meeting ede

Status
Not open for further replies.
Originally posted by DNA-Menno
Ik snap je ook wel Eric, maar ik begin me de laatste tijd te realiseren dat het best wel lame is om met een lelijk scooter te komen, die ook nog is niks voorsteld qua prestaties.
Als ik nou mijn DNA helemaal inc. snelle setup af zou hebben was ik wel van de partij.

dis ik kan net zo goed thuis blijven :| |(
 
Originally posted by Glenn
dis ik kan net zo goed thuis blijven :| |(

Daar zat ik na mijn post ook aan te denken, ik heb het misschien een beetje raar geformuleerd, maar ik bedoel dat voor mij de lol er af is als ik met een lelijk scooter kom, als het een feit was geweest, dan mocht bijna niemand komen die normaal wel komt, 8P

/edit: Maar jij hebt toch ook een hele mooie scooter :p :*
 
als ik dit zo lees zijn we daar met zn 10en ofzo.... en ik ken iedereen wel die hier post.. kunnen we er beter een leuke dag van maken dan echt meeten (racen enzo) :!
 
Originally posted by SR Max Biaggi
als ik dit zo lees zijn we daar met zn 10en ofzo.... en ik ken iedereen wel die hier post.. kunnen we er beter een leuke dag van maken dan echt meeten (racen enzo) :!

Je hebt niet echt opgelet he :rolleyes:

Iedereen vind het niet echt een superidee om met die kou te gaan meeten, lees alles nog ff terug
 
jammer dat hier geen echte kerels zijn :|
ik ga het niet verschuiven , ik heb er geen zin meer in met zulke reacties ,

alleen wel jammer voor de mensen die ik op straat tegen ben gekomen en niet op het forum zitten en wel komen omdat ik ze heb geinformeerd !!!

AFGELAST !!!!!


sluit dit topic maar !!!
 
Originally posted by Glenn
jammer....


tja . . . . . sorry . . . . . . het heeft gewoon geen zin om iets te organizen als mensen het niet waarderen , al was het -10 ga ik nog naar een meeting maar veel mensen zijn gewoon niet zo hard . . .
 
Kom op Eric niet meteen zo kinderachtig, om nou meteen je sig te veranderen :rolleyes:
Ik had best de leiding willen nemen, maar iedereen @ forum vond het te koud.
BTW was me dat ook nooit alleen gelukt, toen ik voor het eerst naar Wageningen fietste kwam ik in Renkum uit, ben zelfs een keer een vriendin in Barneveld gaan opzoeken, terugweg kwam ik in Kootwijkerbroek terecht! :|

Ik denk dat de opkomst zéér minimaal was geweest,...staan we daar met 5 man; Kansloze-friendjes-maak-club 8P

Gewoon doen met beter weer...
 
ik bedoelde niet leiding nemen met rijden maar in de vreet tent ,
en als mensen het met -1 te koud vinden dan vind ik dat beetje soft


en je Kansloze-friendjes-maak-club mag je thuis houden want dat was ik niet van plan

ik hoopte met een paar jongens gezellig te touren/racen en als et koud word dan doen wel gewoon een extra jas aan :!

maargoed , ik ga er verder niet op in want het is gewoon nutteloos om hier verder over te ouwehoeren

mijn sig heeft hier nix mee temaken , en als je je erdoor aangevallen voeld dan voel jij je wel erg snel op je teentjes getrapt






nou waneer word dit nu eens gesloten , is nutteloos om open te houden !!!
 
Eric, ik loop toch ook maar wat te dollen...
Maar feit is dat weinig opkomst voor een saaie meeting staat, dan wordt het meer een Kebab-Eet-Meeting toch?

Ik ga ff voor een slotje vragen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top