meeting Ede 14-09-2003

Eric glacius

mr guitar man
14 september 2003 word er een meeting gehouden in ede,
het plan is als volgt:

we verzamelen om 14:00 op de stevinstraat waarvan de routebeschrijving hier ook komt te staan,

het is hier de bedoeling dat mensen elkaar kunnen uitdagen voor een sprint, er zullen markeringen op de straat komen (safety first)
maar voor de rest zal het gewoon een meet&greet worden,

als we uitgesprint zijn dan gaan we een eindje touren met de mensen die meewillen,
de route zal een verassing zijn, houd rekening met een km of 50 dus neem wat geld mee.

onderweg is het de bedoeling dat we ergens gaan snacken :p
dus ook hiervoor geld meenemen.

de tour word begeleid door 3 dna's (zwarte = DNA driver / rode = sr max biaggi @dna / paars/geel = dna glacius *ik dus*)
dit gebeurd zo om de orde te behouden.

als er vragen/suggesties zijn dan hoor ik die graag!,

laat ook eventjes weten of je komt!!!


tot dan !!!


route1.JPG


route2.JPG


route3.JPG


route01.gif


route02.gif


route03.gif


ik hoop dat jullie hier genoeg aan hebben zodat jullie zonder te zoeken er kunnen komen.
 
Advertisement - register to remove this

zo als ik het lees...is er nix afgesproken met pliesie ed...dus JA:)

als het me lukt, kom ik we lff langs....hopen dat sjoerd er is en menno kllaar is(en ik natuurlijk ook :# :)
 
Originally posted by aerox terror
zo als ik het lees...is er nix afgesproken met pliesie ed...dus JA:)

als het me lukt, kom ik we lff langs....hopen dat sjoerd er is en menno kllaar is(en ik natuurlijk ook :# :)

het zou me verbazen als je langs kan komen met je rox ;)
 
Misschien dat ik ook wel kom met paar vrienden, denk alleen niet dat ik de snelsten kan bijhouden.. hehehe, zolang we onder de 75km/h blijven.. :)
 
Gemiddelde snelheid zal wel rond de 60 liggen hoor, er zijn altijd wel mensen die je anders niet bij kunnen houden...
 
Originally posted by DNA-Menno
Gemiddelde snelheid zal wel rond de 60 liggen hoor, er zijn altijd wel mensen die je anders niet bij kunnen houden...

jeps, de algemene voersnelheid van het ''stukje rijden'' zal tussen de 60-70 liggen zodat iedereen kan bijbenen,
sommige stukken zullen de snellere jongens even vooruitblazen maar dan word er verderop weer netjes op elkaar gewacht,

politie was ik vanplan om mee te spreken maar dat heeft eigenlijk toch geen zin dus doen we het maar zo.



het doet me deugd dat er al een paar positieve reacties zijn.

tot dan !!
 
Originally posted by nrg passie
hee ik kom ook zekerzz wel ff langs en hopelijk word het weer is een goede meeting met veel mensen.:)
Hahaha yo pascal! Kom nog es iemand tegen hier! lol!

(zat bij je op basisschool, je kent me wel, runner geel/zwart weetje :p)

Edit: Sjoerd>> wil je scoot nou wel es in t echt zien, volg je site al vanaf et begin!
 
ik hoop echt dat het wat word :)

en ik ga wat experimenteren voor het filmen onder het rijden :)

wat we dus gemist hebben toen met de highway stunt...
 
dna glacius zal ook de hele meeting filmen net zo als de meeting in mei. DUS OOK ONDER HET RIJDEN! dit leverd mooie beelden. geloof me. er zullen ook vele fotos worden genomen en op het forum worden geplaatst ( van zelf spreekend ) misschien kunnen we een dvd maken van de meeting.
 
Back
Top