Legale meeting harenkarspel & Wieringermeer 31-08 & 14-09

een gebruikelijke sjonnie meeting die heel de scene weer negatief in het daglicht zetten...

zwaar kansloos, beter denkt de organisatie na over de meeting van de 14e over hoe het wel moet :X
 
:X:X:X:X


index.php


index.php


t-shirt... korte broek.... :+

Zonde dat het nou niet eens serieus aangepakt word.


Die met dat rode frame ben ik heb paar keer gereden met trui was alleen zo warm dus toen in t-shirt gereden maar er waren ook zat sukkels die zonder helm reden als debielen.

Het was een mooie meeting alleen jammer dat er niet goed op veiligheid werd gelet idd kilswitch enzo. Banken was ik de hele dag 1e met 22 pk enn ze zeiden dat het tot 70cc was alleen toen kwam in 1x die jongen van bovenste foto met 2 fast en nos en die bankte 28pk beetje balen want hij had de beker gewonnen.

Die demobaan in Harenkaspel zeiden de organisatoren dat ze daar wel op veiligheid gaan letten.
 
ik was nog effe komen kijken 5 minuten voor sluiting :p
want we kwamen terug van meppel en het lag toch op de route,,

zag er weer zo chaotisch uit,, en de dj was opnieuw een cd speler?:p

kwam er een man naar me toe die me bij naam wist.. zegt ie dat ie van een internetkrant is
en dat er meer van dit soort meetings gehouden moeten worden.. lol
begin ik over de SBO,, heeft ie nog nooit van gehoord etc:X

iig, waren we er 4 minuten ofzo komt er zown vrouwtje naar ons toe,,
of we effe helpen de hekken op te ruimen,

kom op zeg:p
 
....nu volg ik je echt niet meer, je had toch 23,7 a 24 pk:S

Nu ineens 22?

Ja klopt 22 Scooter-power zei dat me ontsteking niet lekker was maarja als ik bij xsh ben geweest zullen we zien wat er aan de hand is.

En die hekken vroegen ze ook al aan ons hehe.
 
Ja klopt 22 Scooter-power zei dat me ontsteking niet lekker was maarja als ik bij xsh ben geweest zullen we zien wat er aan de hand is.

En die hekken vroegen ze ook al aan ons hehe.


bij mij gaf die vorig jaar ook 2 pk minder aan schijt bank


enn op Harenkarspel is die 150 meter met OF zonder uitloop? dat betekend anders 60 meter gas en 90 meter remmen?
 
Tis niks weest, tis nog steeds niks, en t zal niks worden...

Zonde, want als de organisatie het goed had aangepakt viel het misschien nog wel te redden...

Volgend jaar toch niet weer he? :p
 
Jerry Jonker bw 150 meter plus uit rij stuk!
elke tovami bank geeft het zelfde aan dus of je hebt op een andere bank gebankt of ik zou je scooter even na lopen.

Let op:

14 sept mag er pas gereden worden na een keuring!
 
mooie meeting.
Niet zeuren verder.

Tis nu eenmaal poldermeeting geen sbo reglementen,maargoed als je sbo wilt rijden kom dan gewoon niet.
T shirts,waarom niet,de baan was een demo baan.geen officiele sprints.
Doe je naar school tog ook gewoon,en dat is veel gevaarlijker
 
Last edited:
Die met dat rode frame ben ik heb paar keer gereden met trui was alleen zo warm dus toen in t-shirt gereden maar er waren ook zat sukkels die zonder helm reden als debielen.

Jij bent ook een debiel want je rijd met een t-shirt. Op hengelo was het 30+ graden en daar reed ik ook met een shirt en een volledige body protector (ook tegen schuiven).

Als ik oefen thuis dan sla ik mijn helm / handschoenen / trui en protector nooit over.

Verder ziet het eruit als een kansloze meeting. Beter stoppen ze er gewoon mee en sponsoren ze de SBO o.i.d.
 
mooie meeting.
Niet zeuren verder.

Tis nu eenmaal poldermeeting geen sbo reglementen,maargoed als je sbo wilt rijden kom dan gewoon niet.
T shirts,waarom niet,de baan was een demo baan.geen officiele sprints.
Doe je naar school tog ook gewoon,en dat is veel gevaarlijker

Val maar een keer op dat terrein daar met 40/50... denk dat je de volgende keer lekker iets dikkers aandoet.

En de SBO heeft hier niks mee te maken, het gaat er hier om dat het niveau gewoon ontzettend laag is....
 
Mogen er alleen positieve reactie's neergezet worden ofzo?
Hij laat hun toch lekker rijden? laat hem dan ook gewoon zijn mening uiten.

Trouwens, Wie ben jij? en waarom noem je mij in godsnaam een lopend lijk? :+
 
Ja oke je hebt wel gelijk jah als je onderuit gaat met 40/50 dan lig jezelf aardig in de kreukels. Maarja ik was eigenwijs en heb in t-shirt gereden opt einden van de dag niet heel lang volgehouden want radiateur was ineens lek.

Opzich was de meeting egt wel oke hoor. Het was allemaal nog best leuk geregeld en je kunt beter een iets mindere meeting hebben als helemaal geen toch?

@ Don ze zijn er nu druk mee bezig om in samenwerking met Stichting Brommersprint een vergunning te krijgen om ook een professionele sprint te kunnen organiseren!
 
Opzich was de meeting egt wel oke hoor. Het was allemaal nog best leuk geregeld en je kunt beter een iets mindere meeting hebben als helemaal geen toch?

@ Don ze zijn er nu druk mee bezig om in samenwerking met Stichting Brommersprint een vergunning te krijgen om ook een professionele sprint te kunnen organiseren!

nouja :D daar zulle meningen duidelijk over verschillen


welke stichting? :+
toch niet de SBO he
 
Jij bent ook een debiel want je rijd met een t-shirt. Op hengelo was het 30+ graden en daar reed ik ook met een shirt en een volledige body protector (ook tegen schuiven).

Als ik oefen thuis dan sla ik mijn helm / handschoenen / trui en protector nooit over.

Verder ziet het eruit als een kansloze meeting. Beter stoppen ze er gewoon mee en sponsoren ze de SBO o.i.d.

Ja jij bent echt goed, net alsof jij "vroeger" nooit op je straatscootertje met korte mouwen of mischien wel een zwembroek hebt gereden 8P. Dat is tog wel een tikkeltje riskanter dan een 300 meter rechtdoor rijden.

Ik ben zelf nooit op een Scooter-Power meeting geweest maar het valt me op dat er altijd zeer negatief over word gedaan. Mischien is het wel heel erg terrecht maar in mij ogen hoeft een meeting niet strak georganiseerd te zijn om het naar je zin te hebben.
 
Back
Top