET EERST IN ME LEVEN 5 MIN TE LAAT WAS, teken dan PROTEST aan of zeg dit tegen de wedstrijd leiding!! OP DIE ZELFTE DAG en ga dan niet lopen zeuren op een forum, zeg het anders recht in mijn gezicht!!

Lijkt mij sterk dat er niks aan wordt gedaan, als iemand een melding maakt!! Maar nu maak je slapende honden wakker, ik zal nu zelf ook op gaan letten wat anderen fout doen!!!

Zeker dat ik met me stopwatch op emmen sta voor die 10 MIN !!!!

En als er mensen vinden dat ik VOOR getrokken wordt door de sobw, MELD DIT AUB !!!!:?

Dit speletje is mij lust in mijn leven, dus ga vooral zeggen dat ik voor wordt getrokken door de S.O.B.W. KINDERACHTIG GE DOE!!!!!

amen
 
Last edited:
het begint hier op het slap geouwe hoer topic te lijken
emo.gif
 
Kerbinos said:
Maar zeker dat ik met me stopwatch op emmen sta voor die 10 MIN !!!!

En als er mensen vinden dat ik VOOR getrokken wordt door de sobw, MELD DIT AUB !!!!:?

amen
hahaaha ja ik vindt dat je voorgetrokken wordt !! en met jou nog 8 anderen!! ps. ik hou je aan die 10 minuten! ik sta er 10 minuten voor de start, om te meten of dat jij exact 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwatch, vervolgens staan anderen 10 minuten voor de start te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat jij 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwatch.

als nu de organisatie even 10 minuten voor de start gaat meten dat ik 10 minuten voor de start sta te meten of dat jij exact 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwatch, en vervolgens anderen 10 minuten voor de start staan te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat jij 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwatch.


dan staan we met z'n alle uiteindelijk te meten.

PS wil de SBO OOK FF Meten dat de SOBW 10 minuten voor de start gaat meten dat ik 10 minuten voor de start sta te meten of dat kervin exact 10 minuten voor de start staat te meten met zijn stopwatch, en vervolgens anderen 10 minuten voor de start staan te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat kervin 10 minuten voor de start staat te meten met zijn stopwatch. (of klok)

ik ben nu ff heel duidelijk !! omdat waarschijnlijk anderen gaan zeiken dat er onduidelijk gemeten wordt!!9||6 en mischien ben ik of anderen wel Partijdig!
 
Last edited:
Beerke said:
hahaaha ja ik vindt dat je voorgetrokken wordt !! en met jou nog 8 anderen!! ps. ik hou je aan die 10 minuten! ik sta er 10 minuten voor de start, om te meten of dat jij exact 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwatch, vervolgens staan anderen 10 minuten voor de start te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat jij 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwacht.

als nu de organisatie even 10 minuten voor de start gaat meten dat ik 10 minuten voor de start sta te meten of dat jij exact 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwatch, en vervolgens anderen 10 minuten voor de start staan te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat jij 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwacht.


dan staan we met z'n alle uiteindelijk te meten.
PS wil de SBO OOK FF Meten dat de SOBW 10 minuten voor de start gaat meten dat ik 10 minuten voor de start sta te meten of dat kervin exact 10 minuten voor de start staat te meten met zijn stopwatch, en vervolgens anderen 10 minuten voor de start staan te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat kervin 10 minuten voor de start staat te meten met zijn stopwacht.

gelukiiiig meet u mee:L

klok is beter iggg
 
Back
Top