meeting Ede 14-09-2003

Originally posted by Meth0D-MaN
Kan je al wat zeggen over de cops? Kheb echt geen zin in dat ze straks doodleuk langskomen met rollenbank net zoals die meeting op scooter-freaks, waar ze met 80 de rollenbank op moesten..

hoe kan ik er nou wat over zeggen? :|
 
Originally posted by Meth0D-MaN
Kan je al wat zeggen over de cops? Kheb echt geen zin in dat ze straks doodleuk langskomen met rollenbank net zoals die meeting op scooter-freaks, waar ze met 80 de rollenbank op moesten..


als we zeggen dat jij komt, dan blijven die wouten wel weg hoor :*
 
Originally posted by Meth0D-MaN
Kan je al wat zeggen over de cops? Kheb echt geen zin in dat ze straks doodleuk langskomen met rollenbank net zoals die meeting op scooter-freaks, waar ze met 80 de rollenbank op moesten..

als ze komen gaan we NIET vluchten, gewoon een gesprekje met ze maken en ons gedragen als volwassen mensen.
 
Ik kom misschien ook wel ff kijken. Het ligt er aan of het droog is ivm powerfilter. Ik zal ook ff kijken of ik wat meer mensen mee kan nemen. Of ik aan de tour mee doe weet ik nog niet, ik zal dan een jerrycan met benzine mee moeten nemen denk ik...
 
jong die nie moeilijk....ga jij dan als enige lekker wegblazen oid, dan trek je ze miss achter je aan:|
als zoits gebeurt
gedraag je volwassen
 
Originally posted by DNA-Menno
Werkt altijd :W

idd :)

behalve die ene keer @ Gelredome....
werden ze ff leip :| ...
maar dat komt ook door die ongeluk op de vorige meeting...



maar goed...
gewoon stil staan :) FREEZE !!
 
jongens dit gaat dus de verkeede kant op in dit topic... ik lees eig al te veel nutteloze replys(als voorbeeld de bovenste 2, en die politieschijterd :|)

Laten we ff ontopic blijven....wat d8 je van me id eric/tjeerd/michiel...ff lijstje van degene die komen...(leuk alst drbij staat waarvandaan ze komen :p)
 
tja we kunnen we een lijstje maken maar de meesten die komen zijn niet van dit forum denk ik. maar ik zal ff met eric over hebben want hij moet het dan steets editen in zijn eerste post.
 
SR MAX BIAGGI says:

niks lijstje... alsof dat boeit waar maken jullie je druk om, wij organiseren en niemand anders...... vorigjaar hadden we ook geen lijstje en kwam er ook 60 man.....

discussie gesloten!
 
Originally posted by Meth0D-MaN
Hahaha yo pascal! Kom nog es iemand tegen hier! lol!

(zat bij je op basisschool, je kent me wel, runner geel/zwart weetje :p)

ohja hou dit soort gesprekken maar voor je en ga hier over kletsen op de meeting zelf aub . . . . . .
 
jongens doe eens chill :|...ik d8 geef een tip, bemoei me dan tog niet gelijk met jullie organisatie ;)
en btw...wtf is die method-man nou eig... zie je op meeting...

maar om even liev te blijven :*;) zijn er al vorderderingen oid?

:* jullie mede plaatsgenoot;)
 
Hmm lekker sfeertje zeg he..

Ik heb weinig te verliezen bij cops, rij misschien net 75, denk alleen voor degenen met echt snelle setups..

Kom iig wel kijken bij de sprints, of ik mee ga rijden weet ik nog niet, als ik die sfeer zo ff snel analyseer hierzo..
 
Originally posted by Meth0D-MaN
Hmm lekker sfeertje zeg he..

Ik heb weinig te verliezen bij cops, rij misschien net 75, denk alleen voor degenen met echt snelle setups..

Kom iig wel kijken bij de sprints, of ik mee ga rijden weet ik nog niet, als ik die sfeer zo ff snel analyseer hierzo..

euh, de sfeer is hier prima hoor, alleen het zijn gewoon de regels hier op het forum om niet off topic te gaan.


en ja pasqual, michiel had wel iets liever mogen doen tegen je :*

en ohja over die vorderingen. tja we hebben al wel een hoop toezeggingen gehad van mensen die komen. maar voor de rest is alles geregeld, we moeten alleen de route nog maken voor de tour.
 
Last edited:
we gaan absoluut niet naar neimegen,

ik ga vanmiddag even een snackgelegenheid waar we gaan eten even informeren dat hij die dag kan rekenen op iets meer klanten tegelijk :p
 
erik maby iets om voor de zekerheid onderweg een benzinnenpompje mee te pikken voor de scoots die beetje erg zuipen laat maar zeggen en natuulijk iedereen met volle tank beginnne :p
 
Back
Top