meeting Ede

Originally posted by phantom lover
tja wat doen we met regen is een beetje moeilijke en onzekere vactor moeten we ff een avond van te voren bepalen wat we doen en dan kunnen we het misschien verplaatsen.

en????
wat is de laatste update

Dit klopt tog: 1400uur op industrieterrein 8ter johannus orgelbouw?!!! (copernicuskut)

Edit// kwas weer eens lui, maar heb het al gevonden :)// Edit
 
Originally posted by aerox terror
en????
wat is de laatste update

Dit klopt tog: 1400uur op industrieterrein 8ter johannus orgelbouw?!!! (copernicuskut)

Edit// kwas weer eens lui, maar heb het al gevonden :)// Edit



(copernicuskut) ?????? <--- heet dat niet gewoon straat ???

luie flikker :p
 
OK...eerste update van mij dan maar:)
Ik was er op de fiets aangezien mijn scoot nog uitelkaar ligt!
Opkomst viel me een beetje tegen: +-15scooters in totaal8)
Ff wat gekletst en er zijn een paar sprintjes geweest waar ws nog wel filmpjes van worden geupdate.....
Tour ben ik niet bij geweest omdat ik de rest niet wilde 8terlaten met mijn supersnelle fiets(Home made Tuned:p:))

Rest horen jullie van de real crew vast wel

Mzzl!!!!!!
 
driver2002 en ik hadden de cilinders opgehaald bij SvR-tuning en daarna zijn we naar de meetingpoint gegaan. toen er het een en ander was besproken en bekeken gingen we na de nodige sprintjes tanken om vervolgens een stukje te touren door ede.
 
was wel leuk alleen beetje lage opkomst.
maar ik zal volgende maand nog wel een meeting met eric organisseren als hij dat wil en als er animo voor is.
 
Originally posted by phantom lover
was wel leuk alleen beetje lage opkomst.
maar ik zal volgende maand nog wel een meeting met eric organisseren als hij dat wil en als er animo voor is.

Zijn jullie nog ver gereden? Wij werden op de terug weg van onze sokken gereden door een undercover juut... die verzocht ons om ons aan de snelheid te houden en op het fietspad te rijden.. Agent = :*

Ik was dus die gene met aprilia ( zwart-geel)
andere dude was met beta ark (zilver- en imitatie zwart)
 
foto's van einde van de meeting , we bleven maar met 7 scooters over nadat ashwin en zijn maatje weer naar huis gingen

met het maken van de foto's was er nog iemand naar huis gegaan , dus kheb maar 6 scoots op de foto

film materiaal kan ik helaas niet op de pc zetten dussss..... moet je aan tjeerd vragen , hij krijgt vanavond zijn copy

meetingede01.JPG


meetingede02.JPG


meetingede03.JPG


meetingede04.JPG


ik hoop dat mijn ftp het doet

was wel gezellig vandaag :)
 
hmm ja was wel geslaagd idd. gelukkig regende het niet ofzo en konden we dus nog een leuk stukje rijden

minder geslaagd is alleen dat me beta van de 20 tot de 50 net een puch is en daarna een straaljager maargoed over paar weekjes me nieuwe cilinder uit proberen.
 
:rolleyes: Jammer dat ik niet kon komen :rolleyes:

Ik heb een gezellige filmmarathon gehad --> Na de 2e film in slaap gevallen en net de rest gekeken :p

Ik heb zo te zien weinig gemist, alleen de kebab :'(...
Eric volgende keer krijg je er nog een van me!
Ik zag de dragster ook weer staan, als je dit leest kerel POST DAN EENS WAT!
 
Back
Top