23 April 2006 Legale Scooter & Brommer Meeting Lelystad

speed-quad said:
Jij was diegene die ze vliegwiel er niet af kreeg van die HPI dus :p En toen kwam ik met een zelfgebeunde vliegwieltrekker aanzetten :D


hoezo een waterpomp tang , of koevoet werkt prima :W 8P

mocht het echt hoge nood hebben kan je altijd nog een bijl gebruiken


greetz
 
haha

FF ontopic, ik vond dat die kerel die ook mede de meeting had geregeld echt goed ze best aan het doen was, die met dat bomberjack :)
 
djfloris said:
P1100996.jpg
Van wie is die linker scoot?Wat is z'n nickname?Heb namelijk ffies een vraagje over z'n scoot.
Alvast bedankt;):D

Verder geslaagde meeting alleen misschien beetje chaos maar dat kwam ook mede doordat er te weinig ruimte was.

volgens mij heet die jonge arend, nickname weet ik niet. scorde 22.2 op perkp. bij ons :)

AdiozZz
 
ST BOZ Was ook van de partij, wel maar met 1 scooter.
We hebben NX Verloren. 10 sprints gewonnen.
Al waren er niet echt heel veel scooters, was het nog steeds gezellig.
Wat ik zelf en ook vele andere zeer gevaarlijk vond waren die betonnenblokken van die hekken aan de linkersprintbaan.
Maar het voordeel van weinig mensen is wel dat je lekker kunt blijven doorsprinten.

Ook heeft onze Koen nog ff kunne blazen op de testbank met zn Metrakitrox, maarliefst 19PK. Lkkr oor.
Tot de volgende meeting

ps. ( hoe moet je foto's toevoegen? )
 
Tyrone said:
volgens mij heet die jonge arend, nickname weet ik niet. scorde 22.2 op perkp. bij ons :)

AdiozZz

ey, ja me naam is arend:p pm'p me maar voor die vraag,
maar een paar keer gesprint scoot liep niet lekker nog wel 21,9 gescoort
nog geprobeert beetje af te stellen maar kreeg hem niet goed.
 
jah idd, we hebben gelukkig 1 minibike terug uit lelystad....

en van dat ongelukje met patrick, met me beta is in iedergeval wat we nu gezien hebben de velg is beetje beschadigd, en de remklauw is wel geownd :*.
en in de schijf zit een kleine slag, even kijken wat we eraan kunnen fixen
 
waar zijn die gasten dan?

Sibo said:
Waar was trouwens de burn corner?, graffitie spuiten?, Stunt show?

Stond in eerste post..., kan het ook gemist hebben hoor :D

ik miste ze ook en de burnout corner mocht niet van blabla

die gasten zijn niet komen opdagen mocht a niet van de gemeente en b de gasten wilden grof betaald worden voor hun spuitwerkshow. "wat wel erg mooi was hoor de moeite waard..

ook de bekende stunter van Lelystad die gesponsord door mij, is ook niet komen opdagen, maar dat ligt aan de persoon buit binnen en klaar geen afspraak hoop dat andere sponsors dat ook inzien.

dus veel toezeggingen naar mij voor de meeting en velen zijn niet komen opdagen ik had juist dan wel de ruimte voor andere kunnen gebruiken misschien volgend jaar

verder vond ik het een geslaagd meeting zonder ongelukken terwijl er wel op de keien werdt gereden en zij die klaagden maakte ook sprintjes buiten het terrein en daar ligt ook keien en die waren zeker van een zachtere soort.

ik heb genoten en vele deelnemers ook, nu kijken om weer wat te doen...
 
[5th]Tom. said:

zeker een qoute waard :p

Joene. said:
Motorwout quote:

Dat gaat zeker DOOODZIEK?


:W

Die motoragent was kenker relax

die vrouwelijke agente (die in die auto mee reed) zei meteen toen ze een gare Honda MT brommer aanhielden die net aan kwam rijden ja ding rijdt VEEEEEEELSTE hard en belde meteen de rollerbank crew van de korps

toen zei die motoragent zelfs laat ze toch lekker prachtig :D
 
Amico4race said:
ST BOZ Was ook van de partij, wel maar met 1 scooter.
We hebben NX Verloren. 10 sprints gewonnen.
Al waren er niet echt heel veel scooters, was het nog steeds gezellig.
Wat ik zelf en ook vele andere zeer gevaarlijk vond waren die betonnenblokken van die hekken aan de linkersprintbaan.
Maar het voordeel van weinig mensen is wel dat je lekker kunt blijven doorsprinten.

Ook heeft onze Koen nog ff kunne blazen op de testbank met zn Metrakitrox, maarliefst 19PK. Lkkr oor.
Tot de volgende meeting

ps. ( hoe moet je foto's toevoegen? )
Jep ging zeker lekker, 19pk viel me ook niet tegen! :)
 
Ik ben trouwens erg benieuwd of iemand mijn crash heeft gefilmd... het ging zo snel dat ikzelf niet echt kan herinneren wat er precies gebeurd is, dus als iemand het toevallig gefilmd heeft... wil ik het GRAAG zien :)
 
Wat een bagger meeting. De sprintbaan was ronduit KUT. De toegangsprijs was om te huilen en ik had een beetje t idee dat ik in afrika rondliep daarzo.
 
tja. .. gezelligheid is anders. Lachte me wel dood om een paar negers die aan een maatje van me kwamen vragen offie wou sprinten voor 500 euries..

Nop , voor mij geen lelystad meer. Zonde van men dag.
 
nee die minbikes waren door hun gejat, dat is pas drama!
ik heb er nu 1 terug want een stel vrienden van me die in lelystad wonen zagen alle 2 de minibikes rijden. en 1tje hebben ze kunnen aanhouden.

dus ik heb de rode minibike terug, nu die andere nog :x
 
Furious Beta said:
nee die minbikes waren door hun gejat, dat is pas drama!
ik heb er nu 1 terug want een stel vrienden van me die in lelystad wonen zagen alle 2 de minibikes rijden. en 1tje hebben ze kunnen aanhouden.

dus ik heb de rode minibike terug, nu die andere nog :x


ik GOK :rolleyes: dat het die zelfde kansloze figuren zijn als die ineens massaal @ vrachtwagen stonden te loeren!

Dus nick ff gezegd dat ie de wagen beetje moest verplaatsen zodat de deuren dicht konden..


maarja, was hip dagje, jamemr van de regen achteraf!

op naar de volgende meeting 8)
 
Back
Top