g-one
Well-Known Member
Beerke said:hahaaha ja ik vindt dat je voorgetrokken wordt !! en met jou nog 8 anderen!! ps. ik hou je aan die 10 minuten! ik sta er 10 minuten voor de start, om te meten of dat jij exact 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwatch, vervolgens staan anderen 10 minuten voor de start te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat jij 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwacht.
als nu de organisatie even 10 minuten voor de start gaat meten dat ik 10 minuten voor de start sta te meten of dat jij exact 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwatch, en vervolgens anderen 10 minuten voor de start staan te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat jij 10 minuten voor de start staat te meten met je stopwacht.
dan staan we met z'n alle uiteindelijk te meten.
PS wil de SBO OOK FF Meten dat de SOBW 10 minuten voor de start gaat meten dat ik 10 minuten voor de start sta te meten of dat kervin exact 10 minuten voor de start staat te meten met zijn stopwatch, en vervolgens anderen 10 minuten voor de start staan te meten of dat ik 10 minuten voor de start sta te meten, dat kervin 10 minuten voor de start staat te meten met zijn stopwacht.
1 probleempje, je moet wel weten wanneer de race exact begint anders weet je niet wanneer je moet beginnen met meten.*D*D*D